Bekijk volle/desktop versie : om de twee weken ongesteld

24-03-2004, 11:21
is dat normaal
bij mij gebeurt het namelijk
ik word er gek van
ze zeggen altijd dat het een keer per maand komt

24-03-2004, 12:02

Ik dacht dat eenmaal in de 3 of 4 weken normaal is. Ik vind eenmaal in de 2 weken wel erg vaak.

24-03-2004, 12:19
Om de 2 weken ongesteld komt niet vaak voor nee.
Tis gemiddeld genomen normaal als je een cyclus hebt van 28 dagen, wat wil zeggen dat je 1 week per maand ongesteld wordt.

Als je er veel last van hebt, raad ik je aan naar de huisarts te gaan.
De arts kan je anticonceptie (de pil) geven om je cyclus te reguleren, waardoor je regelmatiger en minder vloeit.

succes!

24-03-2004, 12:31
Ik zou naar de huisarts gaan om je te laten onderzoeken.

Een vriendin van mij had dit ook jaren. Maar nadat ze getrouwd was werd ze gelukkig om de 4 weken ongesteld. (ze heeft trouwens nu 3 kinderen) Dus zou me niet teveel zorgen maken, iedere vrouw is anders.

Maar voor de zekerheid zou ik me laten onderzoeken bij de huisarts.

24-03-2004, 14:39

heb ik jaren geleden ook gehad dat was balen vooral in de ramadan ik had hwt altijd in het begin van de maand en tegen het eind van de maand maar dat is allemaal goed gekomen elhemdoulilah zal bij mij een ieder geval met mijn ouderdom te maken hebben.

24-03-2004, 14:42

Citaat:
Origineel gepost door missysaloua01
is dat normaal
bij mij gebeurt het namelijk
ik word er gek van
ze zeggen altijd dat het een keer per maand komt
dat komt me bekent voor, mijn schoonzus had dat ook toen ze pas met de pil was begonnen. maar later is het 1 keer in de maand geworden.

ga langs je huisarts zou ik zeggen

24-03-2004, 16:48
Yah, Meid, ga LangZ De Huisart, Bij me Zus Waz Dah Ook, maar Dat Ging van Zelf Over :blauwkus:!

Kus EsSmatJuh

24-03-2004, 17:30
Neee het is niet normaal het moet wel om de 3,5 of 4 weken komen als je lang moet wachten of als het zoals bij jou snel weer komt moet je het laten nakijken :s

24-03-2004, 18:13
jij moet als de sjodemieter naar de dokter.... zie ga....

is namelijk niet normaal!!!
je krijgt waarschijnlijk DE PIL....

24-03-2004, 18:35
Gewoon volhouden meid en niet de pil nemen.

25-03-2004, 10:08

Citaat:
Origineel gepost door lilchakir
heb ik jaren geleden ook gehad dat was balen vooral in de ramadan ik had hwt altijd in het begin van de maand en tegen het eind van de maand maar dat is allemaal goed gekomen elhemdoulilah zal bij mij een ieder geval met mijn ouderdom te maken hebben.
Dat had ik ook.. terwijl het leuk is om begin en einde mee te maken met ramadan is soo gezelig dan.. majah... en met aid wilde ik naar moskee maar kon niet

25-03-2004, 12:01
Hoi,

Ik zou je aanraden om met de pil te beginnen want zo kan je je cyclus beinvloeden en word je 1 x p.m. ongesteld

25-03-2004, 12:11

mijn huisarst had me de pil ook aangeraden

ik zei het dus te proberen

vervolgens ging ik naar de apotheek
marokkaans wijf die er werkt keek me echt zo aan van
so he heb je s.ex
dus de pil genomen
2 weken
en resultaat was een opgezwollen lichaam
ik ging terug naar de huisarst
hij zei dat sommige vrouwen dikker worden van de pil
ben er meteen mee gestopt