Bekijk volle/desktop versie : Dames hoe gaat je schoonmoeder met je om?



Pagina's : [1] 2 3

19-02-2009, 21:15
Dames

Voor degene die hun man kende:
Stel je zegt, ooh ik doe dat niet omdat het niet Islamitisch verantwoord is... Krijg je dan een antwoord van: je hebt je man leren kennen op een haram manier waarom wil je dan nu opeens halal doen?

Mohiem plaats wat stories het hoeft niet persé hierover te gaan, maar was dan bang dat ik gewone reacties krijg van ja ik neem haar wel een paar keer mee naar het centrum en ze is dan tevreden. En van die pronkreacties dat je schoonmoeder met je pronkt op een feest en anderzijds je door de grond boort ...

Jallah ik lees het allemaal erg graag van jullie

19-02-2009, 21:22


goed, ze heeft veel moeite met me gehad omdat ik uit een 'andere familie' kwam maar sinds ik kids heb en ze ziet dat haar zoon gelukkig is is zij dat ook...sommige dingen botsen maar dan is het ja en amen en vriendelijk glimlachen

maar altijd met respect en vriendelijkheid, je kutn neit altijd vriendinnetjes zijn helaas....


gek eigenlijk dat ik meer respect krijg van haar sinds ik twee kids heb......iemand die daar iets over kan zeggen?

19-02-2009, 21:25

Citaat door Yasmina1:
goed, ze heeft veel moeite met me gehad omdat ik uit een 'andere familie' kwam maar sinds ik kids heb en ze ziet dat haar zoon gelukkig is is zij dat ook...sommige dingen botsen maar dan is het ja en amen en vriendelijk glimlachen

maar altijd met respect en vriendelijkheid, je kutn neit altijd vriendinnetjes zijn helaas....


gek eigenlijk dat ik meer respect krijg van haar sinds ik twee kids heb......iemand die daar iets over kan zeggen?


Bedankt voor je reactie meid
Misschien voel je je door je kids meer gebonden naar haar toe...

19-02-2009, 21:26
nope, thats not it!

19-02-2009, 21:43



Citaat door Yasmina1:
nope, thats not it!


ok

19-02-2009, 21:44
tsja, ik weet het ook niet

20-02-2009, 10:48
die van mij is heel lief. ikheb geen last van haar eerlijk gezegd.

20-02-2009, 11:11
die van mij behandelt mij als 1 van haar eigen kids! Elhamdoelilah niets te klagen.

Maar Yasmina1, ik denk dat je schoonma anders is sinds je kids er zijn omdat ze inziet dat ze niets bereikt heeft door TEGEN jou te zijn. Dan maar erbij neerleggen denkt ze. Tenminste, dat is wat ik denk hoor. Grtjs.

20-02-2009, 11:16
we gaan heel erg goed met elkaar om , ik kwam al bij hun thuis voor ik getrouwd was , ik was het eerste meisje die hij mee naar huis nam dus ze had al gedacht van nou dit is een meisje waar hij serieus mee wil trouwen , ze is altijd heel erg lief geweest voor me

en nu nog steeds ben eigenlijk net een dochter voor haar , ik hoorde weleens van andere mensen als we op een bruiloft waren en ik ging dansen dat ze heel blij zei kijk kijk dat is mijn schoondochter , mooi he ze is de mooiste van hun allemaal!

dat vond ik wel leuk om achteraf te horen

en ze vraagt altijd wat ik graag wil eten vooral nu ik zwanger ben wil ze van alles voor me maken , en ze vragat me elke avond om te komen eten zodat ik niet zelf hoef te koken nar het werk


kortom ben heeeeeeeeeeeel erg blij met haar!

20-02-2009, 11:28
wat blij dat er ook zulke schoonmoeders bestaan..elhamdolilah

20-02-2009, 11:44
Alhamdoulilah heb ik een schat van een schoonma. Ze behandelt me als haar andere dochters en heb nog nooit iets negatiefs van haar ervaren, integendeel.

20-02-2009, 11:49
Als ik er nog ééntje krijg dan zou ik haar met respect behandelen. Net zoals ik mijn moeder behandel.

En natuurlijk niet overdrijven... Bijv: wel gewoon gehoorzamen maar niet wanneer het tegen jou normen en waarden zijn! En niet teveel slijmen enz... Gewoon je zelf blijven. Jij moet niet afhankelijk van haar zijn.

20-02-2009, 11:50


Vind het een schat van een vrouw, kan onzettend met haar lachen en voor de rest bemoeit ze helemaal niet met het leven van haar zoon.

Ze is ook nog jong en wat modern, misschien dat het daardoor komt

20-02-2009, 12:01
ik haat schoonsmoeders. ik zou nooit bij een schoon ma over de vloer gaan 1 keer in het jaar

20-02-2009, 12:02

Citaat door gekke_chik:
ik haat schoonsmoeders. ik zou nooit bij een schoon ma over de vloer gaan 1 keer in het jaar

heb je r dan al zoveel gehad??

Pagina's : [1] 2 3