Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk SNOR (dames???)



Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13

30-04-2004, 14:29
Ik weet nie hoe je het doet met die touwtjes, ik doe het om de 2 weken bij de kapper met touw..

30-04-2004, 15:43


Ik heb gelukkig geen haar op mijn bovenlip, net zomin ik deze op mijn benen en oksel heb! Aziaten hebben daar over het algemeen niet zoveel last van, en daar dank ik God voor op mijn knieen

09-05-2004, 13:39

Citaat:
Origineel gepost door My_FiRsT_LoVe
Halloo dames

Ik heb een vraag voor jullie
Wat doen jullie met jullie snor?
hoe pakken jullie dan aan?
wat doen jullie er aan?

en boven alles welke advies krijg ik van jullie?
pfff heb gelukkig geen snor! maar BLONDEREN??? ziek en als je uitgroei krijgt
scheer het gewoon af of gebruik ontharingscreme waarom blonderen dat zie je pas opvallen!(dit is voor de dames die denken dat andere het NIET zien )

09-05-2004, 16:43

Citaat:
Origineel gepost door My_FiRsT_LoVe
Halloo dames

Ik heb een vraag voor jullie
Wat doen jullie met jullie snor?
hoe pakken jullie dan aan?
wat doen jullie er aan?

en boven alles welke advies krijg ik van jullie?
Ik blondeer het! Als je het scheert komen harde haartjes terug dus dat moet je vooral niet doen! Als je het waxt komen zwarte haartjes terug! Als je het blondeert blijven ze hetzelfde alleen zijn ze blond.

09-05-2004, 20:19


k heb ook een beetje een snorretje maar k laat m zitten k krijg voortdurend te horen van mn vriendinnen dat je m nie ziet , k heb alleen een beetje donkere haartjes aan de uiteinden maar goed !!
My_FiRsT_LoVe k hoop voor je dat je er goed over na hebt gedacht voordat je een beslissing neemt meid en voor de dames die opeens over wenkbrauwen epileren begonnen k hoop dat jullie weten dat t harma is(geen aanval ofsoo I m just warning you ladyss)

Sammy

09-05-2004, 20:20
haram sorry:O

25-05-2004, 23:28

Citaat:
Origineel gepost door Sammy_ia
haram sorry:O
Haraam????? Wat is je dalil? Waarom noem je iets haraam terwijl je er geen bewijs bij zet? Het is haraam iets haraams verklaren dat halaal is en andersom dus int vervolg aub niet zomaar klakkeloos zeggen dat iets veboden is of toegelaten indien je daar niet zeker van bent, daar geen bewijs (dalil) van hebt JazaakAllah Ghairan.

Ik heb geen snor of toch tenminste niet zichtbaar dus heb ik me deze vraag nooit afgesteld maar AllahuAlem denk ik niet dat het verboden is deze weg te doen indien het overdreven is.

Als jullie het willen, zoek ik gerust even uit Insha'Allah

26-05-2004, 00:59

Citaat:
Origineel gepost door Shaimaa
Haraam????? Wat is je dalil? Waarom noem je iets haraam terwijl je er geen bewijs bij zet? Het is haraam iets haraams verklaren dat halaal is en andersom dus int vervolg aub niet zomaar klakkeloos zeggen dat iets veboden is of toegelaten indien je daar niet zeker van bent, daar geen bewijs (dalil) van hebt JazaakAllah Ghairan.

Ik heb geen snor of toch tenminste niet zichtbaar dus heb ik me deze vraag nooit afgesteld maar AllahuAlem denk ik niet dat het verboden is deze weg te doen indien het overdreven is.

Als jullie het willen, zoek ik gerust even uit Insha'Allah
Wenkbrauwen epileren is wel haram, een snor weghalen niet!!!

26-05-2004, 09:00
jahh dat zeg ik tog dames, k heb nie beweerd dat een snor weghalen haram is ik heb t over wenkbrauwen epileren meiden!!!
de profeetz(vzmh) heeft gezegd:vervloekt zijn de vrouwen die hun wenbrauwen epileren, die vrouwen die voor anderen epileren k zal nog naar de hadith zoeken insha Allah want k kan m momenteel nie vinden!

salaam alaikoem
samia

28-05-2004, 19:44
A Namis wa namisa zijn vervloekt. Dit is dus het bewijs dat het epileren van wenkbrauwen haram is

Wa Allahou a3lam

28-05-2004, 22:00
dzjazakoe Allahoe gairan safae_marwa
, ik zou t opzoeken maar heb t zoo druk k heb er egt geen tijd voor gehad

29-05-2004, 00:10
Over de wenkbrauwen weet ik het dat het haraam is; aangezien in de tijd van de profeet vzmh de hxxren hun wenkbrauwen epilleerden dus mogen we dit niet doen om op hen te gelijken.

Maar sorry oeght ik dacht dat je beweerde dat de snor haraam was om weg te doen

29-05-2004, 00:12


Salaamoe alaikoem dames!!

toevallig hadden ze t in een andere topic ook over wenkbrauwen epileren en toen heb ik de hadith teruggevonden:de
profeet (vzmh) zegt in een hadith die overgeleverd is door Abdoullah (moge Allah's tevredenheid met hem zijn) :"Allah vervloekt vrouwen die zich laten tatoeëren, vrouwen die tatoeages bij anderen aanbrengen, vrouwen die wenkbrauwen epileren, vrouwen die wenkbrauwen bij anderen epileren en vrouwen die hun tanden vijlen om hun schoonheid te vergroten en daarmee Allah's schepping veranderen..." (Moesliem 3966).

Dit is dus de hadith waarop ik mijn uitpsraak baseerde geen onzin dus!!


Moge Allah jullie behoeden voor het slecht insha Allah!
Samia

02-06-2004, 19:09
heb er geeeeen does niks tralalalalalalala

03-06-2004, 10:10

Citaat:
Origineel gepost door My_FiRsT_LoVe
bedankt voor de tip
ik weet alleen nog niet zeker of ik hem ga weghalen of ga blonderen
ik denk blonderen en als het me dan nog niet bevalt eraf die handel

ik heb ook een tijdje geblondeert maar dat raad ik je echt af, ten eerste dat spul ruikt naar amonniak, het brand, en na een week kun je weer blonderen, ik moest op een gegeven moment om de dag, nu haal ik het weg met silx ontharingscreme, help echt heel goed, en je ziet er niets van....als je haartje terugkomen dan heel donzig, en klein!!
is beter hoor dan blonderen!!

veel succes meid!!

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13