Bekijk volle/desktop versie : Mannen en playstation 3!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

17-02-2009, 11:11
Ik snap 'mannen' niet ze zijn volwassen en vinden het leuk om met dat ding te spelen?


Als mijn broers bij me komen zitten ze kwijlend met mijn man achter dat kloté ding!


Heb vaak geprobeerd die dingen kapot te schoppen maar lukte niet en het zou heel verdacht zijn als ze "opeens" kapot zouden zijn!

17-02-2009, 11:16


hahaha ALLE mannen spelen ook Pro Evolution Soccer. 1 van de eerste keren dat me verloofde bij ons thuis kwam zat hij al met mijn broers dat spel te spelen. Toen ik later bij mijn vriendin was, was haar verloofde er ook en raad eens: hij zat met haar broers PES te spelen, natuurlijk op de playstation 3

17-02-2009, 11:16
Niet allemaal tegelijk reageren dames.

17-02-2009, 11:17
hou op, word gek van mij man en zijn broers!!
ik heb laatst voor me man die Wi gehaald, hij heeft hem gelijk geinstalleerd.
Wat vind je ervan dat hij eist dat ik ooit met hem samen ga spelen, zie je het al voor je

17-02-2009, 11:18



Citaat door B2B:
hahaha ALLE mannen spelen ook Pro Evolution Soccer. 1 van de eerste keren dat me verloofde bij ons thuis kwam zat hij al met mijn broers dat spel te spelen. Toen ik later bij mijn vriendin was, was haar verloofde er ook en raad eens: hij zat met haar broers PES te spelen, natuurlijk op de playstation 3



OMG!

17-02-2009, 11:19
ik hou van zulke spelletjes.. Maar hou alleen van vechtspelletjes enz ...Of super mario of zo.... !! wel leuk

WII vind ik eerlijk gezegd moeilijk hihihihihihhhihihihihihi

17-02-2009, 11:19

Citaat door B2B:
hahaha ALLE mannen spelen ook Pro Evolution Soccer. 1 van de eerste keren dat me verloofde bij ons thuis kwam zat hij al met mijn broers dat spel te spelen. Toen ik later bij mijn vriendin was, was haar verloofde er ook en raad eens: hij zat met haar broers PES te spelen, natuurlijk op de playstation 3



voetbal

17-02-2009, 11:19
ik wordt er ook gek
hij wil er nu zelf eentje kopen ik haat dat ding omdat mijn broertjes er thuis ook een hebben ze zitten er de hele dag achter en dan spelen ze die vecht spelletjes of voetbal zegt ie tegen mij we komen ook wi kunnen we thuis sporten

17-02-2009, 11:20

Citaat door Alhoceima_parel:
ik wordt er ook gek
hij wil er nu zelf eentje kopen ik haat dat ding omdat mijn broertjes er thuis ook een hebben ze zitten er de hele dag achter en dan spelen ze die vecht spelletjes of voetbal



ik dacht ook klaar ben ervan als ik getrouwd ben, zeg mijn man heel lief op zondag is ons dagje om te spelen

17-02-2009, 11:22

Citaat door mevrouwtje20:
hou op, word gek van mij man en zijn broers!!
ik heb laatst voor me man die Wi gehaald, hij heeft hem gelijk geinstalleerd.
Wat vind je ervan dat hij eist dat ik ooit met hem samen ga spelen, zie je het al voor je


Je hebt er nu zeker spijt van?!


Wij hebben, playstation 3, een x box en een nintendo wii!
Weet je wat het ergste is, als je ze roept horen ze je niet!

17-02-2009, 11:22

Citaat door mevrouwtje20:
ik dacht ook klaar ben ervan als ik getrouwd ben, zeg mijn man heel lief op zondag is ons dagje om te spelen
erg he en dan nog wel op zondag pff ik zou hem gewoon verstoppen ergens waar hij hem niet kan vinden op zolder

17-02-2009, 11:23

Citaat door Gekke_Mientje:
Je hebt er nu zeker spijt van?!


Wij hebben, playstation 3, een x box en een nintendo wii!
Weet je wat het ergste is, als je ze roept horen ze je niet!

ja en dat is dus het probleem van die rot dingen ze zijn zo bezig met hun spelletjes dan ze niet gaan eten ze zijn op dat moment van de wereld ze zijn doof

17-02-2009, 11:23


Ik haat die geweldadige spelletjes! Tfú!

17-02-2009, 11:25

Citaat door Gekke_Mientje:
Je hebt er nu zeker spijt van?!


Wij hebben, playstation 3, een x box en een nintendo wii!
Weet je wat het ergste is, als je ze roept horen ze je niet!



nee, heb geen spijt want nu kijkt hij dagelijks zo als hij gaat spelen

hij is zeker doof als je hem roept, vooral als hij dan bijna verliest

17-02-2009, 11:25

Citaat door Alhoceima_parel:
ja en dat is dus het probleem van die rot dingen ze zijn zo bezig met hun spelletjes dan ze niet gaan eten ze zijn op dat moment van de wereld ze zijn doof




Zodra mijn broers voor de deur staan dan weet ik hoelaat het is.
Mannen avond!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6