Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Probleem met het gezicht?????



Pagina's : [1] 2

16-02-2009, 22:56
Hoi meiden,

Wil graag samen met jullie kijken naar wat voor problemen er met het gezicht zijn, wat er eventueel aangedaan kan worden?

Ik wil jullie eigen ervaringen en eventueel oplossingen horen

En zitten jullie zelf ergens mee wil jullie graag advies geven !!!

dus kom maar op [COLOR="Navy"][SIZE="5"][/SIZE][/COLOR]

17-02-2009, 13:17


Als ik ga lijnen val ik in mijn gezicht af terwijl ik al geen vol gezicht heb. Daar baal ik van want ben best stevig en wil heel graag lijnen maar doordat ik dan zo erg vermager in mijn gezicht doe ik t niet.

Wat kan ik nu het beste doen?

17-02-2009, 14:39
Daar kun je helaas niet veel aan doen.Maar denk aan je lichaam waar de belangrijkste organen zitten. Die hebben meer aand8 nodig dan het gelaat. Maar ik ken een leuk trucje om je gezicht wat voller te doen lijken :
Als je rouge op doet, niet vanuit je kaaklijn maar vanuit het centrum van je wang.Maak circel vormige bewegingen. Gebruik een natuurlijke rose kleur waar een klein beetje glans in zit.. want hoe meer glans op je wangen hoe ronder ze lijken! Door sporten en een keer per week de sauna te pakken straalt je huid!!

Als je geen macup wilt gebruiken,kun je je wangen met je vinger toppen elke dag maseren waardoor er bloed door je wangen gaat stromen en ze voller lijken!

17-02-2009, 14:43
Hoe weten jullie dat het om afvallen gaat? Ze heeft toch niet gezegd wat voor problemen ze met haar gezicht heeft. Misschien heeft ze wel last van puistjes en wil ze graag weten of voeding daarbij een rol speelt.

17-02-2009, 14:54



Citaat door garia:
Daar kun je helaas niet veel aan doen.Maar denk aan je lichaam waar de belangrijkste organen zitten. Die hebben meer aand8 nodig dan het gelaat. Maar ik ken een leuk trucje om je gezicht wat voller te doen lijken :
Als je rouge op doet, niet vanuit je kaaklijn maar vanuit het centrum van je wang.Maak circel vormige bewegingen. Gebruik een natuurlijke rose kleur waar een klein beetje glans in zit.. want hoe meer glans op je wangen hoe ronder ze lijken! Door sporten en een keer per week de sauna te pakken straalt je huid!!

Als je geen macup wilt gebruiken,kun je je wangen met je vinger toppen elke dag maseren waardoor er bloed door je wangen gaat stromen en ze voller lijken!


Dat is een goeie tip van de rouge.

Maar de centrum van je wangen is dat het midden van je wangen?

17-02-2009, 14:54

Citaat door Wortelsapje1:
Hoe weten jullie dat het om afvallen gaat? Ze heeft toch niet gezegd wat voor problemen ze met haar gezicht heeft. Misschien heeft ze wel last van puistjes en wil ze graag weten of voeding daarbij een rol speelt.



Wat praat jij nou

17-02-2009, 14:56
Begrijpend lezen is hoge wiskunde voor jou of niet wortelsapje!! hihi

17-02-2009, 15:05

Citaat door garia:
Begrijpend lezen is hoge wiskunde voor jou of niet wortelsapje!! hihi


Nee hoor, dat heet realistisch lezen. Voor zover ik weet, heeft ze nergens gezegd om wat voor gezichtsproblemen het gaat. Deze rubriek heet nog altijd 'Gezondheid en voeding', dus het zou inderdaad kunnen dat ze het over afvallen heeft, maar jullie kunnen dat onmogelijk op basis van haar bovenstaand bericht met zekerheid zeggen.

17-02-2009, 17:45
Ik heb een ander vraag dus niet mijn gezicht maar mijn borsten

MAg dat ook?

Ik vraag het gewoon..........Ik wil niet van mijn borsten afvallen ...alleeen van mijn armen en buik) zwembandjes)

17-02-2009, 18:43
ik heb ook een vraagje
ik heb snel last van een rode neus en wangen bij hou hitte enzo
wat kan ik daar tegen doen?
het is supergevoelig en bijna geen een product irriteert niet op mijn huid...

17-02-2009, 19:09
hey meiden,

ik heb ook een probleemje, ik draag geen make-up, maar er zitten wat oneffenheden, ik weet niet hoe ik dat weg kan krijgen en weten jullie iets goeds tegen puistjes en andere soorten pukkels.

Het is wel veel, maar ik heb van alles geprobeerd...

Xx Kayra

17-02-2009, 21:54
hoi meiden,

xNou over niet afvallen bij borsten dat gaat gewoon weg zodra je afvalt!!


xOver de oneffenheden op het gezicht zou heel goed helpen scrubben naar
mate je het vaker doet naar mate de opperhuid zich vernieuwd ! En het zicht vervaagd.

groetjes

17-02-2009, 22:03


dankje ibtissam,

Ik had nog een vraagje...heb je veel ervaring met make-up?
Of iemand anders die ervaring heeft...laat het me weten.

xx

17-02-2009, 22:12
heb 6 jaar in het vak gezetten en zit er nog steeds in vraag maar raak !!!

18-02-2009, 02:04

Citaat door garia:
Begrijpend lezen is hoge wiskunde voor jou of niet wortelsapje!! hihi


Inderdaad

Pagina's : [1] 2