Bekijk volle/desktop versie : Welke nagafa vinden jullie het best?



Pagina's : [1] 2 3

15-02-2009, 10:58
Graag jullie mening, want ik ben de kluts kwijt!

Amal (Boutique AYA te DH)
Zoulikha (Nuptial te DH)
Ouafa (Rotterdam)

Met best bedoel ik:
Mooie Lebsat
Bruidsjurk
Make-up
Accuraat
Komt afpsraken na
Professioneel

Willen jullie aub STEMMEN!!

15-02-2009, 11:31


Ik ben ook erg benieuwd hoe ouafa(wafa) haar werk tegenwoordig verricht.
In het verleden heb ik haar een paar keer meegemaakt, en vond haar toendertijd erg goed.

15-02-2009, 13:18
Ja iemand die hier ervaring mee heeft?

15-02-2009, 13:26
Ik heb zelf zoulikha meegemaakt op de trouwfeest van me nichtje, ze had vrij mooie jurken alleen de kapsel en de make up was niet zeer mijn smaak, ouafa heb ik ook vaak meegemaakt, had haar meegemaakt op een bruiloft waar de bruid er PRACHTIG uit zag, en had haar laatst meegemaakt daar viel het weer wat mee.
Amal heb ik ook vaak meegemaakt, en ook haar vond ik zeer goed te werk gaan., mooie jurken, make up was goed en de kapsel ook.

15-02-2009, 13:30


Ouafa ze is een Topper we hebben haar mogen meemaken toen we moesten serveren de bruid zag er uit ik zou haar echt nemen de andere neggafa's die heb ik nog niet meegemaakt

Mvg,

Serveersters Elwardat

15-02-2009, 13:34
Graag Gedaan

15-02-2009, 13:37
geen van allen meegemaakt. Alleen van amal wat foto's op het net gezien. Ik was niet overdonderd van haar werk.

ff wat eyeliner, lipgloss, foundations blusher en that's it..

heel simpel make-up, je moet er maar van houden..

15-02-2009, 13:43
http://www.loubana.nl uit Rortterdam
ze heeft een nieuwe collectie binnen ik zou zeggen neem even een kijkje.

15-02-2009, 13:45
[QUOTE=Studente;61105260]geen van allen meegemaakt. Alleen van amal wat foto's op het net gezien. Ik was niet overdonderd van haar werk.

ff wat eyeliner, lipgloss, foundations blusher en that's it..

heel simpel make-up, je moet er maar van houden..[/QUOTE]

Precies!! En dat is dus ook een reden waarom ik haar WEL heb genomen. Als ik er uit wil zien als die clownbruiden uit marokko en zoals sommige nl negaffa's. Tja dan had ik ook niet genomen. Make-up van nl bruidjes heb ik altijd mooi gevonden omdat ze niet zo overdreven zijn. Niks is lelijker dan 10 cm laag make-up!

15-02-2009, 13:53

Citaat door zaina83:
Precies!! En dat is dus ook een reden waarom ik haar WEL heb genomen. Als ik er uit wil zien als die clownbruiden uit marokko en zoals sommige nl negaffa's. Tja dan had ik ook niet genomen. Make-up van nl bruidjes heb ik altijd mooi gevonden omdat ze niet zo overdreven zijn. Niks is lelijker dan 10 cm laag make-up!



Jij loopt wel heel erg achter, in Marokko heb je top styliste's !! Mensen halen ze niet voor niets over van Tanger/Tetouan naar Nederland.

zie http://www.centrekarima.com ...

Smaken blijven natuurlijk altijd verschillen. Ik gooi met held over de balken, als ik maar kwaliteit daarvoor terug krijg. Ik vind het belangrijk dat een bruidje gezien kan worden. Niet dat er gasten zijn die beter opgemaakt zijn en mooiere jurken aan hebben als het bruidje zelf. Dan kan je net zo goed jezelf kan opmaken als je het zo simpel wilt..

15-02-2009, 13:57
Als ik tussen die 3 moet kiezen dan kies ik voor Amal uit Denhaag..
Hele lieve meid..
En ze is ook snel met haar werk..
Haar nieuwe collectie is binnen en ziet er goed uit..
Haar stoelen vind ik ook prachtig..


Suc6

15-02-2009, 14:00
Salaam meid..

Tussen die 3,
zou ik voor amal gaan..
Een topper van een meid,
en heb haar meerdere malen meegemaakt..
En ze is ook snel, ze is niet uren lang met je bezig,
en haar mekup is ook niet te..


Wa3alaikom a salaam

15-02-2009, 14:01


Mijn bruiloft is over minder dan 6 weken dus ik moet nu echt een keuze gaan maken

15-02-2009, 14:02
[QUOTE=Studente;61106074]Jij loopt wel heel erg achter, in Marokko heb je top styliste's !! Mensen halen ze niet voor niets over van Tanger/Tetouan naar Nederland.

zie http://www.centrekarima.com ...

Smaken blijven natuurlijk altijd verschillen. Ik gooi met held over de balken, als ik maar kwaliteit daarvoor terug krijg. Ik vind het belangrijk dat een bruidje gezien kan worden. Niet dat er gasten zijn die beter opgemaakt zijn en mooiere jurken aan hebben als het bruidje zelf. Dan kan je net zo goed jezelf kan opmaken als je het zo simpel wilt..[/QUOTE]

Dat zeg je heel goed meid! Namelijk dat smaken verschillen. Ik vind te dik en te fel opgemaakt superlelijk. Maar dat is mijn mening

15-02-2009, 14:02

Citaat door Oer_Iqse7:
Mijn bruiloft is over minder dan 6 weken dus ik moet nu echt een keuze gaan maken


Owh wat leukk...
Allahiekemkoum blgair Inschallah..


Jah idd je moet wel snel een keuze maken..
Heb je wel gekeken of ze alle 3 nog vrij zijn?
En ben je bij ze langs geweest?

Pagina's : [1] 2 3