Bekijk volle/desktop versie : seizoenskaarten te koop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



17-02-2009, 00:58
ik heb hier 2 seizoenskaarten kopen bij de bussinesseats van fcutrecht je kunt alles perfect zien en je ziet alleen met zakenlui en familie van de spelers dat je heel rustig kunt kijken! ik heb ze gekregen omdat ik zelf bij fcutrecht voetbal maar ik doe er weinig mee er staan nog heel veel leuke wedstryden op het programma in de galgenwaard zoals:

FC Utrecht - NEC
FC Utrecht - Ajax
FC Utrecht - AZ
FC Utrecht - FC Groningen
FC Utrecht - SC Heerenveen
FC Utrecht - Feyenoord

6 hele mooie wedstryden dus

bied maar hoeveel je wilt geven!

17-02-2009, 01:21


utrecht nooittttttttttttttttt mietjes die zogenaamde hooligans

17-02-2009, 01:42

Citaat door Mootje-030:
ik heb hier 2 seizoenskaarten kopen bij de bussinesseats van fcutrecht je kunt alles perfect zien en je ziet alleen met zakenlui en familie van de spelers dat je heel rustig kunt kijken! ik heb ze gekregen omdat ik zelf bij fcutrecht voetbal maar ik doe er weinig mee er staan nog heel veel leuke wedstryden op het programma in de galgenwaard zoals:

FC Utrecht - NEC
FC Utrecht - Ajax
FC Utrecht - AZ
FC Utrecht - FC Groningen
FC Utrecht - SC Heerenveen
FC Utrecht - Feyenoord

6 hele mooie wedstryden dus

bied maar hoeveel je wilt geven!



75 euro

17-02-2009, 01:47

Citaat door Shoot_bank_2:
utrecht nooittttttttttttttttt mietjes die zogenaamde hooligans


haha ze hebben wel meer gedaan als jullie in de hele geschiedenis zowel op sportief al hoolgan gebied

17-02-2009, 01:48



Citaat door ali-83:
75 euro


ik ben geen junk haha die plek kost per wedstryd al minimaal 75euro maarja 125 mag je er een komen ophalen.

17-02-2009, 01:52

Citaat door Mootje-030:
haha ze hebben wel meer gedaan als jullie in de hele geschiedenis zowel op sportief al hoolgan gebied

kijk als je nou zegt op sportief gebied oke dan ken ik je gelijk geven maar op hooligaangebied hahahaha je gelooft jezelf tog niet

17-02-2009, 01:53

Citaat door Mootje-030:
ik ben geen junk haha die plek kost per wedstryd al minimaal 75euro maarja 125 mag je er een komen ophalen.

hahahaha voor 75 ben je een junk maar voor 125 niet meer hahahaha dan ben je niet ver verwijderd van een junk

17-02-2009, 02:14

Citaat door Shoot_bank_2:
kijk als je nou zegt op sportief gebied oke dan ken ik je gelijk geven maar op hooligaangebied hahahaha je gelooft jezelf tog niet


taz of het mij nou wat schelen wat die kk hollanders doen
alleen ik denk dat utrecht wat gevaarlijker is dan jullie, dat basseer ik alleen op filmpjes van youtube he!
Marokkanen uit utrecht zijn het gekst ze eten die hele ado aanhang rauw op laat laat ze tegen jullie bij dat uitvak daarnaast zitten ze komen zo jullie vak in hoor haha,
125 euro is geld a vriend je bent alleen een junk als je iets verkoopt onder de waarde van dat product

17-02-2009, 11:37

Citaat door Mootje-030:
taz of het mij nou wat schelen wat die kk hollanders doen
alleen ik denk dat utrecht wat gevaarlijker is dan jullie, dat basseer ik alleen op filmpjes van youtube he!
Marokkanen uit utrecht zijn het gekst ze eten die hele ado aanhang rauw op laat laat ze tegen jullie bij dat uitvak daarnaast zitten ze komen zo jullie vak in hoor haha,
125 euro is geld a vriend je bent alleen een junk als je iets verkoopt onder de waarde van dat product

ik baseer dat junk gebeuren op jou citaat he heb ik niet zelf verzonnen
en je vergelijkt appels met peren we hadden het over Utrecht supporters als ik marokkanen van denhaag erbij haal zijn we morgen nog niet klaar maar je vat et te serious op eh mattie het was gister laat en ik verveelde me