Bekijk volle/desktop versie : Verdriet liefde maakt je kapot



19-02-2009, 12:48
ik geloofde altijd dat er iemand zal zijn die me hart kon veroveren. Het gebeurde en ik voelde iets wat ik niet verwachte, vlinders in me buik. we gingen een half jaartje met elkaar en het voelde goed, we hadden nooit ruzie om iets kleins en we konden het altijd bijleggen als er wat was. we waren altijd samen en beleefden leuke tijden. hij was serieus zei hij maar ik was nog jong en wist dat alle jongens dat weleens zeggen, om je vertouwen te winnen zodat ze je kunnen gebruiken. Dus we deden het rustig aan en keken hoe het verder afliep. ik was ook een meid die blowde, en daar kijken mensen anders op, vooral marokkanen. dat vond ie niet erg als ik maar stop wanneer we zouden gaan trouwen. plotseling was hij een maandje spoorloos, en ik ging zijn vrienden/ familie bellen om te kijken waar die is en niemand wist waar die was. op dat moment storte me wereld om en ik wou niet gekwets worden, dus heb ik mezelf belooft dat ik niet meer achter hem aan moet. opeens werd ik gebeld Hey schatje ,het was me vriend ik zei o ja, je had een maand de tijd om me te bellen waar je was,maar nu ben je telaat en ik had opgehangen. de ene kant geloof ik zijn verhaal niet en aan de andere kant, denk ik van wat heeft hij bereikt alleen me hart gebroken, maar verder waren we niet gegaan. maar daarna had ik geen vertouwen meer in de liefde en telkens wanneer ik iemand tegen kom en ik ging met hem, voelde ik geen verbindin en ik droomde over hem, zelf nu naa 3 jaar ben ik hem niet vergeten.terwijl hij lekker getrouwd is, ik gun het ze wel, maaar ik zal nooit vergeten waarom hij alles kapot heeft gemaakt terwijl hij niet gelukkig is met zijn liefde. ik ben verder nu met me leven maar zal nooit een jongen vertouwen en geloof niet meer in het liefde.

23-02-2009, 23:56


Ga door met je leven meid.. hij is je niet waard.. en vertrouw in de liefde wieweet kom je de ware tegen en je verdient een veel betere jongen als hem.. geloof me meid liefde bestaat als je er in gelooft

28-02-2009, 00:09
Zo een relatie heb ik ook gehad en geloof me het eindigd meestal niet goed..
Hij gaat wennen dat je het hem vergeeft en blijft het doen dus je hebt een goed besluit gemaakt..

En je komt zoiezo wle iemand tegen die 10x beter is dan hem en heel je vertrouwen voor zich gaat winnen.

28-02-2009, 00:52
ah wat erg zeg..

03-03-2009, 22:32


ik heb precies hetzelfde meegemaakt, het ergste is dat ik nog steeds niets van hem hoor. ik heb mailtjes gestuurd smsjes, gebeld tel staat uit.

IK weet dat ik het moet opgeven, maar het is zo oneerlijk als je in een keer gedumpt wordt zonder 1 woord, terwijl je niet weet waarom.

dat zorgt ervoor dat je zelfvertrouwen naar beneden gaat.

04-03-2009, 15:04
Moet je maar niet blowen....

05-03-2009, 14:38
Luister eens Miss NaNa,

Of ze nou blowde of niet daar heb jij niks mee te maken we hebben allemaal wel eens dingen gedaan die niet kunnen EERLIJK maar goed


Inshallah komt het goed...

05-03-2009, 20:00
men verhaal is erger0 men hart werd gesteelt door en mijd dat men hart niet waard is: omdat ik niet zo maar op haar valde maar door vodoo en ik wist niks er van en zij bespeelde met men hart hoe ze maar wilde,tot het punt dat ik bijna gek werd,maar alhamdollilah,dat ik gered werd door haar zus die egt verliefd was op mij toen ze tegen mij zij: luister jongeman er is wat heel slechts bij je gebeurd ik zij zo als wat ze zij ik durft het niet te zeggen maar ik wil dat je naar en imam (faqih) gaat waar van je beter wordt waar ik van dacht oohh shit what the fuck en ging naar en imam en zij tegen mij je bent mashour(vodoo) door en mijd die jou wil vernitigen en gaf mij so en koran papier waar ik van beter werd.en nu alhamdolliah ik voel me me beter en heb en love relatie met de zus van me vijand

05-03-2009, 20:03
er bestaat love en heat in somige gevallen vind je en heater in en love uitsteling so look out

05-03-2009, 21:40
Liefde maakt niet kapot hoor. Dat is de verwarring wat vele gebroken harten zeggen, dus verwar pijn niet met liefde. Ja, kapot verliefd mischien?

Liefde is mooi, je hebt het zelf ook gevoeld. Waneer het goed zit dan is liefde mooi, en waneer het slecht gaat krijg liefde overal de schuld van?

Sterkte.