Bekijk volle/desktop versie : Nachtmerie S En Gillend Wakker Worden!!



Pagina's : [1] 2 3

19-02-2009, 13:55
HOI
IK HEB EEN SERIEUSE VRAAG..MIJN NEEF HEEFT LAST VAN NACHTMERIES EN WORDT OM DE 2UUR GILLEND WAKKER

HIJ WEET NIET HOE DAT KOMT..HIJ DROOMT ECHT VRESELIJKE DINGEN VAN MENSEN DIE OM HULP VRAGEN ..TOT MENSEN DIE HEM WURGEN!!

HIJ BELDE ME GISTER HUILEND OP..VAN IK HEB HET WEER !!
IK HEB HEM BELOOFD DAT IK ER ALLES AAN ZAL DOEN OM HEM TE HELEPEN..MAAR HOE DAN??

ALS IEMAND DIT HEEFT MEEGEMAAKT..VERTEL ME AUB HOE HIJ DER VAN AF KAN KOMEN??

P.S HIJ IS AL NAAR DE IMAM GEWEEST!! HELPT NIET..KORAN ONDER DE ZIJN MATRAS HELPT OOK NIET..ETC

WAT WEL????

DE DOKTER ZEGT DAT DAT NIET ZO VERDER KAN..PSCHYGIATERs weten ook niet hoe dat komt


WIE KAN ME HELPEN..MIJN BELOFTE WAAR TE MAKEN??!!!


ALVAST BEDANKT

19-02-2009, 14:10


????????????///////

19-02-2009, 15:39
veel koran lezen voor het slapen denk ik voor surat elkoersie

19-02-2009, 15:47

Citaat door Elmagreb:
veel koran lezen voor het slapen denk ik voor surat elkoersie


Er zijn adhkaar al masa-e. Deze dient elke moslim te reciteren voor het slapen gaan en de sunnah te volgen van het slapen (dus op je rechte arm slapen)

En mocht hij weer een nachtmerrie krijgen, dan moet hij 3 keer spugen links van hem en a3oedhu billah mina ashataan arrajien zeggen en dan slapen op de andere kant (dus werd hij wakker op zijn rechtse kant dan gaat hij weer slapen op zijn links en andersom)

19-02-2009, 16:17


& Dua doen, ghir insha Allah.

19-02-2009, 19:34

Citaat door um_7usaam:
Er zijn adhkaar al masa-e. Deze dient elke moslim te reciteren voor het slapen gaan en de sunnah te volgen van het slapen (dus op je rechte arm slapen)

En mocht hij weer een nachtmerrie krijgen, dan moet hij 3 keer spugen links van hem en a3oedhu billah mina ashataan arrajien zeggen en dan slapen op de andere kant (dus werd hij wakker op zijn rechtse kant dan gaat hij weer slapen op zijn links en andersom)


dank je inchallah helpt het ..bedankt voor je info

19-02-2009, 19:35
koran lezen heeft ie al 2jaar gedaan sorat..koraan onder zijn kussen..
naar moskee gaan bidden,,noem maar op..
2jaar lang wat helpt dan wel?? vraag ik mij af...

19-02-2009, 19:37

Citaat door um_7usaam:
Er zijn adhkaar al masa-e. Deze dient elke moslim te reciteren voor het slapen gaan en de sunnah te volgen van het slapen (dus op je rechte arm slapen)

En mocht hij weer een nachtmerrie krijgen, dan moet hij 3 keer spugen links van hem en a3oedhu billah mina ashataan arrajien zeggen en dan slapen op de andere kant (dus werd hij wakker op zijn rechtse kant dan gaat hij weer slapen op zijn links en andersom)


was het niet 3keer links spugen en dan 3keer rechts??

en dan pas sora zeggen??

19-02-2009, 19:43
HEEL VEEL AYAT AL-KOERSIE RECITEREN VOOR HET SLAPENGAAN, ALTIJD!

Bid je neef? Uit je reactie kon ik niet echt opmaken of hij nog bidt of dat hij alleen eerst deed.

19-02-2009, 19:59

Citaat door blondje20:
was het niet 3keer links spugen en dan 3keer rechts??

en dan pas sora zeggen??


Nee, alleen links.

Voor het slapen gaan, moet hij soerat ikhlaas, falaq en annaas reciteren en in zijn handpalmen 3 keer blazen en zijn hele lichaam ermee vegen.

Dit doet hij in totaal 3 keer.

19-02-2009, 20:08
Koran onder kussen haalt niets uit wallahoe a3lem het is beter om De koraan een respectabele en propere plaats te geven.

Bij jongeren en sexualiteit is er een broeder onder de naam weesbarmhartig hij heeft masha'ALLAH kennis over deze zaken en geeft advies ik raad je aan om het aan hem te vragen op 1 van zijn topics. Hem pm'en is niet nodig want hij ontvangt dagelijks vele pm's dus heeft hij gevraagd hem niet meer te pm'en...

19-02-2009, 20:21

Citaat door blondje20:
HOI
IK HEB EEN SERIEUSE VRAAG..MIJN NEEF HEEFT LAST VAN NACHTMERIES EN WORDT OM DE 2UUR GILLEND WAKKER

HIJ WEET NIET HOE DAT KOMT..HIJ DROOMT ECHT VRESELIJKE DINGEN VAN MENSEN DIE OM HULP VRAGEN ..TOT MENSEN DIE HEM WURGEN!!

HIJ BELDE ME GISTER HUILEND OP..VAN IK HEB HET WEER !!
IK HEB HEM BELOOFD DAT IK ER ALLES AAN ZAL DOEN OM HEM TE HELEPEN..MAAR HOE DAN??

ALS IEMAND DIT HEEFT MEEGEMAAKT..VERTEL ME AUB HOE HIJ DER VAN AF KAN KOMEN??

P.S HIJ IS AL NAAR DE IMAM GEWEEST!! HELPT NIET..KORAN ONDER DE ZIJN MATRAS HELPT OOK NIET..ETC

WAT WEL????

DE DOKTER ZEGT DAT DAT NIET ZO VERDER KAN..PSCHYGIATERs weten ook niet hoe dat komt


WIE KAN ME HELPEN..MIJN BELOFTE WAAR TE MAKEN??!!!


ALVAST BEDANKT


Woont hij in of in de omgeving van Amsterdam?
Zo ja GA vrijdagavond 20 februari naar de Apollohal, Apollolaan 4 in Amsterdam en vraag om bevrijd te worden van de jins:




19-02-2009, 21:26


Ik ga zo reageren. Eerst even thee drinken.

19-02-2009, 21:36
Beste blondje20,

Als je op de onderstaande zin "Alleen Jezus kan ons VRIJ maken!" klik dan hoor je en zie je het verhaal van Gelske Scholten die ook door boze geesten (syaitan en de jins) werd gekweld en zie je ook hoe Jezus Christus haar bevrijdde in één ogenblik zonder dat ze op een heilige boek hoefde te slapen of hoefde te spugen of allerlei (heilige) teksten hoefde uit te spreken.

[URL="http://www.levensstroom.nl/index.php?section=getuigenis&id=48&language=nl"]Alleen Jezus kan ons VRIJ maken![/URL]

(Je moet wel naar beneden scrollen en druk vervolgens op de play-knop anders kan je de film niet zien.)
[/SIZE][/FONT]
al7qq



Citaat door al haqieqat:
[SIZE="2"][FONT="Verdana"]

Woont hij in of in de omgeving van Amsterdam?
Zo ja GA vrijdagavond 20 februari naar de Apollohal, Apollolaan 4 in Amsterdam en vraag om bevrijd te worden van de jins:




19-02-2009, 21:57
mijn zusje had t ook een paar dagen, maar dat was omdat ze koorts had enz. Koran lezen hielp.

Ayat el kursi en muta3owidatayn...

Pagina's : [1] 2 3