Bekijk volle/desktop versie : Dames wat vinden jullie van hem?



Pagina's : [1] 2 3

23-02-2009, 00:55
http://www.youtube.com/watch?v=yUN8f6q68Pw

23-02-2009, 00:58


Gay en lord komen spontaan in mijn gedachten op. Maar vooral minderjarig.

23-02-2009, 00:59
wat een cuttie!

23-02-2009, 01:01

Citaat door ZonZeeStrand:
Gay en lord komen spontaan in mijn gedachten op. Maar vooral minderjarig.



komt omdat ie knapper dan jou is en een carriere voor zich heeft dan alleen jij op marokko.nl get a life fuking hater

23-02-2009, 01:01



Citaat door ZonZeeStrand:
Gay en lord komen spontaan in mijn gedachten op. Maar vooral minderjarig.


Pfff hij is zelfs te jong voor Micheal Jackson

23-02-2009, 01:02
By the way prachtig liedje..

23-02-2009, 01:03
Schattig, hij kan zingen, mooi koppie.

23-02-2009, 01:05

Citaat door MVRtjeeeh:
komt omdat ie knapper dan jou is en een carriere voor zich heeft dan alleen jij op marokko.nl get a life fuking hater


Ik ben een vrouw, dus ik weet niet of je ons qua schoonheid kan vergelijken.

En het feit dat jij je zo druk kan maken om iemand die jij niet eens kent...


Citaat door Pucci:
Pfff hij is zelfs te jong voor Micheal Jackson



23-02-2009, 01:14
[QUOTE=ZonZeeStrand;61501925]Ik ben een vrouw, dus ik weet niet of je ons qua schoonheid kan vergelijken.

En het feit dat jij je zo druk kan maken om iemand die jij niet eens kent...



dat verklaart nogmaals hoe zielig je bent je bent een meisje op een jongensaccount nou bravo hoor ik heb niet gevraagd voor hatersz sgat anders was de titel wel anders geweest

23-02-2009, 01:18

Citaat door MVRtjeeeh:



dat verklaart nogmaals hoe zielig je bent je bent een meisje op een jongensaccount nou bravo hoor ik heb niet gevraagd voor hatersz sgat anders was de titel wel anders geweest




Ik laat duidelijk merken dat ik een vrouw ben, soms heeft een man zijn gewoon zijn voordelen.

En de titel was: Wat vind je van hem? Dus je vroeg achter een mening. Om dan meteen aan te vallen omdat een mening niet overeen komt met de jouwe...

Als je nu achter zijn zangtalent had gevraagd, dan had ik er volmondig mee ingestemd dat hij echt talent heeft.

23-02-2009, 01:21

Citaat door ZonZeeStrand:


Ik laat duidelijk merken dat ik een vrouw ben, soms heeft een man zijn gewoon zijn voordelen.

En de titel was: Wat vind je van hem? Dus je vroeg achter een mening. Om dan meteen aan te vallen omdat een mening niet overeen komt met de jouwe...

Als je nu achter zijn zangtalent had gevraagd, dan had ik er volmondig mee ingestemd dat hij echt talent heeft.



dan moet je je laten ombouwen tot een man

23-02-2009, 01:21

Citaat door ZonZeeStrand:


Ik laat duidelijk merken dat ik een vrouw ben, soms heeft een man zijn gewoon zijn voordelen.

En de titel was: Wat vind je van hem? Dus je vroeg achter een mening. Om dan meteen aan te vallen omdat een mening niet overeen komt met de jouwe...

Als je nu achter zijn zangtalent had gevraagd, dan had ik er volmondig mee ingestemd dat hij echt talent heeft.



dan moet je je laten ombouwen tot een man

23-02-2009, 01:23


Stoppen met ruzien stelletje kindere.

23-02-2009, 01:25
Omdat man zijn op m.nl zijn voordelen heeft, moet ik mij in het echte leven tot een man laten ombouwen?

Alhamdoulillah dat ik een vrouw ben.

@djmo: Normaal doe ik niet aan zulke acties, maar ik verveel mij nu.

23-02-2009, 01:28

Citaat door ZonZeeStrand:
Omdat man zijn op m.nl zijn voordelen heeft, moet ik mij in het echte leven tot een man laten ombouwen?

Alhamdoulillah dat ik een vrouw ben.

@djmo: Normaal doe ik niet aan zulke acties, maar ik verveel mij nu.



ewa verveel iemand anders a kk kreng

Pagina's : [1] 2 3