Bekijk volle/desktop versie : wat zou jij doen!!!!!!!!!!!!!!!!!



Pagina's : [1] 2 3

25-03-2004, 14:33
................

ik kende een jongen al twee jaar en zag m niet echt vaak maar in mij hart wist ik dat iets voor hem voelde...

de tijden dat ik bij hem was voelde ik me zo veilig en ik leefde weer van binnen...

wallah ik gaf/ geef nog steeds veel om hem, en hij was mij eerste vriend mij eerste liefde..

maar ik zit met iets kort geleden anderhalf week terug heb ik contact verbroken....

hij stuurde smsjes naar me vriendin en normaal zou ik daar niet druk om maken omdat vriendschappelijk kan, ik had haar zelf meegenomen naar hem en toen nam hij vriend mee.

was echt gezellig, ze konde goed overweg daarom

maar toen ik die bericht had gelezen deed het me pijn omdat het een sms was van ik wil wat... (begrijp me ) ik weet wanneer iets vriendschappelijk is en wannreerr niet

moheme ik had die zelfde sms naar hem gestuur en hij zei dat hij me die ook heeft gestuurd ....

ik trap er niet meer in ik weet dat dit het beste was ja toch of niet

geef jullie mening.....

25-03-2004, 14:47


Ik denk dat je het juiste hebt gedaan....hoe haalt hij het in zijn hoofd....JOU vriendin....
Sterkte ermee meid...ik hoop dat je het goede hebt gedaan / gaat doen.....
XxXx

25-03-2004, 14:51
Aaah meisie ...

Jeetje, dat vind ik echt laag van hem ...
Een vriendin van jou 3ad ....

Lieve meid je verdient beter en Insha Allah zal Allah gauw je ogen openen en jou de ware laten zien !!
Ameen ...

Liefs,

S. Nadoria

25-03-2004, 14:52
die jongen wil duidelijk playen...laat hem gaan, en waarschuw je vriendin!!

25-03-2004, 15:11


Heb je hem er al mee geconfronteerd, zou ik wel doen hoor.

25-03-2004, 18:15
heb ik al gedaan en zijn antw. was die heb ik ook na jou gestuurd doe nie alsof!!

maar ja ik heb hem gezegd dat ik niks meer met m te maken wil hebben..


maar waarom doet het pijn wallah ik mis hem ergens!

25-03-2004, 18:34
Neee je moet het niet gelijk verbrken,want je zal daar nog spijt van krijgen,eerst zou ik met je vriendin praten en haar de waarheid vragen,en als ie ook zweert dat ie het niet met opzet ofzo heeft gedaanof dat ie hem ook naar jou heeft gestuurd dan moet je hem nog een kans geven,maar komt er nog zo;n conflict voor dan weet je wat je te doen staat

25-03-2004, 18:40
nee ,weetje wat je moet doen en wat ik vind wat je moet doen ,

is ophouden met deze zina , dit geld niet alleen voor jou maar voor ons allen Taqie Lahh Taqie Lahh Taqie Lahh ( vrees Allah )

ik snap echt niet dat jullie nog aan de liefde o.a Zinna ( vriendjes etc ) kunnen denken in deze tijd van Vrees ,dat de de Moslims in het Oosten Lijden , europa waar in FRankrijk een hoofdoekverbod is aangelegd etc etc ik kan uren doorgaan ik meen het echt

a.u.b niet gelijk aanvallen , maar soms vraag ik me af Vresen jullie Allah niet Taqie Lahh (vrees allah ) voor je het weet is het al te laat


met alle respect wa aleikoem salaam

25-03-2004, 18:44
Ik vind da ge goed gehandelt hebt omdat jullie een relatie hadden.. Dus het was serieus en dan doet die zoiets hchouma..
Ik vind het goed van u ge hebt getoond da die me u nie moe spelen
Nog veel sterkte toegewenst

25-03-2004, 19:05
ga zelfmoord plegen ofzo

25-03-2004, 19:12

Citaat:
Origineel gepost door tonymontana
ga zelfmoord plegen ofzo
Echt een opmerking voor een kleuter
Ik zou zeggen begin bij jezelf en verbeter de wereld!!!



Maar schatje,
Ik zou een goed gesprek aanknopen met je (ex)vriend en alles wat je dwars zit met heb bespreken.... En kijken naar zijn reactie, is het overtuigend of geloof jij er geen zak van....

Dan meot je een lijn trekken of je gaat met m of niet...
Maar contact verbreken zonder met hem gepraat te hebben dat is oneerlijk tegenover hem en het meeste nog tegenover jezelf....

25-03-2004, 19:13
juist,luister naar chyaan!!zij heeft verstand van de liefde!!!!!!!

25-03-2004, 19:15


maar ik heb het al gedaan dat is het nou........

ik heb m gezegd da ik niks meer met m te maken wil hebben omdat ik me echt gekwetst voelde en nu ......

ik wil wel praten maar hij zat fout dus waarom moet ik nog moeite doen

aan de ene kant heb ik wel spijt want dan denk ik je kent m 2 jaar en ja maar de andere kant is het zijn fout

25-03-2004, 19:16
maar als ik al heb gezegd dat ik niks meer met m te maken wil hebben is het toch dom als ik het weer wil goedmaken of niet?????

en hoe zou ik dat moeten doen

25-03-2004, 19:19

Citaat:
Origineel gepost door Miss_Tjinkwiet
juist,luister naar chyaan!!zij heeft verstand van de liefde!!!!!!!
Hahahah..

Pagina's : [1] 2 3