Bekijk volle/desktop versie : dames die op hun bruiloft GEEN negaffa hebben genomen !!!



19-02-2009, 19:20
zijn die dr ook zo jah hoe hebben jullie het dan aangepakt kwa jurken mak-up kapsels enz


ben benieuwd

19-02-2009, 19:28


Salaamou 3aleikoum,

Nou ik heb geen negaffa genomen. Ik had namelijk mijn jurken wel gehuurd bij een negaffa en toen heb ik gewoon een goeie kennis van mij me make up en haar laten doen. Elhamdoulilah ik zag er als een leuke bruid uit die een negeffa opgemaakt had.

Wasalaamou 3aleikoum,

20-02-2009, 10:14

Citaat door taourirtia:
Salaamou 3aleikoum,

Nou ik heb geen negaffa genomen. Ik had namelijk mijn jurken wel gehuurd bij een negaffa en toen heb ik gewoon een goeie kennis van mij me make up en haar laten doen. Elhamdoulilah ik zag er als een leuke bruid uit die een negeffa opgemaakt had.

Wasalaamou 3aleikoum,




dankje wel zuster en wat was je reden om geen negafa te nemen als ik vragen mag

20-02-2009, 10:17
sommige meiden nemen dan een visagiste die hun makeup en haar doet heb ik vaak meegemaakt bij me werk als serveerster

20-02-2009, 10:21


oke jah dat kan ook maar k bedoel meer eigelijk bruidjes die geen negaffa of visagiste nemen die bv door een kennis laten doen

20-02-2009, 10:24

Citaat door dress333:
oke jah dat kan ook maar k bedoel meer eigelijk bruidjes die geen negaffa of visagiste nemen die bv door een kennis laten doen



veel meiden huren dan een jurk/sieraden/kroon/sluier bij een neggafa of leden op m.l die hebben ook bruidstakchitat en als je kennis een goede kapster is en visagie ken je het ook door haar laten doen dus je makeup en haar