Bekijk volle/desktop versie : Heb je zoveel veerkeerde dingen gedaan in je leven ofzo?



23-02-2009, 11:56
ik haaaaaaat het als mensen aan me vragen waarom ik sindskort hoofddoek draag & zo veel bezig ben met de islam.

en dan hoor ik ze weer zeggen: Heb je zoveel verkeerde dingen gedaan ofzo in je leven dat je nu zo bent. echt joodse gedachten

23-02-2009, 12:00



Citaat door Dounia_Rdam:
ik haaaaaaat het als mensen aan me vragen waarom ik sindskort hoofddoek draag & zo veel bezig ben met de islam.

en dan hoor ik ze weer zeggen: Heb je zoveel verkeerde dingen gedaan ofzo in je leven dat je nu zo bent. echt joodse gedachten

Trek je er niets van aan, sommige mensen zijn nu eenmaal zo. Laat ze lekker hun conclusies trekken, als jij maar zelf weet waarom je het doet en met de juiste intenties. Jij bent anderen geen verantwoording schuldig.

23-02-2009, 12:02

Citaat door Dounia_Rdam:
ik haaaaaaat het als mensen aan me vragen waarom ik sindskort hoofddoek draag & zo veel bezig ben met de islam.

en dan hoor ik ze weer zeggen: Heb je zoveel verkeerde dingen gedaan ofzo in je leven dat je nu zo bent. echt joodse gedachten


[B]Weet je meid, dat zijn mensen die denken de Islam op de 'juiste en eentonige' manier te begrijpen. Maar tegen zulke mensen moet je zeggen 'Probeer jij je ook maar eens te verdiepen in de Islam'.

And keep up doin' the good work. Moge Allah je belonen voor alles![/B]

23-02-2009, 12:02
klopt

23-02-2009, 12:04



Citaat door Amoera.:

[B]Weet je meid, dat zijn mensen die denken de Islam op de 'juiste en eentonige' manier te begrijpen. Maar tegen zulke mensen moet je zeggen 'Probeer jij je ook maar eens te verdiepen in de Islam'.

And keep up doin' the good work. Moge Allah je belonen voor alles![/B]



dankje schat!
insha'ALlah ons allen

23-02-2009, 12:06
Trek er toch niet veel van aan... Jij weet waarom jij het doet..

23-02-2009, 12:07

Citaat door Dounia_Rdam:
dankje schat!
insha'ALlah ons allen


Amien, insha'Allah!

23-02-2009, 12:07

Citaat door Dounia_Rdam:
ik haaaaaaat het als mensen aan me vragen waarom ik sindskort hoofddoek draag & zo veel bezig ben met de islam.

en dan hoor ik ze weer zeggen: Heb je zoveel verkeerde dingen gedaan ofzo in je leven dat je nu zo bent. echt joodse gedachten



rotte mensen laat je niet afkraken meid, negeer hun gewoon, doe verder hoe je nu bezig bent en allah swt gaat je ervoor belonen

23-02-2009, 12:07
Mashallah heel goed van je meid dat je hoofddoek draagt.

Heel stom dat mensen zo denken dat zjn de misgunner en de haters.

Laat ze lekker denken

me zusje draagt ook pas een hoofddoek ,sinds de eerste dag van de ramadan.Der zitten bepaalde mensen tussen die zeggen haal het beter weg je bent nog klein enzo.Me zusje zegt ben ik klein nou nee ik ben der klaar voor en zo.