Bekijk volle/desktop versie : Bruidsjurk en een rode jurk



15-02-2009, 21:16
Dag m.nl leden,

Afgelopen zomer is mijn zus getrouwd, ze heeft toen een mooie bruidsjurk gekocht. Ze heeft hem maar 1 keer gedragen, dus vond ze het zonde om hem in de kast te laten. Ik heb toen voorgesteld om hem op marokko.nl te zetten, wie weet dat iemand hem mooi vind en hem dan wil kopen.

Het is een mooie witte bruidsjurk, maatje 38. Hij is niet open, beetje open bij de nek,maar verder geowon wel armen. Ze heeft hem maar 1 keer gedragen, hij is daarna nog naar de waserette gebracht.
De jurk is inclusief hoepel en sluier. Ze wilt hem zelf verkopen voor 600euro.

Verder een mooie rode jurk. Die heb ik zelf eenmaal in marokko aangehad. Het is een opvallende jurk en best wel lang.....Deze wil ik ook verkopen,omdat het zonde is om hem maar in de kast te hangen. Heb zelf niet zoveel bruiloften en verder ben ik iemand die elke keer wel wat anders aan heeft. Deze wil ik verkopen aan degene die interesse heeft en dan kan ik met de bieder een mooi prijsje afspreken.

( In de vakantie zullen er foto's verschijnen van beide jurken, heb het de afgelopen weken druk gehad, dus in de vakantie zal ik aan de geinteresseerde een foto sturen, stuur me wel even een pm)