Bekijk volle/desktop versie : Chamakh gebleseerd tegen grenoble



Pagina's : [1] 2

16-02-2009, 20:21
bordeaux 1 (chamakh) 1 grenoble

16-02-2009, 21:23


voor hoe lang?

16-02-2009, 21:36

Citaat door elzhar8:
onbekend
heb ik gehoord op marokkaanse zender de voetbal fysio therapheut van marokkaanse bond zei het dat marouane chamakh een blessure heeft waneer hij der bij zit bij de selectie is onbekend het kan 3 weken duren kan maand duren we zei die dat hij tegen gabon mogelijk der bij zal zijn zo niet dan roept marokkaanse bondscoach roger lemmere een vervanger op je hebt daar zemmama nabil alzhar said boutahar is een optie? gezien dat mounir el hamdaouiiiiiiii uitstekend was! die adil taarabt vind ik ook een technische voetballer en dirar

16-02-2009, 21:44
alloudi zou nabil baha plek innemen maar nu chamakh gebleseerd is gaat die in chamakh plek.. Lemmere kan ook met 1 spits spelen elhamdaoui en dan pakt elzhar mischien chamakh`s plek we zien wel.

16-02-2009, 22:05


ik heb het niet gezien...
mijn habibi ya chamakh

17-02-2009, 01:20
Tegen Gabon moet je zo aanvallend mogelijk spelen.

---------------------------------------Elhamdaoui--------------------------------

---------------Taarabt----------------------------------------------Boussoufa---

---------------------------------------Zemmama------------------------------------

---------------Elahmadi---------------------------------------------Kharja--------


----------Elakchaoui-----------Rabeh-----------Ouaddou----------Basser----

------------------------------------------Zaza---------------------------------------

Je moet gewoon snel tikken 1 keer bal raken want daar zijn de mocros goed in en dan winnen ze wel. Goeie aanval en middenveld betekend weinig werk voor de verdediging.

17-02-2009, 10:50

Citaat door Afro-Hollander:
Tegen Gabon moet je zo aanvallend mogelijk spelen.

---------------------------------------Elhamdaoui--------------------------------

---------------Taarabt----------------------------------------------Boussoufa---

---------------------------------------Zemmama------------------------------------

---------------Elahmadi---------------------------------------------Kharja--------


----------Elakchaoui-----------Rabeh-----------Ouaddou----------Basser----

------------------------------------------Zaza---------------------------------------

Je moet gewoon snel tikken 1 keer bal raken want daar zijn de mocros goed in en dan winnen ze wel. Goeie aanval en middenveld betekend weinig werk voor de verdediging.

Alloudi, Sektioui, Dirar???

Als je Sektioui in je team hebt dan moet hij zeker in de basis staan. Alloudi vind ik tegen Afrikanen beter dan Boussoufa. Dirar toch een basisplek gunnen gezien hij 3 wedstrijden met Marokko heel constant speelt.

Okaayyy.

17-02-2009, 14:59

Citaat door Mohammed L.:
Alloudi, Sektioui, Dirar???

Als je Sektioui in je team hebt dan moet hij zeker in de basis staan. Alloudi vind ik tegen Afrikanen beter dan Boussoufa. Dirar toch een basisplek gunnen gezien hij 3 wedstrijden met Marokko heel constant speelt.

Okaayyy.


wat je ook kan doen met mijn opstelling is boussoufa op nummer 10 zetten dus achter de spits en dan alloudi op de rechtsbuiten positie. En zemmama eruit, en dan dirar 2e helft in laten komen.

17-02-2009, 17:29

Citaat door Mohammed L.:
Alloudi, Sektioui, Dirar???

Als je Sektioui in je team hebt dan moet hij zeker in de basis staan. Alloudi vind ik tegen Afrikanen beter dan Boussoufa. Dirar toch een basisplek gunnen gezien hij 3 wedstrijden met Marokko heel constant speelt.

Okaayyy.




17-02-2009, 17:43
Jullie doen hier alsof jullie fokin guus hiddink zijn....

alloudi als diepe spits? tegen de afrikanen?

17-02-2009, 17:49

Citaat door Taro-D-Zbel:
Jullie doen hier alsof jullie fokin guus hiddink zijn....

alloudi als diepe spits? tegen de afrikanen?


Idd, Alloudi is een dwergje. Die Afrikanen eten hem levend op.

17-02-2009, 17:54
ahahah alloudi dwerg ga marokko-senegal aub kijken wie wil je dan zetten boussoufa.

17-02-2009, 17:56


senegal is kk nep, allaang uitgeschakeld door 1 of andere poeplandje

Boussoufa is 3x zo goed als Aludi

17-02-2009, 17:58
we hebben het niet oVer goed we hebben het oVer sterkheid als alloudi niet sterk genoeg is mag boussoufa helemaal niet praten.

17-02-2009, 18:11
Boussoufa is slim! wie niet sterk is moet slim zijn !

Pagina's : [1] 2