Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Voetverzorging...help me aub.



19-02-2009, 20:42
Hallo dames,

ik zit al een lange tijd met een probleempje. Ik vind mijn voeten echt afschuwelijk, durf niet eens slippers aan. Thuis draag ik standaard sokken, vind mijn voeten echt lelijk. Misschien vinden jullie dat ik me aanstel, dat mag.

Maar, dit is het probleem: Ik heb op 3 tenen likdoorns. Hier heb ik pleisters voor geprobeerd, langs de huisarts maar niets helpt. De pleister zorgen ervoor dat een deel weg gaat, maar het komt weer terug. De huisarts zegt dat ik beter in te grote schoenen moet rondlopen. Nou dat laatste ga ik niet doen, dat slaat nergens op, vind ik.

Wie o wie weet waar of hoe ik voor eens en voor altijd van die likdoorns af kan komen?

Alvast bedankt. Aub geen stomme, onzinnige reacties

19-02-2009, 20:43


Zelfs thuis rond lopen in sokken? Hoe doe je het in de zomer dan?

Up voor jou!

19-02-2009, 20:46

Citaat door Juszt___Iki:
Zelfs thuis rond lopen in sokken? Hoe doe je het in de zomer dan?

Up voor jou!


Zelfs thuis...ook in de zomer, of ik loop in sloffen rond, of in broeken die vet lang zijn zodat ze over me voeten vallen. Vind ze gewoon afschuwelijk.

Dank je wel meid!

19-02-2009, 20:48
ik zou wel een goede schoenmaat kopen, daar komen die likdoorns van

en daarbij hoop ik dat je beseft dat je blij bent dat je kan lopen...en islamitisch gezien...mag je je voeten niet eens laten zien


goed bedoelt hoor!

X

19-02-2009, 20:51



Citaat door dinaaa:
ik zou wel een goede schoenmaat kopen, daar komen die likdoorns van

en daarbij hoop ik dat je beseft dat je blij bent dat je kan lopen...en islamitisch gezien...mag je je voeten niet eens laten zien


goed bedoelt hoor!

X


Ik koop altijd de juiste schoenmaat. Daar komen ze dus niet vandaan. De huisarts adviseerde TE grote schoenen te kopen. Daar begin ik niet aan.

Uiteraard, maar verzorging is ook noodzakelijk. Thuis zou ik toch best zonder sokken willen lopen, immers wie ziet me dan? Maar daar gaat het niet om, ik vind het er nu niet uitzien, vandaar dat ik hier om hulp vraag.

19-02-2009, 20:51

Citaat door Vrouwtje25:
Zelfs thuis...ook in de zomer, of ik loop in sloffen rond, of in broeken die vet lang zijn zodat ze over me voeten vallen. Vind ze gewoon afschuwelijk.

Dank je wel meid!


Ze zijn vast niet zo erg, als hoe jij ze ziet. En loop vooral met de gedachte; Niemand is perfect!

You're welcome!

19-02-2009, 20:52

Citaat door Juszt___Iki:
Ze zijn vast niet zo erg, als hoe jij ze ziet. En loop vooral met de gedachte; Niemand is perfect!

You're welcome!


Nee, ik stel me waarschijnlijk ook aan. I know, maar hoop toch dat iemand me kan helpen.

19-02-2009, 20:53
Waarom ga je niet naar de pedicure, die weet vast wel hoe ze jou probleem moet oplossen en de likdoorns weg te halen.

succes

19-02-2009, 20:55

Citaat door Vrouwtje25:
Nee, ik stel me waarschijnlijk ook aan. I know, maar hoop toch dat iemand me kan helpen.


Nou wie weet zal er iemand reageren met een top idee!

Up.

19-02-2009, 20:57

Citaat door Samyra22:
Waarom ga je niet naar de pedicure, die weet vast wel hoe ze jou probleem moet oplossen en de likdoorns weg te halen.

succes


Is dat niet alleen puur om je teennagels te verzorgen?

Ik ga ze morgen een bezoekje brengen...just in case. Thanks.

20-02-2009, 00:30
gebruik een vijl en een creme die heet scholl die kan je overal halen en die is echt goed
ik heb die gebruikt en heb daar geen last meer van alleen ik gebruik die nog steeds is echt goed... eerst vijlen dan die creme opsmeren in de ochtend en in de avond voor dat ik ga slapen... maar ik had het niet last van tenen maar meer van hielen en de grote teen.... veel succes... gayr inschallah

20-02-2009, 10:20

Citaat door Vrouwtje25:
Is dat niet alleen puur om je teennagels te verzorgen?

Ik ga ze morgen een bezoekje brengen...just in case. Thanks.


Nee je moet naar een goede gespecialieseerde gaan die echt aan voetverzorging doet en niet allen french manicure en zo zet. Anders ff van te voren bellen.

20-02-2009, 10:50


Hoi meid,

Je moet eerst een bezoek brengen aan de pedicure en vervolgens kun je het zelf bijhouden. Bij de kruidvat heb je zo'n likdoornmesje, koop een soort raspvijl en een normale vijl. Je kan je likdoorns gewoon zelfs steeds weer wegsnijden maar wel heel voorzichtig laagje voor laagje en dan vijl je je teen glad met de gewone vijl en smeer je je voeten goed in met een speciale voetreme en dan sokjes aan... die raspvijl is gewoon voor t eelt onder je voeten enzo niet voor je tenen. En wat ook je teentjes meteen mooier maakt is als je een frenche pedicure op je nagels laat zetten met gel(navragen bij de pedicure)..Je voeten zullen er kei schattig uitzien. Nou succes verder oow ja en als je puntschoenen draagt moet je oppassen dat je tenen niet knellen daar worden ze ook niet mooier van..Succes ;-)

20-02-2009, 16:43
Waar zitten je likdornen dan?