Bekijk volle/desktop versie : Samira kwam logeren



Pagina's : [1] 2

25-03-2004, 03:30
Ik ga jullie een waar gebeurd verhaal vertellen. Een hele goeie kennis van ons en tevens ook een goeie vriendin van mijn zusje bleef bij ons slapen. Dat deed ze vaker dus het was geen probleem.Het was vrijdagavond, mijn zusje vroeg me om samira van het station af te halen, dus ik mijn auto instappen en naar het station gereden. Daar aangekomen zag ik haar meskiena wachten op mij. Ik bracht haar naar ons huis en ging daarna trainen. Na de training ben ik wat gaan drinken(fris) met een paar vrienden. Rond 22.00 uur besloot ik naar huis te gaan. Thuis deed ik mijn vieze fitneskleren uit en ging vervolgens douchen. Ik had geen zin om te gaan slapen dus ging ik benden tv kijken. Het was onderhand al 02.00 uur. Opeens komt samira de woonkamer binnen, ze zei : ik heb geen slaap, dat komt zeker omdat ik niet in mijn eigen bed lig hahaha... en ik heb zo’n honger. Ik ging met haar naar de keuken en gaf haar wat te eten, we aten samen wat salade en raakte in praat. Ze vroeg hoe het met me ging enzo en met de liefde.Ik zei: Het gaat eigenlijk heel goed met me alleen mijn liefdesleven is zeer treurig. Ze vroeg hoe het komt dat ik geen vriendin heb,waarop ik voor de joke antwoorde: "samira alleen een meid als jij kan mij gelukkig maken".Ze werd rood en kuste me op mijn wang.ze zei: ik wist het wel, ik wist dat jij mij stiekem ook leuk vindt.Ik wist niet wat me overkwam.Voor ik iets terug kon zeggen pakte ze om mijn mond en ik kuste natuurlijk terug. Ze pakte me beet en kneep in mijn xxxx (ik dacht wajouuww, stille wateren hebben diepe gronden). We hadden het zo warm gekregen , ik dacht niet bij na wat ik deed en ik pakte haar t-shirt wat ze aan had beet en trok het over haar hoofd.Zoals ik verwachte droeg ze geen BH en ik zag twee kleine borstjes. Ze kuste me in mijn nek ik liet me gewoon gaan. We kusten elkaar alsof ons leven er vanaf hing. Ik kan me herinneren dat ik en ademnood kwam een paar keer.Ik pakte de rand van haar trainingsbroek en trok deze naar beneden. Terwijl we bezig waren hoorde ik..............................


Als jullie de rest van het verhaal willen weten laat het me weten...................

25-03-2004, 09:04


gAAT TIE NOG VRAGEN OF WE EEN VERVOLG WILLEN WAT DENK JE ZELF

25-03-2004, 10:35
hahahahahhahahahahahahahhahahahahhaha

25-03-2004, 11:34
Wahahahahahahahhahaha jij bent erugggg hard



Ga verder


Koesies SeL

25-03-2004, 11:40


Ewa zid, nesh etragiegh...( Ga snel verder, ik ben aan het wachten)

25-03-2004, 11:44
ewa zied zied Hmietoo

25-03-2004, 11:51
kom op kom op kom op ziedddddddddddddd

25-03-2004, 13:58

Citaat:
Origineel gepost door Himieto_zinador
Ik ga jullie een waar gebeurd verhaal vertellen. Een hele goeie kennis van ons en tevens ook een goeie vriendin van mijn zusje bleef bij ons slapen. Dat deed ze vaker dus het was geen probleem.Het was vrijdagavond, mijn zusje vroeg me om samira van het station af te halen, dus ik mijn auto instappen en naar het station gereden. Daar aangekomen zag ik haar meskiena wachten op mij. Ik bracht haar naar ons huis en ging daarna trainen. Na de training ben ik wat gaan drinken(fris) met een paar vrienden. Rond 22.00 uur besloot ik naar huis te gaan. Thuis deed ik mijn vieze fitneskleren uit en ging vervolgens douchen. Ik had geen zin om te gaan slapen dus ging ik benden tv kijken. Het was onderhand al 02.00 uur. Opeens komt samira de woonkamer binnen, ze zei : ik heb geen slaap, dat komt zeker omdat ik niet in mijn eigen bed lig hahaha... en ik heb zo’n honger. Ik ging met haar naar de keuken en gaf haar wat te eten, we aten samen wat salade en raakte in praat. Ze vroeg hoe het met me ging enzo en met de liefde.Ik zei: Het gaat eigenlijk heel goed met me alleen mijn liefdesleven is zeer treurig. Ze vroeg hoe het komt dat ik geen vriendin heb,waarop ik voor de joke antwoorde: "samira alleen een meid als jij kan mij gelukkig maken".Ze werd rood en kuste me op mijn wang.ze zei: ik wist het wel, ik wist dat jij mij stiekem ook leuk vindt.Ik wist niet wat me overkwam.Voor ik iets terug kon zeggen pakte ze om mijn mond en ik kuste natuurlijk terug. Ze pakte me beet en kneep in mijn xxxx (ik dacht wajouuww, stille wateren hebben diepe gronden). We hadden het zo warm gekregen , ik dacht niet bij na wat ik deed en ik pakte haar t-shirt wat ze aan had beet en trok het over haar hoofd.Zoals ik verwachte droeg ze geen BH en ik zag twee kleine borstjes. Ze kuste me in mijn nek ik liet me gewoon gaan. We kusten elkaar alsof ons leven er vanaf hing. Ik kan me herinneren dat ik en ademnood kwam een paar keer.Ik pakte de rand van haar trainingsbroek en trok deze naar beneden. Terwijl we bezig waren hoorde ik..............................


Als jullie de rest van het verhaal willen weten laat het me weten...................
VERVOLG...............
Ik dat iemand de wc deur openen.Ik begon me wat ongemakkelijk te voelen en we hielden ons stil, ik deed stiekem het licht van de keuken uit. Na een paar minuten hoorde ik de wc deur weer open gaan, het was mijn kleine broertje, hij liep gelijk met de trap naar boven en we gingen door met waar we mee bezig waren. Ik trok haar heel dicht naar me toe en draaide haar om naar de muur, ik voelde het begin van de e rectie komen, ik stopte mijn tong in haar mond en we kusten verder , ik greep haar string aan beide kanten vast en trok deze naar beneden.Ik werd enorm g e i l, langzaam ging mijn rechterhand naar haar borsten, ik begon haar zachtjes te wrijven en te strelen, vervolgens ging ik met mijn hand naar benden naar haar p o esje, damn...wat was ze nat.....langzaam masseerde ik haar lipjes, ze begon te kreunen, ik vroeg haar geen geluid te maken en toen beet ze in mijn oorlel, ik begon over haar c l i t o te wrijven en begon heen en weer te bewegen met mijn vingers. Ik tilde haar bij haar b illen omhaag en legde haar op de keukentafel en trok haar naar me toe, tegelijkertijd liet ik mijn trainingsbroek zakken en liet ik mijn boxershort naar mijn enkels zakken.Ze ging inmiddels op de tafel liggen met haar heupen op de rand van de tafel. Het was een lage tafel dus ik leunde over haar heen , tussen haar benen...ik legde mijn harde penis tussen haar lippen en begon schilder bewegingen te maken ,ze was zo nat ze begon te kreunen ik was bang dat mijn ouders het zouden horen .....Ik werd nu echt botergeil, dus ik tilde haar overeind tegen de muur met haar rug naar me toe zodat haar ko ntje naar achteren komt te spingen en duwde mijn penis tussen haar lekkere volle billen, ze deed haar benen stevig dicht en haar billen gespannen, ik voelde druk op mijn p enis dus ik met mijn pik erin en eruit ze begon te beven en te kreunen ik voelde dat ze klaarkwam, dus ik in haar nek kussen en likken en toen kwam ik klaar tussen haar billen, bij het klaarkomen beet ik haar in haar nek en tegelijktijd kneed ik in haar botsten....ze voelde zo zacht aan, ze rook naar cucci , haar haar rook naar shampoo, het was een nacht om nooit te vergeten.......................................... ...............

Zal ik doorgaan? Het is echt waar gebeurd!!!!

25-03-2004, 14:13
Ga door!!!!!!!!!!!!

maar dan wel wat beschaafder

25-03-2004, 21:24
ewa zied ga verder lees ook de mijne ik wil.....

26-03-2004, 01:07

Citaat:
Origineel gepost door Himieto_zinador
VERVOLG...............
Ik dat iemand de wc deur openen.Ik begon me wat ongemakkelijk te voelen en we hielden ons stil, ik deed stiekem het licht van de keuken uit. Na een paar minuten hoorde ik de wc deur weer open gaan, het was mijn kleine broertje, hij liep gelijk met de trap naar boven en we gingen door met waar we mee bezig waren. Ik trok haar heel dicht naar me toe en draaide haar om naar de muur, ik voelde het begin van de e rectie komen, ik stopte mijn tong in haar mond en we kusten verder , ik greep haar string aan beide kanten vast en trok deze naar beneden.Ik werd enorm g e i l, langzaam ging mijn rechterhand naar haar borsten, ik begon haar zachtjes te wrijven en te strelen, vervolgens ging ik met mijn hand naar benden naar haar p o esje, damn...wat was ze nat.....langzaam masseerde ik haar lipjes, ze begon te kreunen, ik vroeg haar geen geluid te maken en toen beet ze in mijn oorlel, ik begon over haar c l i t o te wrijven en begon heen en weer te bewegen met mijn vingers. Ik tilde haar bij haar b illen omhaag en legde haar op de keukentafel en trok haar naar me toe, tegelijkertijd liet ik mijn trainingsbroek zakken en liet ik mijn boxershort naar mijn enkels zakken.Ze ging inmiddels op de tafel liggen met haar heupen op de rand van de tafel. Het was een lage tafel dus ik leunde over haar heen , tussen haar benen...ik legde mijn harde penis tussen haar lippen en begon schilder bewegingen te maken ,ze was zo nat ze begon te kreunen ik was bang dat mijn ouders het zouden horen .....Ik werd nu echt botergeil, dus ik tilde haar overeind tegen de muur met haar rug naar me toe zodat haar ko ntje naar achteren komt te spingen en duwde mijn penis tussen haar lekkere volle billen, ze deed haar benen stevig dicht en haar billen gespannen, ik voelde druk op mijn p enis dus ik met mijn pik erin en eruit ze begon te beven en te kreunen ik voelde dat ze klaarkwam, dus ik in haar nek kussen en likken en toen kwam ik klaar tussen haar billen, bij het klaarkomen beet ik haar in haar nek en tegelijktijd kneed ik in haar botsten....ze voelde zo zacht aan, ze rook naar cucci , haar haar rook naar shampoo, het was een nacht om nooit te vergeten.......................................... ...............

Zal ik doorgaan? Het is echt waar gebeurd!!!!
Daarna ging ze naar boven naar de kamer van mijn zusje en ik bleef beneden tv kijken. Ik kon niet geloven wat me was overkomen. Totaal niet verwacht. De volgende dag stond ik om 10.00 op ,ontbijt lag al klaar, ik ging ontbijten. Later kwam mijn zusje en samira de woonkamer binnen. Ik was echt enorm verlegen. Samira ging tegenover me zitten, ik zag haar naar mij kijken....ik wist niet wat ik moest zeggen en toen zei : goeden morgen samira, heb je nog lekker geslapen ? waarop zei antwoorde: ja heerlijk alleen ik heb een beetje rugpijn. Ik werd rood en was bang dat mijn zusje ons zou doorhebben. Heb je het warm vroeg zei, je hebt zo’n rood hoofd. Ja een beetje stamelde/stotterde ik. Mijn zusje werdt opgebeld door haar vriendinnen, ze moest naar de stad Ga je mee vroeg ze aan Samira. Nee ik denk dat ik hier blijf, ik voel me niet zo goed, ik heb hoofd-en rugpijn, ga jij maar, zei ze. Mijn zusje ging naar de stad, mijn ouders gingen kort daarna boodschappen doen, alleen mijn broertje van 10, ik en samira bleven nog over thuis. Mijn broertje zat beneden in de woonkamer play station te spelen. Ik ging naar boven op me om te kleden en naar de stad te gaan. Samira ging de tafel ruimen. Opeens kwam samira mijn kamer binnen...ehmm wat betreft vannacht , ik vind dat we best wel te snel van stapel zijn gegaan, zei ze. Ik lachte, maar het was wel lekker!zei ik. Ze lachte en liep richting mijn nachtkastje , ze pakte mijn foto album. Ze ging op het bed zitten. Ze bladerde door en bekeekte rustig de foto’s. Mooie foto’s zei ik spontaan. O wat schattig, ben jij dit? vroeg ze.Ik ging naast haar zitten op het bed.Het was een oude foto uit de voorgezet onderwijs groep 8. Ja dat ben ik, zei ik. We lachten een beetje over die oude foto’s van mij. Ze bladerde verder door. Ik merkte dat samira dichterbij was komen zitten. Ik vond het echt heel lekker gisteren fluisterde ze zachtjes in mijn oor. Plotseling voelde ik haar hand over mijn rechterhand wrijven. Ik keekte haar aan , zei keekte naar mij en voordat ik het wist zaten we te zoenen. Ik voelde haar arm achter om me heen slaan. Ik wou eigenlijk stoppen maar was te opgewonden. Samira had een spijker rokje aan en een truitje van diesel aan. Ik legde mijn hand op haar dij en streelde haar tegelijkertijd kusten we elkaar.Ik voelde haar ademhaling tegen me hals. Ik trok haar slipje uit, ssst we doen het wel rustig ok, zei ze...binnen de kortste keren had ik mijn broek al uit. Ik trok mijn boxershort uit. Ik legde haar op haar rug. Ik begoen haar te kussen en te strelen .Ze kreunde heel zachtjes.Ik zoende haar overal. Ik draaide haar om.Ze lag op haar buik. Ik tilde haar billen van het bed. Ik betaste haar heupen met mijn penis. Ik spreide haar benen en trok haar billen van elkaar. Ik zei heb je het weleens gedaan (een stomme vraag ,maar ja) ? Nee antwoorde ze, maar jij mag de eerste zijn. Je mag me in mijn k ontje ne uken, Wjouuww ik heb veel gedaan in mijn leven maar nog nooit een meisje in haar k ont gen eukt. Hoe zou het zijn , een meisje an aal bevredigen dacht ik bij mezelf. Maar wel rustigaan doen he, zei ze. Ik zette mijn eikel tegen haar k ont gaatje en duwde ‘m als een gek naar binnen. Opeens schreeuwde zij heel hard STOP STOP STOP . Ik haalde ‘m uit, Wat is er ?vroeg ik. Auww...ik heb pijn zij ze..ik wist niet wat me overkwam ik zag bloed langs haar dijbenen druppelen. Ze kon niet opstaan. Was ik hier maar niet aan begonnen dacht ik. Ze lag op het bed te huilen, ze kon niet overeind staan. Zal ik je naar de dokter brengen vroeg ik aan haar. Nee zei ze, geen dokter. Ik belde mijn beste vriend om advies..........

Moet ik verder gaan?

26-03-2004, 09:32
ja maak af...is dit echt gebeurd??

26-03-2004, 09:38


is dit waargebeurd:O

26-03-2004, 11:39
tfoeeeeeeeeeee ik heb zo een vreselijke spijt dat ik dit verhaal heb gelezen. ik hoop dat allah swt mij zal vergeven stomme kanker klootzak.

26-03-2004, 13:06
Hahahahahahahahahahahahaha

Pagina's : [1] 2