Bekijk volle/desktop versie : Hoe zag jouw verlovingsfeestje eruit?



17-02-2009, 19:43
Heb je het groot aangepakt of juist heel klein? Mijn bruiloft wordt heel groot en mijn verlovingsfeestje inscha'Allah heel ini mini kleintjes, . Iemand nog tips voor me, of een checklist?

17-02-2009, 19:51


Mijn verlovingfeestje ging als volgt: Ik heb het thuis gehouden (mijn ouders hebben een hele grote woonkamer van 10 meter), heb een neggafa genomen (2jurken). Ik heb bedankjes gedaan en de woonkamer gedocoreerd en ik heb taart gedaan bij de ring/melk/dadel- ceremonie. Het eten heb ik besteld bij een catering die door mijn broers opgehaald werd. Ik heb niet veel mensen uitgenodigd, mijn dichte familie (tantes/ooms) en de dichte familie van mijn man. Alsnog kwam ik op een volle woonkamer met alle meiden enz. Muziek werd door nichten gedaan.

Het was een superleuk klein verlovingfeestje. Er hing een leuke sfeertje en dat is wat ik wou...

17-02-2009, 19:53
Walou verloving gedaan,lekker meteen trouwen..

17-02-2009, 19:54
Ik vind een verloving altijd zo overdreven, komt wel op de bruiloft.

Ik heb het gewoon thuis gehouden met mijn familie en zijn familie (ouders, broers, zussen, schoonzussen en zwagers, nichtjes en neefjes).

17-02-2009, 19:55


Ik wil inchallah ook een heel klein knus verlovingsfeest..

dit is wat ik ongeveer in gedachte heb

1 lebsa voordat me aanstaande binnenkomt
1 witte verlovingslebsa als de ringen worden omgedaan..

woonkamer zelf even omtoveren in een gezellige ruimte..

paar cdtje"s laten draaien door nichtjes

make-up en haren laten doen door mijn nichtje

eten bestellen bij catering of uit eigen keuken



Inchallah

17-02-2009, 19:56

Citaat door Tarifesht18:
Walou verloving gedaan,lekker meteen trouwen..

The same story here.

17-02-2009, 19:57
aaaah so lief jou avatar en jou ot

17-02-2009, 19:59

Citaat door Tamzatje:
Mijn verlovingfeestje ging als volgt: Ik heb het thuis gehouden (mijn ouders hebben een hele grote woonkamer van 10 meter), heb een neggafa genomen (2jurken). Ik heb bedankjes gedaan en de woonkamer gedocoreerd en ik heb taart gedaan bij de ring/melk/dadel- ceremonie. Het eten heb ik besteld bij een catering die door mijn broers opgehaald werd. Ik heb niet veel mensen uitgenodigd, mijn dichte familie (tantes/ooms) en de dichte familie van mijn man. Alsnog kwam ik op een volle woonkamer met alle meiden enz. Muziek werd door nichten gedaan.

Het was een superleuk klein verlovingfeestje. Er hing een leuke sfeertje en dat is wat ik wou...

Dat is niet meer klein, dat is groot. Vooral omdat je negaffa hebt gedaan. Ik ga gewoon mn eigen make-up zetten en een leuke jurk aandoen. Wil wel ring, taart, melk en dadel stukje doen. Leuk voor de foto, .



Citaat door Cest_Aicha:
Ik vind een verloving altijd zo overdreven, komt wel op de bruiloft.

Ik heb het gewoon thuis gehouden met mijn familie en zijn familie (ouders, broers, zussen, schoonzussen en zwagers, nichtjes en neefjes).

Ja, ik ga het ook thuis doen met dichte familie. Dat is al meer dan genoeg. Wat had je aangedaan?

17-02-2009, 20:01

Citaat door Tarifesht18:
Walou verloving gedaan,lekker meteen trouwen..

Maar hoe heb je dat dan gedaan met sdak? En als ze cadeautjes komen brengen, dat doen ze op de dag van verloving. Of heb je dat ook niet gedaan?

Citaat door LikMijnTeen:
aaaah so lief jou avatar en jou ot

Aach, . Dankjewel.