Bekijk volle/desktop versie : Hoe kom ik van mijn abbonement af?



17-02-2009, 21:16
Salaam oe alaikom,

Weet iemand misschien hoe ik van mijn jaar abbonement van een sportschool af kom?

Ik dacht dat ik er goed aan had gedaan, maar helaas door mijn drukte ga ik zelden. Het is ook nog tot oktober. Ik betaal 45 euro p.m.

Weet iemand misschien hoe ik hier van afkom???
Ik vind het echt zonde van het geld.

Alvast bedankt!!

17-02-2009, 21:17


Walikoum salaam,

Waarom verkoop je het niet?

17-02-2009, 21:18
Niet verkopen sorry maar laten overnemen!!

17-02-2009, 21:19
Je kan het opzeggen.
Je hebt meestal een maand of twee opzegtermijn ervoor.

17-02-2009, 21:20



Citaat door Musslima:
Salaam oe alaikom,

Weet iemand misschien hoe ik van mijn jaar abbonement van een sportschool af kom?

Ik dacht dat ik er goed aan had gedaan, maar helaas door mijn drukte ga ik zelden. Het is ook nog tot oktober. Ik betaal 45 euro p.m.

Weet iemand misschien hoe ik hier van afkom???
Ik vind het echt zonde van het geld.

Alvast bedankt!!


zonde joh, Ken je niemand die in jou plaats wil gaan? je nicht of schoonzus of ...
Kun je helemaal niks regelen met de sportschool?
Zo niet dan zit er helemaal niks op dan het te laten, er eens te gaan wanneer je tijd hebt.

17-02-2009, 21:20

Citaat door Musslima:
Salaam oe alaikom,

Weet iemand misschien hoe ik van mijn jaar abbonement van een sportschool af kom?

Ik dacht dat ik er goed aan had gedaan, maar helaas door mijn drukte ga ik zelden. Het is ook nog tot oktober. Ik betaal 45 euro p.m.

Weet iemand misschien hoe ik hier van afkom???
Ik vind het echt zonde van het geld.

Alvast bedankt!!


Ik weet dat je met een medische brief er van af kan komen..of als je verhuist en het te ver is..maar ik denk niet dat je nu gaat verhuizen hier voor..en je kan het inderdaad laten overnemen...

17-02-2009, 21:21

Citaat door Musslima:
Salaam oe alaikom,

Weet iemand misschien hoe ik van mijn jaar abbonement van een sportschool af kom?

Ik dacht dat ik er goed aan had gedaan, maar helaas door mijn drukte ga ik zelden. Het is ook nog tot oktober. Ik betaal 45 euro p.m.

Weet iemand misschien hoe ik hier van afkom???
Ik vind het echt zonde van het geld.

Alvast bedankt!!
probeer het over te dragen aan iemand anders

17-02-2009, 21:22
Niemand die wil, ook met de moeilijke tijden kan ik het ze niet kwalijk nemen....

17-02-2009, 21:26

Citaat door Musslima:
Niemand die wil, ook met de moeilijke tijden kan ik het ze niet kwalijk nemen....

op welke sportschool zit je,en waar

17-02-2009, 21:44
misschien dat he iets met de sportschool kan regelen? sommige hebben er wel begrip voor

17-02-2009, 21:47
waar sport je?

17-02-2009, 21:48

Citaat door missmis:
op welke sportschool zit je,en waar


woman's world Rdam

17-02-2009, 21:49



Citaat door paradijs79:
misschien dat he iets met de sportschool kan regelen? sommige hebben er wel begrip voor


geloof me ze zullen het echt niet begrijpen.