Bekijk volle/desktop versie : Ik Hou Van Mijn Man!!!!



Pagina's : [1] 2

22-02-2009, 16:57
57 MANIEREN OM DE LIEFDE VOOR JE MAN TE VERSTERKEN[/FONT]

[FONT="Comic Sans MS"]Ik heb dit boek pas gekocht en wil het met jullie delen, welke dames heeft interesse om deze 57 manieren te proberen?



22-02-2009, 16:58


sorry heeft = hebben

22-02-2009, 17:00
Ik heb geen man, maar wil er wel over informeren bij mijn vriendin..

groetjes..

22-02-2009, 17:01

Citaat door Hanan24:
Ik heb geen man, maar wil het wel proberen..



Wat je niet hebt kan nog altijd komen toch?

22-02-2009, 17:03



Citaat door angel_23:
Wat je niet hebt kan nog altijd komen toch?


Ja klopt, wat niet is kan nog zeker komen insh'Allah... Alles is makteb en we zullen zien of mijn ware mijn pad kruist...


22-02-2009, 17:04

Citaat door angel_23:
57 MANIEREN OM DE LIEFDE VOOR JE MAN TE VERSTERKEN[/FONT]

[FONT="Comic Sans MS"]Ik heb dit boek pas gekocht en wil het met jullie delen, welke dames heeft interesse om deze 57 manieren te proberen?




Plaats maar, ben wel benieuwd.

22-02-2009, 17:20
1. De glimlach


Hoe mooi is het stralende en glimlachende gezicht en hoe lelijk is het verwrongen gezicht! De oprechte glimlach an de echtgenote voor haar echtgenoot is een bewijs van haar liefde voor hem.

Voor de vrouw die zich afvraagt: "Hoe kan ik mijn man met een glimlach verwelkomen terwijl hij vaak thuiskomt op momenten dat ik overspoeld word door huishoudelijke en andere taken? antwoorden wij:

x je moet je tijdsgebruik indelen in functie van hem en jezelf vertrouwd maken met de uren waarop hij thuiskomt.

x je moet jezelf op voorhand voorbereiden op zijn thuiskomst opdat je hem kan verwelkomen met een stralende glimlach.


De echtgenoot komt vaak moe en uitgeput thuis, maar het volstaat voor hem dat zijn echtgenote hem goed verwelkomt met een glimlachend gezicht om die vermoeidheid en die uitputting te doen verdwijnen als sneeuw voor de zon.

Dankzij deze houding krijgt de echtgenote daarnaast ook een sublieme beloning van Allah, en waarom niet, aangezien de Boodschapper vzmh de glimlach van een moslim voor zijn broeder als aalmoes beschouwt. Als dat het geval is, wat valt er dan te zeggen van de glimlach van de echtgenote voor haar echtgenoot?

Abd-Allah b. Al- Harith overlevert: "Ik heb nooit iemand gezien die meer glimlachte dan Muhammed vzmh

22-02-2009, 17:36
[B][COLOR="Red"]2. waak over je verschijning

Je weet zeker dat je echtgenoot je graag mooi wil zien en je weet ook dat slankheid één van de belangrijkste aspecten van schoonheid is......

BESTE ZUSTER BEKIJK JEZELF!!! BEN JE TEVREDEN OVER JE UITERLIJKE VERSCHIJNING?

Veel vrouwen worden slap na jaren huwelijk en verschillende zwangerschappen en ze verliezen zo hun schoonheid.

De Dieperliggende oorzaak van dit verlies van schoonheid is de onachtzaamheid van de vrouw die zwaarlijvig wordt en steeds maar bijkomt zonder een dieet te volgen om dit onder controle te houden, terwijl ze zich ervan bewust is da zwaarlijvigheid neit alleen onesthetisch is maar ooke en bedreiging van haar gezondheid inhoudt.

22-02-2009, 17:56
thanks voor uppen!!!!!!!!11

ik ga manier 3 uittypen

22-02-2009, 17:58
57 MANIEREN OM DE LIEFDE VOOR JE MAN TE VERSTERKEN

de titel klopt dan toch niet helemaal met de inhoud, als jij glimlacht ga je toch niet meer van je man houden?

hou eigenlijk niet zo van dit soort (en de tegenovergestelde) boeken, maar goed smaken verschillen.

22-02-2009, 18:09
3. Verfijndheid en scherpzinnigheid

Ik kan uitspraken doen die jouw woede opwekken of andere zaken zeggen die in dezelfde richting gaan, zonder daarom bij jou een kwade reactie of enige andere negatieve reactie teweeg te brengen: dat is wat men noemt verfijndheid!

Beste zuster,

Als het soms gebeurt dat je echtgenoot iets doet wat je stoort, iets wat misplaatst blijkt te zijn, en als je hem onmiddelijk terechtwijst en zegt: "wat je net gedaan hebt, is verkeerd!!! Zie eens welke schade je met je vergissing aangericht hebt"!"
denk je dan dat hij zulke uitspraken zal aanvaarden? En zo ja, welke impact zullen deze woorden hebben op zijn hart? Denk je dat dit een simplistische kwestie is van weinig belang? zo ja, dan ken je de aarde van de man niet.........

Jij als vrouw, kunt gemakkelijk aanvaarden dat iemand je zegt dat jij je vergist, wat niet het geval is bij de man. Zijn mannelijke aard laat hem op een dergelijke kritiek anders reageren dan de vrouw.

Psychologen zeggen dat de man er vanuit zijn natuurlijke aard niet van houdt dat hem rechtstreeks gezegd wordt; " Je vergist je!!!"

Hij denkt dat dit zijn mannelijke kwaliteit aantast, in tegenstelling tot de vrouw die deze krititek ten harte neemt.


In zijn boek "Hoe begrijp je het andere geslacht' zegt Ivan Christan: "tegen een man zeggen dat zijn beslissing verkeerd is of dat hij verkeerd handelt, is alsof je zijn eigenliefde een flinke rechtse uitdeelt. Dat betekent dat hij niet meer gerespecteerd wordt in zijn gezag. Want aangezien hij al zijn interesse concentreert op zichzelf, is het zijn gezag dat hem ondersteunt n zijn evolutie in deze wereld.

De natuurlijke aard van de man fluistert hem in om te proberen altijd gelijk te hebben. Daarom wordt hi jkwaad zodra iemand hem op zijn fouten wijst. Natuurlijk zijn niet alle mannen gelijk in dat opzicht.

Het hangt ook af van de opvoeding die ze hebben gekregen.

Het is dus aan de chtgenoete om haar verfijnheid n haar scherpzinnigheid te gebruiken om te werken aa een andere houding dan de brute oprechtheid ten opzichte van de fouten van haar echtgenoot. En soms is zwijgen doeltreffender dan speken in een dergelijke situatie!

22-02-2009, 18:11

Citaat door Tijgertje:
57 MANIEREN OM DE LIEFDE VOOR JE MAN TE VERSTERKEN

de titel klopt dan toch niet helemaal met de inhoud, als jij glimlacht ga je toch niet meer van je man houden?

hou eigenlijk niet zo van dit soort (en de tegenovergestelde) boeken, maar goed smaken verschillen.



Er zijn 57 manieren,

manier nummer 1 is één van de 57.

Met 1 vinger kun je ook niet schrijven bij wijze van spreken!

22-02-2009, 18:22


4. Geschenken

we zijn er allemaal van overtuigd dat het geschenk een teken van liefde is. Als Moslims elkaar geschenken geven,bewijst dit dat ze van elkaar houden.

Hoewel wij, getrouwde mannen en vrouwen, ons bewust zijn van deze werkelijkheid, geven we elkaar zelden geschenken. De echtgenoot weet immers dat als er een conflict ontstaat tussen hem en zijn vrouw, een geschenk volstaat om dit geschil bij te leggen. Hetzelfde geldt voor de echtgenote. En zelfs als er geen enkel conflict bestaat tussen elkaar geeft het geschenk de liefde nieuw bloed, het maakt de harten zuiver en het wekt de edele gevoelens opnieuw tot leven.

Daarom heeft de Profeet vzmh gezegd: "geef elkaar geschenken, jullie zullen van elkaar houden, Geef elkaar geschenken, dat doet de work in jullie harten verdwijnen."

Dat betekent dat we door elkaar geschenken te geven onze harten zuiveren van bezoedelingen zoals wrok, haat en andere slechte gevoelens

Een geschenk geven zonder specifieke gelegenheid heeft een sterk invloed op het hart

22-02-2009, 18:38

Citaat door angel_23:

2. waak over je verschijning

Je weet zeker dat je echtgenoot je graag mooi wil zien en je weet ook dat slankheid één van de belangrijkste aspecten van schoonheid is......

BESTE ZUSTER BEKIJK JEZELF!!! BEN JE TEVREDEN OVER JE UITERLIJKE VERSCHIJNING?

Veel vrouwen worden slap na jaren huwelijk en verschillende zwangerschappen en ze verliezen zo hun schoonheid.

De Dieperliggende oorzaak van dit verlies van schoonheid is de onachtzaamheid van de vrouw die zwaarlijvig wordt en steeds maar bijkomt zonder een dieet te volgen om dit onder controle te houden, terwijl ze zich ervan bewust is da zwaarlijvigheid neit alleen onesthetisch is maar ooke en bedreiging van haar gezondheid inhoudt.






Dit moet wel door een man geschreven zijn....dat kan gewoon niet anders...

Alsof alle 'zwaarlijvigheid' het gevolg is van te veel en ongezond eten.....


Deze schrijver is vast en zeker beinvloed door het Hollywood-schoonheidsideaal....dat kan niet anders....

22-02-2009, 18:50

Citaat door ABC123:
en wat als je een man hebt die je het leven zuur maakt ?zo een wat je ook doet nooit goed genoeg is?eentje die alles wat jij zegt stom en dom vindt?eentje die altijd kritik op je heeft?



je bent beter waard. Dit geld voor vrouwen die een man hebben die hun ook respecteerdt

Pagina's : [1] 2