Bekijk volle/desktop versie : AANSTAANDE BRUIDJES.. jullie moeten deze film zien!!



15-02-2009, 21:01


Liv en Emma, beste vriendinnen sinds hun kindertijd, zijn er altijd voor elkaar, in goede en slechte tijden. Zelfs hun respectievelijke verlovingen gebeuren bijna op hetzelfde moment. Samen plannen ze hun huwelijk, dat voor beiden moet plaatsvinden op de ultieme huwelijksplaats van New York: het Plaza Hotel. Maar een administratieve fout zorgt ervoor dat hun trouwdata samenvallen. De twee bruiden werpen zich tegen elkaar op in een competitie die al snel escaleert tot een volledige oorlog.






Dit doen de vriendinnen elkaar dus aan, omdat ze beiden niet van datum willen veranderen




en hier kwamen ze samen van het Plaza Hotel, waar ze beiden GRAAG willen trouwen, maar per ongeluk trouwen ze op hetzelfde datum

15-02-2009, 21:04


ja wat wil je hiermee zeggen`.... dat is een film die momenteel in de bioscoop draait

15-02-2009, 21:05
Heeft NIEMAND deze film nog gezien??

15-02-2009, 21:06

Citaat door lamina18:
ja wat wil je hiermee zeggen`.... dat is een film die momenteel in de bioscoop draait

dat het een leuke film ook is voor de aanstaande bruidjes is he

15-02-2009, 21:09


Lijkt me wel een leuke film..!

15-02-2009, 21:13

Citaat door jas_naj:
Lijkt me wel een leuke film..!

Jaaa wollah, me zusje zat zelfs te snikken!
Ik zo Sam gaat het? ahhaah zei zo: Ja ja

15-02-2009, 21:14
112x bekeken en zo weinig reactie's!

15-02-2009, 21:27
Welke film is het dan?

15-02-2009, 21:32

Citaat door babycheecks.:
Welke film is het dan?

Bride Wars!

15-02-2009, 22:54
Ik heb die film ook gezien samen met mn vriendin, hij is echt leuk!!

15-02-2009, 22:57

Citaat door miefaroemen_:
Ik heb die film ook gezien samen met mn vriendin, hij is echt leuk!!

Hhaahahah ja hij is zeker leuk
ik dacht op het begin zooooo Leuk, 2vriendinnen tergerlijkertijd verloven en samen hun bruiloft plannen.. Hahaha totdat alles ineeens mis gaat!
vondt het wel heeel erg meskiena dat Emma pas op de dag van haar bruiloft tegen Flatsher zei van we passen toch niet bij elkaar, we zijn te verschillend! ik zat zo

15-02-2009, 23:00

Citaat door Bni_Ytiftia..:
Hhaahahah ja hij is zeker leuk
ik dacht op het begin zooooo Leuk, 2vriendinnen tergerlijkertijd verloven en samen hun bruiloft plannen.. Hahaha totdat alles ineeens mis gaat!
vondt het wel heeel erg meskiena dat Emma pas op de dag van haar bruiloft tegen Flatsher zei van we passen toch niet bij elkaar, we zijn te verschillend! ik zat zo



Jaaah ik had dat ook echt niet verwacht!!
En op het laatst dat alle 2 opdezelfde dag zijn uitgerekend! Maar wel een leuke film..

15-02-2009, 23:18



Citaat door miefaroemen_:
Jaaah ik had dat ook echt niet verwacht!!
En op het laatst dat alle 2 opdezelfde dag zijn uitgerekend! Maar wel een leuke film..

Hahahaah ja idd, en even koppig om het niet te veranderen!