Bekijk volle/desktop versie : Interview Zemmema:Ik moest naar het middenoosten gaan door familie omstandigheden



Pagina's : [1] 2

19-02-2009, 14:46
Dus niet om het geld (boussaboun,diba,boukhari) zag ik liever in nl voetballen gelukkig zijn boussaboun en boukhari terug.

19-02-2009, 15:15


Heb je geen link naar het interview, want het lijkt me wel leuk om te lezen.

19-02-2009, 15:17
http://www.Atlas-lions.nl daar zie je ook die (safri)

19-02-2009, 15:18
thanks man, ga het nu lezen later.

19-02-2009, 16:09


zemmama meest overschatte speler....

19-02-2009, 16:17

Citaat door Master_M:
zemmama meest overschatte speler....


Master_M meest domste ezel.

Zemmama is beest hij werd juist altijd onderschat door jullie verstandloze ezels en later na die doelpunt en assist kwamen mensen pas als groupies.

mensen die em al langer kennen netzoals ik wisten al dat hij goed was geld zelfde voor alloudi. Alloudi en Zemmama zijn 2 gevaarlijke spelers die levensgevaarlijk uitblinkte bij raja en nog steeds bij hun clubs.

19-02-2009, 16:22
Hij speelt daar door z'n vrouw toch?

19-02-2009, 16:25

Citaat door rette177:
Master_M meest domste ezel.

Zemmama is beest hij werd juist altijd onderschat door jullie verstandloze ezels en later na die doelpunt en assist kwamen mensen pas als groupies.

mensen die em al langer kennen netzoals ik wisten al dat hij goed was geld zelfde voor alloudi. Alloudi en Zemmama zijn 2 gevaarlijke spelers die levensgevaarlijk uitblinkte bij raja en nog steeds bij hun clubs.
Ik heb zijn trage acties tegen zambia wel gezien laat me niet lachen

19-02-2009, 16:28

Citaat door Master_M:
Ik heb zijn trage acties tegen zambia wel gezien laat me niet lachen


traag ? laat mij niet lachen zal je bedoelen

19-02-2009, 16:51

Citaat door rette177:
Master_M meest domste ezel.

Zemmama is beest hij werd juist altijd onderschat door jullie verstandloze ezels en later na die doelpunt en assist kwamen mensen pas als groupies.

mensen die em al langer kennen netzoals ik wisten al dat hij goed was geld zelfde voor alloudi. Alloudi en Zemmama zijn 2 gevaarlijke spelers die levensgevaarlijk uitblinkte bij raja en nog steeds bij hun clubs.


Hahahaha ik denk niet dat lemmere die twee nog nodig heeft, boussoufa zoiezo basisspeler, daarna heb je nog el zhar, dirar, taarabt ,evt. aissati nog zelfs hadji doet et beter dan die twee.

19-02-2009, 16:55
Iedereen mag die je opnoemde mag de schoenen van alloudi poetsen Zemmama kan het uitvechten met boussoufa zijn wel aan elkaar gewaagd.
Dirar is goed en taarabt is goed voor de bank.

19-02-2009, 16:57

Citaat door rette177:
traag ? laat mij niet lachen zal je bedoelen
Die acties van hem...daar trappen zelfs verdedigers van de graafschap niet in

19-02-2009, 17:01



Citaat door rette177:
Iedereen mag die je opnoemde mag de schoenen van alloudi poetsen Zemmama kan het uitvechten met boussoufa zijn wel aan elkaar gewaagd.
Dirar is goed en taarabt is goed voor de bank.
Alloudi is goeie snelle speler die makkelijk scoort maar boussoufa en zemmama aan elkaar gewaagd??.....nee nu ga je te ver gozer

19-02-2009, 17:04

Citaat door rette177:
Iedereen mag die je opnoemde mag de schoenen van alloudi poetsen Zemmama kan het uitvechten met boussoufa zijn wel aan elkaar gewaagd.
Dirar is goed en taarabt is goed voor de bank.


Boussoufa is misschien wel de beste speler die Marokko daar heeft, ik begrijp sommige van jullie echt niet, ieder normaaldenkende zou zeggen Boussoufa is altijd basisspeler bij Marokko en dan kom jij met je rotzooi uit het midden-oosten.

Wat je over Taarabt zegt nog lachwekkender, maar goed die jongen is 19 of 20 heeft nu al meer bereikt dat het zooitje

19-02-2009, 18:16
ahahah aissati 0 wedstrijden 0 goals Die word geen eens opgeroepen (soma)

Pagina's : [1] 2