Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse prostituee in de schijnwerpers



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

17-02-2009, 15:40
Assisenproces Haouas gênante marteling 22 hoerenlopers

[Khadiga 'Naomi' Haouas (38) verdoofde haar klanten met een slaapmiddel en maakte hen in totaal 80.000 euro afhandig.]
Khadiga 'Naomi' Haouas (38) verdoofde haar klanten met een slaapmiddel en maakte hen in totaal 80.000 euro afhandig.
In het buitenland werden al wel vaker hoerenlopers publiekelijk aan de schandpaal genageld, maar vanaf morgen is het ook prijs in België in een nooit gezien assisenproces rond Khadiga Haouas. De 38-jarige Belgisch-Marokkaanse prostituee van 'The Rose Garden' in Sint-Martens-Latem beroofde systematisch haar klanten door een slaapmiddel in hun drankje te mengen. Liefst 22 van haar klanten - allemaal 'keurige' mannen tussen 30 en 60 jaar oud met een job en kinderen - moeten in een uiterst gênante marteling komen getuigen. Omdat één klant nog onder invloed van de slaappil zich doodreed op een duiker, gaat het proces door in het Hof van Assisen van Bergen. Het Laatste Nieuws brengt vandaag het uitgebreide verhaal.

80.000 euro
De feiten dateren van de periode tussen mei 2006 en juli 2007. Haouas wordt ervan beschuldigd minstens 23 klanten het slaapmiddel Zolpidem te hebben gegeven. Daarna zou ze voor in totaal 80.000 euro van hun bankrekeningen gepikt hebben. De zwaarst gedupeerden verloren tot 7.000 euro en dat zonder noemenswaardige seks. Liefst drie versufte klanten kregen op weg naar huis een ongeval, waarvan één met dodelijke afloop. Een gepensioneerde leraar overleefde in juli 2007 de klap niet. Daarom staat Haouas terecht voor diefstal en onrechtstreekse doodslag. De andere slachtoffers-hoerenlopers worden dik tegen hun zin in het publieke proces meegesleurd.

Arrogant
Haouas, die al vijftien jaar lang prostituee is, ontkent de feiten formeel en kwam als zeer arrogant over, toen ze antwoordde op de vraag van de voorzitter hoe ze aan zoveel geld was geraakt van haar klanten. "Een fles champagne in een bordeel kost tussen 300 en 600 euro. Als de klanten er enkele bestellen en enkele uren blijven hangen, dan zit je gauw aan een paar duizend euro. Sommige klanten moesten enkele kredietkaarten bovenhalen om het bedrag bij elkaar te krijgen. Zo werkt dat nu eenmaal."

Geen geheimen
Sommige gedupeerden dachten dat hun aanvankelijke getuigenis bij de politie heel anoniem afgehandeld zou worden, maar assisenvoorzitter Olivier Delmarche zette gisteren
de puntjes op de i. "Geen geheimdoenerij. Dit is een openbaar proces. Tegenover de jury moeten we man en paard noemen."

Ongeruste vriendin
Eén van de slachtoffers, huisvader J.C., komt morgen vertellen hoe 'Naomi' (zo is de 'professionele' naam van Haouas) hem een cocktail van pils en Zolpidem in zijn mond goot. J.C. en de prostituee maakten eerst een prijsafspraak: 400 euro, waarvan 125 voor de seks. De klant betaalde het bedrag met een kredietkaart. De prostituee keek ongezien mee toen hij zijn code intikte. Waarna J.C. plomp in slaap viel. Haouas ging dan met drie van zijn bankkaarten geld afhalen. Ze deed in totaal tien verrichtingen. De ongeruste vriendin van J.C. belde hem meermaals, maar hij hoorde de oproepen niet. De man kwam pas 's morgens om zes uur weer bij zijn positieven. Toen hij thuiskwam, kreeg hij een telefoontje van prostituee 'Naomi'. Met de vraag of hij goed en wel was aangekomen. De man verloor alles samen meer dan 5.000 euro. Meer getuigenissen staan in Het Laatste Nieuws van vandaag.

Beschaamd én verdrietig
Het pijnlijkst worden de getuigenissen van de nabestaanden van E.N., een onberispelijke gepensioneerde leraar die het bordeelbezoek met zijn leven bekocht. Een wetsarts vond een sterke dosis Zolpidem in zijn bloed. Dronken was hij niet, het staat vast dat
hij achter zijn stuur in slaap sukkelde door inname van Zolpidem. Zijn familie zat gisteren ineengedoken in de assisenzaal. Diep beschaamd over het dubbelleven van E.N. en immens verdrietig om zijn dood. (jm/kh)
17/02/09 07u18


http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/detail/700022/2009/02/17/Assisenproces-Haouas-genante-marteling-22-hoerenlopers.dhtml

17-02-2009, 15:47


haar klanten waren en zijn gerespecteerde burgers....mss de rechter van dienst ook een ex klant....


Een Marokkaanse vrouw van 38 die zoiets al 15 jaar doet...verstand komt blijkbaar ook niet met de jaren

17-02-2009, 16:00
Lekker voor hun !
Moesten ze hun vrouwen maar niet bedriegen

Tfoe, walgelijke mannen!
Wat betreft die xxxx, ze verdiend haar naam niet, Khadiga

17-02-2009, 16:12
Wreed voor ze, Khadiga is een mafiahoertje. Haar klanten moeten niet zeuren ze hebben een verdiende loon gekregen. Het waren nette mannen met kinderen, stelletjes zamels.

17-02-2009, 16:16


vies wijf en vieze oude mannen

17-02-2009, 16:18

Citaat door plopje:
Lekker voor hun !
Moesten ze hun vrouwen maar niet bedriegen

Tfoe, walgelijke mannen!
Wat betreft die xxxx, ze verdiend haar naam niet, Khadiga


noem haar maar Naomi want die naam verdient ze zeker niet

17-02-2009, 16:22

Citaat door brownie74:
haar klanten waren en zijn gerespecteerde burgers....mss de rechter van dienst ook een ex klant....


Een Marokkaanse vrouw van 38 die zoiets al 15 jaar doet...verstand komt blijkbaar ook niet met de jaren


Ben je veel geld kwijt?

17-02-2009, 16:30

Citaat door THE_WHAT:
Ben je veel geld kwijt?






nope, komt wss omdat ik niet getrouwd ben dus geen extra kick of te gierig

ik ben eigenlijk wel gefacineerd waarom iemand zou willen betalen voor sex
doen ze dat omdat ze geen vrouwen kunnen krijgen,1 of andere kick?

hopelijk kan een ervaren hoerenloper ons iets meer vertellen

jij? rue d'aerschot is niet zo ver van jou niet?

17-02-2009, 16:43

Citaat door brownie74:


nope, komt wss omdat ik niet getrouwd ben dus geen extra kick of te gierig

ik ben eigenlijk wel gefacineerd waarom iemand zou willen betalen voor sex
doen ze dat omdat ze geen vrouwen kunnen krijgen,1 of andere kick?

hopelijk kan een ervaren hoerenloper ons iets meer vertellen

jij? rue d'aerschot is niet zo ver van jou niet?


Was jij niet getrouwd?

rue d'aerschot is ver genoeg van mijn huis. Wel een leuke buurt daar he aan het noord.

17-02-2009, 16:56

Citaat door THE_WHAT:
Was jij niet getrouwd?

rue d'aerschot is ver genoeg van mijn huis. Wel een leuke buurt daar he aan het noord.



nee joh das voor binnenkort.

ver? what's in a name...gewoon metro tot aan Yzer en daarna is het maar 1 halte naar Rogier.

ht is al verbeterd tegenover vroeger hoor, toen je daar van die omgebouwde latinomannen over straat zag paraderen.
sinds dexia en de DIV daar zitten hebben ze die buurt al serieus opgewaardeerd

hopelijk doen ze nu iets aan rue de brabant zelf,ziet er uit als beiroet na de bombardementen.

17-02-2009, 17:07

Citaat:
Omdat één klant nog onder invloed van de slaappil zich doodreed op een duiker
kan een van de Belgische vrienden misschien vertellen wat een duiker is?

Verder lijkt deze dame gewoon een goede zakenvrouw. Haar klanten waren na een bezoek aan haar in elk geval lekker uitgerust.

17-02-2009, 17:11

Citaat door LaPoekel:
kan een van de Belgische vrienden misschien vertellen wat een duiker is?

Verder lijkt deze dame gewoon een goede zakenvrouw. Haar klanten waren na een bezoek aan haar in elk geval lekker uitgerust.



dat is een soort koker meestal bij wegen waar er een brug in de buurt is.
een betonnen constructie dus...noemen ze in Nederland ook zo volgens mij.

17-02-2009, 17:13



Citaat door brownie74:
dat is een soort koker meestal bij wegen waar er een brug in de buurt is.
een betonnen constructie dus...noemen ze in Nederland ook zo volgens mij.


Aha. Ik weet wat je bedoelt maar ik heb nooit geweten hoe die dingen werden genoemd. Merci bien.

17-02-2009, 17:13

Citaat door brownie74:
nee joh das voor binnenkort.

ver? what's in a name...gewoon metro tot aan Yzer en daarna is het maar 1 halte naar Rogier.

ht is al verbeterd tegenover vroeger hoor, toen je daar van die omgebouwde latinomannen over straat zag paraderen.
sinds dexia en de DIV daar zitten hebben ze die buurt al serieus opgewaardeerd

hopelijk doen ze nu iets aan rue de brabant zelf,ziet er uit als beiroet na de bombardementen.


de buurt is aan het zuid is veel vuiler, en gevaarlijker. Het noord is beter, daar spreken de marokkanen zelfs nederlands. Maar tegenwoordig kom ik daar zoveel niet meer.

17-02-2009, 17:14

Citaat door LaPoekel:
kan een van de Belgische vrienden misschien vertellen wat een duiker is?

Verder lijkt deze dame gewoon een goede zakenvrouw. Haar klanten waren na een bezoek aan haar in elk geval lekker uitgerust.


Een duiker is iemand die in een duikpak in het water duikt.

Boussoufa is een bekende duiker.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8