Bekijk volle/desktop versie : Het huwlijksnacht



Pagina's : [1] 2

18-02-2009, 20:48
Hoe,Wat,Wie,Waar,Waneer?

- Wat mag ?
- Wat mag niet?

Kan Iemand mij Vertellen wat mag en wat niet mag in het huwlijksnacht het lijkt mij zooooooooooooooooooooooo eng en spannend somige zeggen het doet pijn somige zeggen van niet somige zeggen ze bloeden somige zeggen van niet hoe en wat alles misschien lijkt het wel een dome topic maar wil dit wel graag weten kan iemand helpen die er verstand heeft ???

18-02-2009, 20:50


upupupupupupupupupupup

18-02-2009, 22:25
Ik zal je zeggen wat niet mag op DE huwElijksnacht en dat is een ding ... briefjes achter laten voor jouw man in het nederlands.. Scary shit! Doe er wat aan meid!

Verder wil ik ook even serieus reageren, is wel weer zo aardig

Ehm de vraag was wat niet mag...
Even kijken wees niet te zenuwachtig! Dan wordt hij nerveus en gaat raar gedragen en voel jij je weer gespannen. En als je weer gespannen bent zal het bij jou wat meer pijn doen. Dit is de alwijze les die ik van iedereen heb meegekregen en mee ben doodgegooid in al die topics.
Verder moet je het wel islamitisch doen. Dat betekent meneer jou van voor laten benaderen en niet van achteren, lijkt me ook wat vies. Gezien dat maar 1 functie heeft namelijk het toiletteren... verder maak jezelf mooi, ruik lekker en wees altijd fris! Altijd en niet alleen die eerste keer, want voor je het weet raakt ie wel opgewonden van een Fa-reclame maar niet meer van jou... !
Ik denk dat ik wel weer genoeg heb gezegd! En voor de rest genieeeeeeeeeeeten!

Ik wens je alvast een mooie nacht toe :-)

18-02-2009, 22:29
Je moet je gewoon ontspannen dan gaat de rest van zelf. Maak het gezellig dan ontstaat er vanzelf een ontspannen sfeer

19-02-2009, 00:17



Citaat door Sweetsurrender1:
Ik zal je zeggen wat niet mag op DE huwElijksnacht en dat is een ding ... briefjes achter laten voor jouw man in het nederlands.. Scary shit! Doe er wat aan meid!

Verder wil ik ook even serieus reageren, is wel weer zo aardig

Ehm de vraag was wat niet mag...
Even kijken wees niet te zenuwachtig! Dan wordt hij nerveus en gaat raar gedragen en voel jij je weer gespannen. En als je weer gespannen bent zal het bij jou wat meer pijn doen. Dit is de alwijze les die ik van iedereen heb meegekregen en mee ben doodgegooid in al die topics.
Verder moet je het wel islamitisch doen. Dat betekent meneer jou van voor laten benaderen en niet van achteren, lijkt me ook wat vies. Gezien dat maar 1 functie heeft namelijk het toiletteren... verder maak jezelf mooi, ruik lekker en wees altijd fris! Altijd en niet alleen die eerste keer, want voor je het weet raakt ie wel opgewonden van een Fa-reclame maar niet meer van jou... !
Ik denk dat ik wel weer genoeg heb gezegd! En voor de rest genieeeeeeeeeeeten!

Ik wens je alvast een mooie nacht toe :-)

WAHAHAHAH

dankje voor je reactie en je details love you

19-02-2009, 00:17

Citaat door riffiamazigh:
Je moet je gewoon ontspannen dan gaat de rest van zelf. Maak het gezellig dan ontstaat er vanzelf een ontspannen sfeer



thank you baby

19-02-2009, 00:23
upssssssssssssssssssssssss

19-02-2009, 00:26
-Ontspannen. Blijf lekker kalm en relax.

- Trek wat moois aan. Lingerie of 'n leuk jurkje.

- Voor je het huwelijksnacht betreed,veel dua's doen en twee rakaats bidden.

- Als jullie er eenmaal klaar voor zijn,moet hij zijn hand op jouw voorhoofd leggen en deze dua reciteren: In de naam van Allah, O Allah, houd de shaytaan van ons vandaan en houd de shaytaan van de gunst dat U aan ons geeft."(Boekharie 4/141, Moesliem 2/1028). "Allaahoemma djanniebnie s-shaytaana wa djanniebie s-shaytaana maa razaqtana".


Allah kemil begair.

19-02-2009, 00:29
Oh ja:

Een vrouw hoeft niet te bloeden. De meeste vrouwen bloeden tijdens hun eerste keer niet(ook al ben je nog maagd...aangezien vele denken dat alleen als maagd kan bloeden).


Het is niet eng of behoorlijk pijnlijk. Onze moeders,oma's en tantes hebben het allemaal ook weleens meegemaakt en gelukkig is er niemand van hen doodgaan of zwaargewond geraakt.

19-02-2009, 00:29

Citaat door IslamiaWoman:
-Ontspannen. Blijf lekker kalm en relax.

- Trek wat moois aan. Lingerie of 'n leuk jurkje.

- Voor je het huwelijksnacht betreed,veel dua's doen en twee rakaats bidden.

- Als jullie er eenmaal klaar voor zijn,moet hij zijn hand op jouw voorhoofd leggen en deze dua reciteren: In de naam van Allah, O Allah, houd de shaytaan van ons vandaan en houd de shaytaan van de gunst dat U aan ons geeft."(Boekharie 4/141, Moesliem 2/1028). "Allaahoemma djanniebnie s-shaytaana wa djanniebie s-shaytaana maa razaqtana".


Allah kemil begair.


AMIN YA ALLAH

dankje lieverd VOOR JE SERIEUSE REACTIE

19-02-2009, 00:32

Citaat door dame_18:
AMIN YA ALLAH

dankje lieverd VOOR JE SERIEUSE REACTIE

No thanks meissie.

Wanneer ga je trouwen?

19-02-2009, 00:32

Citaat door IslamiaWoman:
Oh ja:

Een vrouw hoeft niet te bloeden. De meeste vrouwen bloeden tijdens hun eerste keer niet(ook al ben je nog maagd...aangezien vele denken dat alleen als maagd kan bloeden).


Het is niet eng of behoorlijk pijnlijk. Onze moeders,oma's en tantes hebben het allemaal ook weleens meegemaakt en gelukkig is er niemand van hen doodgaan of zwaargewond geraakt.



WAHAHAHa elhemdoelilah niet sokran voor je reactie zazak allahoe gajran

19-02-2009, 00:34



Citaat door IslamiaWoman:
No thanks meissie.

Wanneer ga je trouwen?




in de zomer vakantie inchallah ta3ala

19-02-2009, 00:35

Citaat door dame_18:
in de zomer vakantie inchallah ta3ala

Leuk! nog een paar maanden te gaan. Heb je alles al geregeld en hou je het hier in Nederland of Marokko(ben te nieuwsgierig :hihi.

19-02-2009, 00:36

Citaat door IslamiaWoman:
-Ontspannen. Blijf lekker kalm en relax.

- Trek wat moois aan. Lingerie of 'n leuk jurkje.

- Voor je het huwelijksnacht betreed,veel dua's doen en twee rakaats bidden.

- Als jullie er eenmaal klaar voor zijn,moet hij zijn hand op jouw voorhoofd leggen en deze dua reciteren: In de naam van Allah, O Allah, houd de shaytaan van ons vandaan en houd de shaytaan van de gunst dat U aan ons geeft."(Boekharie 4/141, Moesliem 2/1028). "Allaahoemma djanniebnie s-shaytaana wa djanniebie s-shaytaana maa razaqtana".


Allah kemil begair.

Dus dat

Pagina's : [1] 2