Bekijk volle/desktop versie : aan alle jongens...WAT IS FOUT GEGAAN TIJDENS HET PROCES????



29-10-2002, 15:23
welke jongen kan mij dat ff uitleggen, want ik heb de hoop opgegeven. KLAAR!!!!!!!!!!!!!!!!

29-10-2002, 15:29


wehehehehe het proces waarin een mens normaal wordt......wallah ik begrijp gewoon niets van jongens. Jullie zeggen het ene, doen het andere en.....teveel om op te noemen.

29-10-2002, 16:19
jongens zijn af en toe niet te begrijpen...maar ja aan de andere kant...stel dat ze ons begrijpen..dan zou het maar een saaie boel worden. Juist die verschillen vind ik erbij horen, het maakt het allemaal een stuk tja.....hoe moet ik het zeggen ?! spannender ofzo, als je begrijpt wat ik bedoel.

29-10-2002, 16:49

Citaat:
Origineel gepost door calzone
als mannen en vrouwen en laten we zeggen alle mensen hetzelfde waren. wajui wat zou dat erg wezen. iedereen wil brandweer worden. niemand lust spruitjes bijvoorbeeld enz enz. niemand werkt voor een ander want iedereen heeft eigen bedrijf enz enz.

hey ik ga er teveel over nadenken dat is niet goed

gelukkig maar dat er verschil is tussen mannen en vrouwen.
helemaal mee eens


29-10-2002, 17:49



Citaat:
Origineel gepost door Mustapha AA
we komen teveel duivels (vrouwen) tegen what we kunnen nooit meer normaal worden.
peace
Je haalt me de woorden uit de mond. Jongetjes worden zeer onschuldig geboren, gaandeweg in hun leven worden ze vaker en meer met meisjes/vrouwen geconfronteerd en denken ze: "pff, moeten we dat serieus nemen?"

29-10-2002, 18:06
Mannen onbegrijpelijk? Zijn vrouwen zo simpel dan?
Tegenwoordig zie ik haast geen verschil meer tussen man en vrouw

BlaBla

29-10-2002, 19:35

Citaat:
Origineel gepost door calzone
hey mimi3000

dus je wilt graag weten wat er mis is gegaan met et proces? en waarom jongens zo denken en zeggen en doen enz enz?

dan is er maar 1 optie.
een optie die deze moderne tijd mede mogelijk word gemaakt door de duivel

ga naar het ziekenhuis en vraag ze of je een operatie mag ondergaan zodat we je in vervolg mohammed mogen noemen

als je dan nog niet weet wat jongens denken.............

29-10-2002, 19:37
BOOOOOOOOOOOORING