Bekijk volle/desktop versie : Vraagje.. Marokkaanse bruiloft



Pagina's : [1] 2

16-02-2009, 13:57
Wilde even weten hoeveel mensen er meestal komen op een bruiloft.
Wat word er met de kinderen gedaan.
Alles wat te maken heeft met Marokkaanse bruiloft zou k graag willen weten,...



dankjewel(K)

16-02-2009, 13:59


De kinderen moeten gewoon thuis blijven! Wat moeten kinderen op een bruilloft!

16-02-2009, 14:03
is dat echt zo?
Bij ons huppelen ze rond..
en dat is zwaar irritant


Maar ik zag net met 10 tafels 100 personen..
Komen er echt zo weinig mensen op[ een bruiloft?

16-02-2009, 14:04

Citaat door PinkPassion:
is dat echt zo?
Bij ons huppelen ze rond..
en dat is zwaar irritant


Maar ik zag net met 10 tafels 100 personen..
Komen er echt zo weinig mensen op[ een bruiloft?


Vanwaar kom jij dan?

Ja bij "ons" kan het eigenlijk niet dat je kinderen meeneemt die horen gewoon thuis en niet op een bruilloft heen en weer rond huppelen en weet ik het wat allemaal

16-02-2009, 14:12



Citaat door Voetbaleria:
Vanwaar kom jij dan?

Ja bij "ons" kan het eigenlijk niet dat je kinderen meeneemt die horen gewoon thuis en niet op een bruilloft heen en weer rond huppelen en weet ik het wat allemaal



Ik ben Turks.
Sommige mensen huren een zaaltje erbij.. waar de kinderen zich kunnen vermaken..
Bij ons als je op de kaart zet geen kids.. zijn ze gelijk beledigd,

16-02-2009, 14:17
Het ligt eraan hoeveel mensen je kent en die nodig je uit. Meestal familie, buren, vrienden en goede kenissen. Je moet sowiezo mensen uitnodigen die jou ook uitnodigen. Bij sommige zijn het 100 mensen en bij anderen 400 ligt aan je contacten. Maar het zal nooit 1000 zijn zoals bij veel Turken

16-02-2009, 14:19

Citaat door PinkPassion:
Ik ben Turks.
Sommige mensen huren een zaaltje erbij.. waar de kinderen zich kunnen vermaken..
Bij ons als je op de kaart zet geen kids.. zijn ze gelijk beledigd,


Wuahah ohh okee ja dat is moeilijk ja.

Maar ff vraagje heh netals wat feki7a zei jullie nodigen altijd echt veel mensen uit!!!!! hahahahah. Ik ben vaak naar turkse bruilloften geweest echt altijd druk joh en als ik hoor hoeveel mensen zijn uitgenodigd wejoo

16-02-2009, 14:20

Citaat door Voetbaleria:
Vanwaar kom jij dan?

Ja bij "ons" kan het eigenlijk niet dat je kinderen meeneemt die horen gewoon thuis en niet op een bruilloft heen en weer rond huppelen en weet ik het wat allemaal

Bij iedereen is het anders.Bij ons kan het wel dat je kinderen neemt.

16-02-2009, 14:21

Citaat door Voetbaleria:
Wuahah ohh okee ja dat is moeilijk ja.

Maar ff vraagje heh netals wat feki7a zei jullie nodigen altijd echt veel mensen uit!!!!! hahahahah. Ik ben vaak naar turkse bruilloften geweest echt altijd druk joh en als ik hoor hoeveel mensen zijn uitgenodigd wejoo


Een vriendin van me zus ging trouwen en die had de Brabanthallen afgehuurd ik dacht dat het een concert was helemaal vol. Het was ook zomer en buiten stonden hele grote Springkussens voor kinderen

28-08-2009, 02:08

Citaat door Voetbaleria:
Wuahah ohh okee ja dat is moeilijk ja.

Maar ff vraagje heh netals wat feki7a zei jullie nodigen altijd echt veel mensen uit!!!!! hahahahah. Ik ben vaak naar turkse bruilloften geweest echt altijd druk joh en als ik hoor hoeveel mensen zijn uitgenodigd wejoo


Dit klopt, omdat de jongen meestal veel familie/kennissen, buren vrienden en de hele lading.
En het meisje heeft dit ook
Maar je kan natuurlijk zelf regelen hoe je het wilt.
Bij mij in het dorp heb je een zaal waar bv Marokkanen een bruiloft houden, maar Turken gebruiken dat plekje voor hennafeest.

28-08-2009, 09:46
Absoluut geen kinderen. En ik heb het gwoon op de kaarten staan! Het is onze bruiloft en als er mensen zijn die op hun teentjes zijn getrapt dan is dat hun probleem!

28-08-2009, 10:10
Op kaart zetten, geliefd GEEN kinderen.
Weetje bij turkse is het zo, dat ze bijna echt iedereen uitnodigen, wij marokkanen wij nodigen soms aan de hand van aantal mensen die in zaal passen, dus niet de onnodige buurvrouw van 2 straten veder.

+ Turken hebben geen hoge cateringkosten zoals wij die hebben.

28-08-2009, 10:12


Wij huren een springkussen, een zaal naast ons wordt er opgepast en animatie gegeven.

02-09-2009, 04:36

Citaat door Lahniena:
Op kaart zetten, geliefd GEEN kinderen.
Weetje bij turkse is het zo, dat ze bijna echt iedereen uitnodigen, wij marokkanen wij nodigen soms aan de hand van aantal mensen die in zaal passen, dus niet de onnodige buurvrouw van 2 straten veder.

+ Turken hebben geen hoge cateringkosten zoals wij die hebben.


Cateringskosten hangt ervanaf..
Hoeveel kost catering bij Marokkaanse bruiloft?

16-12-2009, 14:23

Citaat door PinkPassion:
Ik ben Turks.
Sommige mensen huren een zaaltje erbij.. waar de kinderen zich kunnen vermaken..
Bij ons als je op de kaart zet geen kids.. zijn ze gelijk beledigd,


Mijn man is ook turks en het schijnt inderdaad een ramp te zijn met kinderen, maar ik heb expliciet op de kaart gezet Geen kinderen.
Ik kom weleens op turkse bruiloften en zoveeel kinderen zelfs baby's. Kinderen die van een trap vallen die tikkertje spelen Kei irritant.
Nee op mijn bruiloft geen kinderen. Voelen ze zich beledigd en willen ze niet komen.. Dan niet..

Pagina's : [1] 2