Bekijk volle/desktop versie : For the boyss....



Pagina's : [1] 2

22-02-2009, 18:39
Jongens!

stel, een meisje vind jou leuk en jij haar ook
de volgende stap is dan een relatie

maar stel dat het meisje zegt:
ik wil een goede moslima zijn en dus geen relatie
ik vind je heel erg leuk en wil ook kijken of er een toekomst in zit
maar dat wil ik op een andere manier doen
we kunnen toch soort van vrienden zijn (met de gedachten dat we elkaar leuk vinden) en contact blijven houden, maar verder niet zoenen of wat dan ook

wat doe je dan?

22-02-2009, 18:40


Als ik haar echt echt echt echt leuk vindt. En ik zie toekomst samen dan zal ik wel wachten.
Je snapt natuurlijk wel dat je ondertussen honderden dames tegenkomt. En je kan mekaar daarom niets verzekeren.

22-02-2009, 18:43

Citaat door zwietienie:
Als ik haar echt echt echt echt leuk vindt. En ik zie toekomst samen dan zal ik wel wachten.
Je snapt natuurlijk wel dat je ondertussen honderden dames tegenkomt. En je kan mekaar daarom niets verzekeren.

Alsof je in een relatie zekerheid hebt

22-02-2009, 18:47

Citaat door tetouania_s:
Alsof je in een relatie zekerheid hebt



Wollahilah rare reactie....

22-02-2009, 18:47


Geduld is de Sleutel tot Tevredenheid !

22-02-2009, 18:48

Citaat door tetouania_s:
Alsof je in een relatie zekerheid hebt



Wallahila!!

22-02-2009, 18:51
Dan ren ik naar de wei van boer Jan-Kees, sleur ik een schaap mee. Leen al het suiker van al mijn buren. Stop mijn ouders in de auto en activeer de Tomtom naar haar adres.








Oke, nu realistisch?
Dan zeg ik: Mashallah en respecteer ik haar keus. Een keus die ik ook altijd prefereer. Op die zelfde manier zal ik haar bekijken en kijken of er een toekomst in zit.

22-02-2009, 18:55

Citaat door tetouania_s:
Alsof je in een relatie zekerheid hebt


Ik geef gewoon antwoord op haar vraag. Ze zal namelijk in een soortgelijke situatie zitten.
Nee zekerheid heb je zeker niet. Vandaar dat ik ook nooit een relatie heb gehad met een Marokkaans meisje.

22-02-2009, 18:55

Citaat:
Oke, nu realistisch?
Dan zeg ik: Mashallah en respecteer ik haar keus. Een keus die ik ook altijd prefereer. Op die zelfde manier zal ik haar bekijken en kijken of kijken of er een toekomst in zit.
Oke mooi! Dat hoor je niet alle jongens zeggen!

22-02-2009, 18:56

Citaat door MissZina:
Wollahilah rare reactie....


Citaat door girly22:
Wallahila!!


Vooral tegenwoordig, er zijn alleen maar semajet over!!

22-02-2009, 18:57

Citaat door zwietienie:
Ik geef gewoon antwoord op haar vraag. Ze zal namelijk in een soortgelijke situatie zitten.
Nee zekerheid heb je zeker niet. Vandaar dat ik ook nooit een relatie heb gehad met een Marokkaans meisje.


Wat wil je daarmee zeggen, dat de marokkaanse meiden geen zekerheid bieden in een relatie?

22-02-2009, 18:57

Citaat:
Ik geef gewoon antwoord op haar vraag. Ze zal namelijk in een soortgelijke situatie zitten.
Nee zekerheid heb je zeker niet. Vandaar dat ik ook nooit een relatie heb gehad met een Marokkaans meisje.
Nee, ik zit niet in een soortgelijke situatie..
maar ik vraag het me gewoon af, want dat is hetgene wat ik tegen een jongen zou zeggen en of hij accepteert is aan hem, maar bedankt voor je antwoord!

22-02-2009, 18:58



Citaat door Noor__:
Oke mooi! Dat hoor je niet alle jongens zeggen!

Omdat de jongens van tegenwoordig naar de klote zijn,samen met sommige meiden.(uitzonderingen daar gelaten)

22-02-2009, 18:59

Citaat door Noor__:
Nee, ik zit niet in een soortgelijke situatie..
maar ik vraag het me gewoon af, want dat is hetgene wat ik tegen een jongen zou zeggen en of hij accepteert is aan hem, maar bedankt voor je antwoord!


Ook goed, maar laten we eerlijk wezen een relatie met een Marokkaans meisje werkt gewoon niet. Ik hoor het heel vaak om me heen.
Daarom is het gewoon beter om te wachten tot je ook daadwerkelijk kunt trouwen.

22-02-2009, 18:59

Citaat door tetouania_s:
Wat wil je daarmee zeggen, dat de marokkaanse meiden geen zekerheid bieden in een relatie?


Dat is toch zo. Je hebt een ongeoorloofde relatie vol met leugens. Welke zekerheid heb je dan?

Pagina's : [1] 2