Bekijk volle/desktop versie : Ik hoop niet dat dit klopt.....



Pagina's : [1] 2

22-02-2009, 13:34

Citaat door mirak:
Ik hoor van een getrouwde vriend van mij dat zij vrouw contact blijft zoeken met een ex van haar. Het geluk voor hem is dat haar ex haar negeert en niet reageert op haar mails. Want hij heeft in haar mailbox mailtjes gevonden naar haar ex en waarin ze loopt te janken dat ze hem nog 1 keer wil spreken en dat hij haar een kans moet geven en hij zijn nummer naar haar moet mailen (hij heeft namelijk zijn nummer veranderd en dat andere nummer afgesloten). Ik vroeg toen ja waarom doet ze dat terwijl ze met je getrouwd is??




Hij zegt dat dit heel vaak voorkomt en andere mensen die getrouwd zijn met elkaar het zelfde probleem hebben en hun vrouwen contact blijven zoeken met een ex of zelfs met 2 exen


Of ze nou die persoon zelf gedumpt hebben of zijn gedumpt maakt niets uit omdat het in beide gevallen voorkomt. Veel vrouwen kunnen het kennelijk niet afsluiten en die persoon voorgoed uit hun leven verwijderen en nooit meer met die persoon om te gaan of contact te hebben.
.

22-02-2009, 13:36


Ik zou als getrouwde man aan 2 dingen denken, a3emoed in elkaar slaan die handel of netjes scheiding aanvragen

Ik denk toch dat ik voor 1ste optie ga, want geen malle h0er mag mn tijd verspillen


trouwen is namelijk geen spel

22-02-2009, 13:36
Pff, wat is dat een trieste actie.

Trouwen is niet zomaar iets éh, blijkbaar wist deze dame niet waar ze mee bezig was want ze heeft nog gevoelens voor haar ex.

22-02-2009, 13:36
Yeh onzin. Dat wijf is gewoon verrot in haar hoofd ou safi . Wat gaat ze trouwen als ze nog niet over haar ex heen is?

22-02-2009, 13:37


zou ziek zijn >>>> gelijk uit de deur kicken >>> EXIT

22-02-2009, 13:37
Jou vriend is een bitch!

22-02-2009, 13:38
Ronduit triest!!!!!!!!!

Waarom trouw je met iemand als je nog hoopt bij je ex trug te kunne....
Tfoe op zulke mensen! Echt egoïstisch gedrag is dat...!

22-02-2009, 13:38
Daarom moet je zorgen dat je de eerste bent voor je vrouw in haar leven en dat ze geen verleden heeft met tig exen dan voorkom je dit soort taferelen.

22-02-2009, 13:38
als ik sommige topics lees ben ik echt zo blij dat ik geen marokkaanse vriendin heb.

22-02-2009, 13:38
Wat een onzin. Eenmaal getrouwd moet zij zich op haar huwelijk concentreren, het is al moeilijk genoeg om een huwelijk te doen slagen. Ik begrijp niet wat zij wilt bereiken met het contact dat zij heeft maar ex.

22-02-2009, 13:41

Citaat door emshoum19:
Daarom moet je zorgen dat je de eerste bent voor je vrouw in haar leven en dat ze geen verleden heeft met tig exen dan voorkom je dit soort taferelen.



Sterkte met je zoektocht broeder....!

22-02-2009, 13:41

Citaat door moOie_mOkurrr:
Yeh onzin. Dat wijf is gewoon verrot in haar hoofd ou safi . Wat gaat ze trouwen als ze nog niet over haar ex heen is?
gewoon geen exen, gewoon niet meer verliefd worden, pas als hij voor de deur staat met een kudde van 20 schapen met zijn ouders

22-02-2009, 13:42



Citaat door mooiejongen24:
als ik sommige topics lees ben ik echt zo blij dat ik geen marokkaanse vriendin heb.


Stond er ergens in zn verhaal dat t om een marokkaanse ging???

22-02-2009, 13:43

Citaat door motorola:
gewoon geen exen, gewoon niet meer verliefd worden, pas als hij voor de deur staat met een kudde van 20 schapen met zijn ouders

1) is al veel te laat voor mij
2) ik ben verslaafd aan "liefde"

22-02-2009, 13:44

Citaat door motorola:
gewoon geen exen, gewoon niet meer verliefd worden, pas als hij voor de deur staat met een kudde van 20 schapen met zijn ouders




Makkelijker gezegd dan gedaan.

Pagina's : [1] 2