Bekijk volle/desktop versie : VS geeft geheime steun aan Pakistan



Pagina's : [1] 2

23-02-2009, 11:58
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
VS geeft geheime steun aan Pakistan

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
` Amerikaanse militairen werken sinds
afgelopen zomer in het geheim tegen al-
Qaida en de Taliban in Pakistan.Volgens
de New York Times adviseren commando's
het Pakistaanse leger bij gevechten in
het grensgebied met Afghanistan.

Pakistan wijst Amerikaanse bemoeienis
officieel af,uit vrees voor de reacties
van de bevolking.

Sinds augustus vorig jaar hebben de VS
in Pakistan met behulp van onbemande
vliegtuigen al tientallen aanvallen
uitgevoerd.Volgens de New York Times
zijn door de Amerikaans-Pakistaanse
samenwerking al zeker 60 militanten
gedood.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2009/2/23/vsgeeftgeheimesteunaanpakistan.html



Pracht uitvinding!

23-02-2009, 11:59


dictaturen worden door de vs zelf opgezet, om ze ene paar decennia later weer af te zetten (zoals irak en afghanistan)

23-02-2009, 13:13

Citaat door rbatyboy:
Ik denk dan? Wanneer gaan de moslims een keer aanvallen zetten in het westen?
Stel je je soms ter beschikking van het internationale terrorisme? Ga je met een bomgordel om rondlopen?



Citaat:
Deze heidenen vliegen duizenden kilometers naar moslimlanden om moslims te doden (bemand of onbemand) en de moslims moeten dit slikken???
Als wij 'heidenen' zijn watvoor soort 'gelovige' ben jij dan?

23-02-2009, 13:17

Citaat door rbatyboy:
Ik denk dan? Wanneer gaan de moslims een keer aanvallen zetten in het westen? Deze heidenen vliegen duizenden kilometers naar moslimlanden om moslims te doden (bemand of onbemand) en de moslims moeten dit slikken???


Kennelijk zijn er twee soorten moslims.

De moslims die graag samenwerken met de Amerikanen. Simpelweg omdat ze liever geen ultra fundamentalistisch regime hebben.

En de moslims die de Amerikanen, "het westen" en de Joden overal de schuld van geven.

Ik ben overigens tegen het destructieve buitenland beleid van de VS.
Laat die lui in Pakistan het maar lekker onder elkaar uitvechten.
Hoewel ik liever zou zien dat ze met elkaar praten, in plaats van dat ze elkaar uitmoorden.

23-02-2009, 13:22



Citaat door Peej:
Kennelijk zijn er twee soorten moslims.

De moslims die graag samenwerken met de Amerikanen. Simpelweg omdat ze liever geen ultra fundamentalistisch regime hebben.
En de moslims die de Amerikanen, "het westen" en de Joden overal de schuld van geven.

Ik ben overigens tegen het destructieve buitenland beleid van de VS.
Laat die lui in Pakistan het maar lekker onder elkaar uitvechten.
Hoewel ik liever zou zien dat ze met elkaar praten, in plaats van dat ze elkaar uitmoorden.


Niet om bepaalde regimes goed te praten maar het alternatief na ong. 100 jaar inmenging in het MO hebben we gezien. Er werden dictators geïnstalleerd/gesteund. De Shaj in Iran, het corrupte koningshuis van Mesopotamië/Irak/SA/dictators van Egypte, etc etc.

23-02-2009, 13:31

Citaat door Bada_Bing:
Niet om bepaalde regimes goed te praten maar het alternatief na ong. 100 jaar inmenging in het MO hebben we gezien. Er werden dictators geïnstalleerd/gesteund. De Shaj in Iran, het corrupte koningshuis van Mesopotamië/Irak/SA/dictators van Egypte, etc etc.


Zoals ik al memoreerde in mijn vorige postben ik tegen het destructieve buitenlandbeleid van de VS.

Maar ik denk ook dat je de VS niet als enige de schuld kunt geven van de puinhoop in het midden oosten.

Zonder de VS zou het daar ook gewoon een teringzooi zijn.
Teveel verschillende religieuze stromingen, teveel verschillende stammen, teveel heethoofden die de macht willen. En te weinig beschaving en beheersing.

23-02-2009, 13:34

Citaat door Peej:
Zoals ik al memoreerde in mijn vorige postben ik tegen het destructieve buitenlandbeleid van de VS.

Maar ik denk ook dat je de VS niet als enige de schuld kunt geven van de puinhoop in het midden oosten.

Zonder de VS zou het daar ook gewoon een teringzooi zijn.
Teveel verschillende religieuze stromingen, teveel verschillende stammen, teveel heethoofden die de macht willen. En te weinig beschaving en beheersing.

Je bent iets vergeten, voor de destructieve overname van de VS deden ze aan verdeel en heers onder de bevolking.

23-02-2009, 13:34

Citaat door LanterFanter011:
Tja,..dan blijft er niet veel vriendelijks aan moslim-regimes meer over,.... Al-Qaeda, Hamas, Hezbollah en nog een paar andere splintergroep terroristjes zoals onze relbaviaantjes en hun linkslabiele aanhang


Je ziet (toevallig? ) dat in delen waar de invloed van vooral de VS en het VK niet zo groot is geweest er andere regimes zijn, zie de emiraten, zie Oman.

23-02-2009, 13:47

Citaat door Peej:
Kennelijk zijn er twee soorten moslims.

De moslims die graag samenwerken met de Amerikanen. Simpelweg omdat ze liever geen ultra fundamentalistisch regime hebben.

En de moslims die de Amerikanen, "het westen" en de Joden overal de schuld van geven.

Ik ben overigens tegen het destructieve buitenland beleid van de VS.
Laat die lui in Pakistan het maar lekker onder elkaar uitvechten.
Hoewel ik liever zou zien dat ze met elkaar praten, in plaats van dat ze elkaar uitmoorden.



Amerika en het westen hebben moslim landen aangevallen en bezet. Miljoenen van de bevolking afgeslacht. De Joden hetzelfde in Palestina.

Rara wie moeten ze anders de schuld geven.

23-02-2009, 13:52

Citaat door Peej:
Zoals ik al memoreerde in mijn vorige postben ik tegen het destructieve buitenlandbeleid van de VS.

Maar ik denk ook dat je de VS niet als enige de schuld kunt geven van de puinhoop in het midden oosten.

Zonder de VS zou het daar ook gewoon een teringzooi zijn.
Teveel verschillende religieuze stromingen, teveel verschillende stammen, teveel heethoofden die de macht willen. En te weinig beschaving en beheersing.



knettergek ben je!!

23-02-2009, 14:40

Citaat door Peej:
Kennelijk zijn er twee soorten moslims.

De moslims die graag samenwerken met de Amerikanen. Simpelweg omdat ze liever geen ultra fundamentalistisch regime hebben.

En de moslims die de Amerikanen, "het westen" en de Joden overal de schuld van geven.

Ik ben overigens tegen het destructieve buitenland beleid van de VS.

Laat die lui in Pakistan het maar lekker onder elkaar uitvechten.

Hoewel ik liever zou zien dat ze met elkaar praten, in plaats van dat ze elkaar uitmoorden.



Dat is een probleem. Pakistan kan ze niet aan, iets wat agelopen tijd maar weer al te goed is gebleken. De extremistische tak van de Taliban wint steeds meer terrein op Pakistaans grondgebied.

Pakistan is een atoommacht en de Taliban is dus een grote bedreiging, want wat zal er gebeuren als de Taliban atoomwapens in handen krijgt ?

23-02-2009, 14:44

Citaat door Slaz:
Je bent iets vergeten, voor de destructieve overname van de VS deden ze aan verdeel en heers onder de bevolking.



Verdeel en heers heerst er nog altijd ...

en zal er altijd blijven. Het lijkt nu wat minder omdat er een "gezamelijke"vijand is , maar zodra die weg is begint het onderlinge getwist opnieuw . kijk maar naar afghanistan en somalie

23-02-2009, 14:46



Citaat door DjFrodo:
Verdeel en heers heerst er nog altijd ...

en zal er altijd blijven. Het lijkt nu wat minder omdat er een "gezamelijke"vijand is , maar zodra die weg is begint het onderlinge getwist opnieuw . kijk maar naar afghanistan en somalie

En sudan, en nog vele landen waar wij nog niet zo op de hoogte van zijn.

23-02-2009, 16:46

Citaat door rbatyboy:
Gap, jullie bestempelen alles voor terrorisme dat het niet eens is met jullie dodenbeleid. Ik zal het ook nooit eens worden met jullie beleid, elk plek op aarde dat de sharia wilt invoeren wordt als een terroristische gebied gezien.

Maar wat jullie niet besffen is dat de ware islam weer aan het groeien is elhamdolilah! Als je tegen mij 5 jaar geleden zou zeggen over sharia, dan zou ik je als gek verklaren. Maar vandaag de dag streef ik naar de sharia en een khalifaat inshallah! Jullie hebben door jullie eigen toedoen de islam weer versterkt, zo dom zijn jullie geweest om de islam wereldwijd openlijk aan te vallen


Hullie, jullie, zullie.

De ware Islam is een mening en ik weet zeker: niet de jouwe.
Met je jullie dit, jullie dat, ga toch weg...

23-02-2009, 19:12

Citaat door rbatyboy:
Gap, jullie bestempelen alles voor terrorisme dat het niet eens is met jullie dodenbeleid. Ik zal het ook nooit eens worden met jullie beleid, elk plek op aarde dat de sharia wilt invoeren wordt als een terroristische gebied gezien.

Maar wat jullie niet besffen is dat de ware islam weer aan het groeien is elhamdolilah! Als je tegen mij 5 jaar geleden zou zeggen over sharia, dan zou ik je als gek verklaren. Maar vandaag de dag streef ik naar de sharia en een khalifaat inshallah! Jullie hebben door jullie eigen toedoen de islam weer versterkt, zo dom zijn jullie geweest om de islam wereldwijd openlijk aan te vallen.



Pagina's : [1] 2