Bekijk volle/desktop versie : Dua voor mijn overleden vader



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

15-02-2009, 12:45
Salaam dames,

Mijn vader is gister overleden ... Allah rahmoe.
Het is de ergste dag van mijn leven. Ik voel pijn veel pijn in mijn hart. Ik probeer zo min mogelijk te huilen, want dat was een van zijn wensen.

Gisterochtend heb ik afscheid an mijn vader genomen... ik heb vergiffenis gevraagd en gezegd dat het mij spijt. Mijn vader keek mij aan en kreeg 2 tranen aan beiden ogen. Nadat ik de vliegtuig was ingestapt kreeg ik te horen dat mijn vader was overleden. 1.5 uur na mijn vertrek.

Moge allah swt hem een goede plaats geven en hem accpeteren. het is niet alleen een verlies voor mij maar voor alle mensen die hem kenden.

Ik vraag jullie namens deze topic dua voor alle moslims te doen tijdens het gebed!

Moge alle moslims die juist gehandeld hebben in deze denia het beste krijgen ... INCHA ALLAH AMINE!

15-02-2009, 12:48


Inna lillahi wa inna ilaihi radi3oen, moge Allah swt hem een plekje in het paradijs geven.

Als ik er gewoon aan denk dan doet het zo een pijn, laat staan als het echt gebeurd.

Allah ja3tiekoem sabr!

15-02-2009, 12:49
allah arhamou moge allah hem in de jenna firdaouss een plek geven

15-02-2009, 12:50
inna lilahie wa ina ilaihie razie3oen

15-02-2009, 12:51


Ina lillahi wa ina illahi raji3oen..


Moge Allah swt zijn zondes vergeven en zijn daden belonen met een plekje in Jennat Al Firdaus Insha Allah..

Moge Allah swt jullie veel sbar schenken Insha Allah..

Veel sterkte lieverd..

15-02-2009, 12:51
Inna Lillahi Wa Inna Ilaihi Rajihoen!

15-02-2009, 12:53
Inna lillahi wa inna ilaihi radi3oen!

Veel sterkte.

15-02-2009, 12:54
inna Lillahi wa inna Illahi radjoen

15-02-2009, 12:56
Inna lillahi wa inna ilaihi radi3oen

15-02-2009, 12:58
Inna lilahie waina ilaihi raji3oen.

Ik wens jou en je familie veel sterkte toe! Heb geduld, Ina allahu ma3a sabirien.

O allah vergeef hem en heb genade met hem en geef hem kracht en begenadig hem. Laat zijn nederdaling eervol zijn, en laat zijn ingang wijd voor hem zijn en was hem met water, sneeuw en hagel. Reinig hem van de overtredingen zoals U het witte doek van vlekken gereinigd hebt. Geef hem een verblijfplaats beter dan die hij kende en een gezin beter dan dat hij kende en een vrouw beter dan zijn vrouw. Neem hem op in het paradijs en bescherm hem voor de bestraffing van het graf en voor de bestraffing van het hellevuur.
Bron: Moeslim 2/663

15-02-2009, 12:59
Inna lillahi wa inna ilaihi radi3oen. Moge Allah swt hem een plekje in het paradijs geven.

Wens jullie allemaal heel veel sbar toe!

15-02-2009, 13:00

Citaat door amira00:
Salaam dames,

Mijn vader is gister overleden ... Allah rahmoe.
Het is de ergste dag van mijn leven. Ik voel pijn veel pijn in mijn hart. Ik probeer zo min mogelijk te huilen, want dat was een van zijn wensen.

Gisterochtend heb ik afscheid an mijn vader genomen... ik heb vergiffenis gevraagd en gezegd dat het mij spijt. Mijn vader keek mij aan en kreeg 2 tranen aan beiden ogen. Nadat ik de vliegtuig was ingestapt kreeg ik te horen dat mijn vader was overleden. 1.5 uur na mijn vertrek.

Moge allah swt hem een goede plaats geven en hem accpeteren. het is niet alleen een verlies voor mij maar voor alle mensen die hem kenden.

Ik vraag jullie namens deze topic dua voor alle moslims te doen tijdens het gebed!

Moge alle moslims die juist gehandeld hebben in deze denia het beste krijgen ... INCHA ALLAH AMINE!


Inna lillahi wa inna ilaihi radi3oen..
Moge JOu Vader een mooie plaats in Djennaah al Firdous krijgen..
En Moge Allaah alle dua 's accepteren inchaallah..
Ik wens je Veel sterkte en Sabr toe voor jou en voor je gehele familie!! Steun elkaar in deze moeilijke/zware tijden..INchaallah!

Dunyaty

15-02-2009, 13:01


inna lilahie wa ina ilaihie razie3oen

15-02-2009, 13:02
Inna lilahi wa ina ilaihi raji3oen..

Moge allah swt jullie veel sbar geven.... Moge allah swt hem een plekje in de paradijs geven..

meskiena. doe rustig.

15-02-2009, 13:02
Inna Lillahi Wa Inna Ilaihi Rajihoen!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13