Bekijk volle/desktop versie : Overig ....Gedichten die je raken en laat nadenken....



20-02-2009, 13:12
Ik wil even mij gedichten met jullie delen.....
En vragen wat jullie ervan vinden.



Natuurlijk als jullie ook gedichten hebben
kunnen jullie het plaatsen.


Dit is Mijn Gedicht....

Mijn hoofd doet pijn mijn lichaam kan het niet meer aan, heb zoveel meegemaakt dat ik mijn voeten niet meer voel weet wat ik moet doen mijn rechtpad volgen en naar Allah (S.W.T.) luisteren.
De wereld draait om mijn heen tot ik neer val en nergens meer terecht kan maak wat van deze Wereld voor je het weet leef je niet meer.

Mijn hart doet pijn weet niet wat ik moet doen het leven is soms te hard en soms te zacht je kan niemand in vertrouwen nemen voor je het weet vertrouwen ze jou niet meer, vraag aan Allah (S.W.T.) om je goede daden te accepteren en je slechte daden te vergeven bid je gebed op tijd en denk aan Hem die je in deze wereld heeft gebracht want voor je het weet is het te laat.

20-02-2009, 19:58


[I][I]Uppské!~~[/I][/I]

20-02-2009, 20:42
Erg mooi

20-02-2009, 22:56
Shokran dames

22-02-2009, 22:42



Citaat door jurkje_20:
Ik wil even mij gedichten met jullie delen.....
En vragen wat jullie ervan vinden.



Natuurlijk als jullie ook gedichten hebben
kunnen jullie het plaatsen.


Dit is Mijn Gedicht....

Mijn hoofd doet pijn mijn lichaam kan het niet meer aan, heb zoveel meegemaakt dat ik mijn voeten niet meer voel weet wat ik moet doen mijn rechtpad volgen en naar Allah (S.W.T.) luisteren.
De wereld draait om mijn heen tot ik neer val en nergens meer terecht kan maak wat van deze Wereld voor je het weet leef je niet meer.

Mijn hart doet pijn weet niet wat ik moet doen het leven is soms te hard en soms te zacht je kan niemand in vertrouwen nemen voor je het weet vertrouwen ze jou niet meer, vraag aan Allah (S.W.T.) om je goede daden te accepteren en je slechte daden te vergeven bid je gebed op tijd en denk aan Hem die je in deze wereld heeft gebracht want voor je het weet is het te laat.

heel mooi,

25-02-2009, 16:29
JIJ, heb mijn gek gemaakt
JIJ, die zogenaamd om mij geeft
Allah (S.W.T) weet wat je hebt gedaan maar je laat mij zomaar gaan.
Later komt de waarheid boven water dan is het te laat, te laat om jou te vergeven. Te laat om nog met jou contact op te nemen.



Inshala allah bid je, je salaat op tijd, Inshala allah worden je smeekbeden geaccepteerd.
hou je sterke en denk aan Allah (S.W.T)..

25-02-2009, 16:30
Weer een gedicht erbij.....

ik hoor snel van jullie

Salaam alikoem....