Bekijk volle/desktop versie : Hoe ben jij ooit versierd?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

17-02-2009, 18:47
Hallo

Vertel hier hoe je hier ooit door een jongen versierd bent.

Hoe zou een jongen zich gedragen, welke versiertruc gebruiken, om jou msn/nummer te krijgen?


17-02-2009, 18:56



Citaat door krullenboll-:
haha, ik was een keer met een vriendin in rotterdam zuidplein..
het was zomer, dus wij zaten buiten een ijsje te eten midden in n pleintje
kwam der een hele groep marokaansse jongens aangelopen! en eentje daarvan zei, ej meiden! weten jullie toevallig hoe laat het is. jweetoch hy wou zehma, een trukje gebruike maar ik zag LIFE een dikke horloge om zijn pols, dus ik zeg eh ik weet niet.. kan ik beter aan jou vragen jij heb hier tenslotte een horloge om begonnen we te lachen enzo, ik zei haha wat wil je nou precies :P je hebt 4matties ofzo en je komt uitgerekend bij ons vragen hoe laat het is.. vind je het niet een beetje n oud versier trucje, zegtie hahaha sitana, je hebt me door hea! ik zo jaja mocropride.

toen hebben we gebabbeld enzo bleek het n aardige jongen te zijn toen hebben we uiteindelijk msns uitgewisseld haha..

wel grappig!




17-02-2009, 18:57

Citaat door krullenboll-:
haha, ik was een keer met een vriendin in rotterdam zuidplein..
het was zomer, dus wij zaten buiten een ijsje te eten midden in n pleintje
kwam der een hele groep marokaansse jongens aangelopen! en eentje daarvan zei, ej meiden! weten jullie toevallig hoe laat het is. jweetoch hy wou zehma, een trukje gebruike maar ik zag LIFE een dikke horloge om zijn pols, dus ik zeg eh ik weet niet.. kan ik beter aan jou vragen jij heb hier tenslotte een horloge om begonnen we te lachen enzo, ik zei haha wat wil je nou precies :P je hebt 4matties ofzo en je komt uitgerekend bij ons vragen hoe laat het is.. vind je het niet een beetje n oud versier trucje, zegtie hahaha sitana, je hebt me door hea! ik zo jaja mocropride.

toen hebben we gebabbeld enzo bleek het n aardige jongen te zijn toen hebben we uiteindelijk msns uitgewisseld haha..

wel grappig!
zo goedkoop gewoon

17-02-2009, 18:58

Citaat door krullenboll-:

haha best grappig toch, dat een jongen je komt versieren ze3ma
en dan zeg je, het is een oud versiertrucje en uiteindelijk.. toch nog
msns uitgewisseld..



ja zkrs wel een wonder dat ie je niet uitschold ahhahahahahah

17-02-2009, 18:59


Stijve lul tegen mijn billen aan.

17-02-2009, 18:59
Haha als het een aardige jongen was waarom niet.

17-02-2009, 19:00
Ohh, straat rattjes Negeer k altijd.

17-02-2009, 19:00

Citaat door MossibaElKe7la.:
Stijve lul tegen mijn billen aan.


uhm dat noemen ze nou een aanranding en geen versiertruc ok

17-02-2009, 19:00
teveel omop te noemen maar ik zal je de laatste wel vertellen en dat was vandaag.
liep zo langs een amazigh. hoor ik hem achter me zeggen: gah gah jeh zoubida. ik denk dat ie dat riep wegens mijn volle achter werk die opvallend op en neer gaat. ewa, kan er ook niks aan doen.
ikga denk ik een dieet volgen.

17-02-2009, 19:03

Citaat door nl_mocrochick:
uhm dat noemen ze nou een aanranding en geen versiertruc ok


Aanranding? Ik vond het heerlijk, ik kick op dat soort versiertrucks. Lekker direct.

17-02-2009, 19:05
Ze noemde me een xxxxxxx en ik was verkocht

17-02-2009, 19:06
Hij gooide een zakdoek tegen mijn hoofd.. ik vond dat zo vernederend en ik was zo kwaad en toen zei hij kijk daarin dus raapte ik het trg op en ik zag dat zijn nr erop stond maar ik heb hem nooit gebeld


dus jaouad sorry

17-02-2009, 19:08



Citaat door krullenboll-:
haha en een xxxxxxx is ?


Het lijkt sterk op arabier

17-02-2009, 19:10
Gisteren kwam ik terug van de stad toen ik bijna thuis was wou ik oversteken maar je hebt daar geen stoplicht ofseu. Nou toen ik wou oversteken stopte er een auto en het raampje ging open. Toen vroeg zo'n jongen weet je waar je een foto kunt maken. (was een turk volgens mij en naast hem zat er een marokkaan en achterin stak er ook een marokkaanse hoofd uit. Ik wees zo de weg. Maar ik wees naar links maar zei perongeluk rechts. Hij zie dus zo links. Ik zei nee rechts.. Oow ja bedoel links hahaha 3ala blunder. Maar toen zei die marokkaan achterin: Stap anders erin dan kan je mee foto's maken lekker de stad in. Ik zo hoe weet je dat het bij de stad is? Hij zo: ik kom ook uit A'foort. Ik: Waarom vroeg je dan waar het was? hij: Ik wou even een gesprekje houden. Echt wollah ik was verbaasd en liep weg. Ik moet nog steeds lachen om mijn blunder

17-02-2009, 19:10

Citaat door marruecos87:
Ze noemde me een xxxxxxx en ik was verkocht



Gemenerd. Ik ben je aan het negeren en dan doe je dit.

Pagina's : [1] 2 3 4 5