Bekijk volle/desktop versie : Zaal in Rijsbergen ( wok restaurant)



Pagina's : [1] 2

14-02-2009, 22:32

Salaam meiden,,

Ik ga incha Allah 17 Oktober trouwen en hou mij bruiloft in Rijsbergen,

Wie heeft daar ook haar Bruiloft gehouden of een Bruiloft mee gemaakt,

En zouden jullie misschien fotos kunnen plaatsen van de decoratie die daar toen is gezet!



Ben namelijk zo benieuwd naar het totale plaatje want de zaal is Prachtig


Hoop dat jullie mij er bij Kunnen helpen


14-02-2009, 22:35


Wat zijn de kosten van deze zaal?

14-02-2009, 22:37

Citaat door maryam00:
Wat zijn de kosten van deze zaal?



Hey meid,

wij hebben 2 Zalen voor de Vrouwen en de mannen Super groot!

En kosten zijn volgens mij €2000,-

(je moet gewoon onderhandelen)

14-02-2009, 22:48

Citaat door berberbruidje:

Hey meid,

wij hebben 2 Zalen voor de Vrouwen en de mannen Super groot!

En kosten zijn volgens mij €2000,-

(je moet gewoon onderhandelen)

Ik heb ze een tijdje geleden ook benaderd voor mijn hennafeest.
Ik hoorde van iedereen andere prijzen. Toen ik belde zeiden ze dat het 1500 euro kost.

14-02-2009, 22:49



Citaat door maryam00:
Ik heb ze een tijdje geleden ook benaderd voor mijn hennafeest.
Ik hoorde van iedereen andere prijzen. Toen ik belde zeiden ze dat het 1500 euro kost.



En dat is voor 1 Zaal meid?

Ja dat klopt er werden hier op het forum ook allemaal andre bedragen gezegd en er hebben ook ech tbruidjes een veel hogere Prijs betaald, maar die mensen proberen volgens mij ook gwoon er wat uit te halen wat er uit te halen valt!

Tegenwoordig over al zo!

14-02-2009, 22:52

Citaat door berberbruidje:

En dat is voor 1 Zaal meid?

Ja dat klopt er werden hier op het forum ook allemaal andre bedragen gezegd en er hebben ook ech tbruidjes een veel hogere Prijs betaald, maar die mensen proberen volgens mij ook gwoon er wat uit te halen wat er uit te halen valt!

Tegenwoordig over al zo!

Nee is voor 3 zalen, 2 bij de vrouwen, er zit een schuifdeur in, ik wilde de achterste ruimte voor de kinderen gebruiken als ik deze zaal zou nemen.

En 1 bij de mannen, hele eigen ingang aan de andere kant van het restaurant eigenlijk, mooie ruimte met ook mooie kroonluchters.

Ik ken iemand die er 1400 voor heeft betaald een paar weken terug! Daarom zeg ik je, ze zijn echt niet eerlijk over de prijzen!!

14-02-2009, 22:59

Citaat door maryam00:
Nee is voor 3 zalen, 2 bij de vrouwen, er zit een schuifdeur in, ik wilde de achterste ruimte voor de kinderen gebruiken als ik deze zaal zou nemen.

En 1 bij de mannen, hele eigen ingang aan de andere kant van het restaurant eigenlijk, mooie ruimte met ook mooie kroonluchters.

Ik ken iemand die er 1400 voor heeft betaald een paar weken terug! Daarom zeg ik je, ze zijn echt niet eerlijk over de prijzen!!




Ja dat klopt meid,

Die zaal van de vrouwen heeft een schuif door die kan dan dicht!! en dan kunnen het 2 zalen worden!, & dan nog eeens van de mannen dus inderdaad totaal 3,

Bij ons zitten er ook dan 2 kamers bij om op te kleden de keuken en de thermoskannen ( van die super grote)


Ik ga even kijken want hoor dit zo vaak dat is niet eerlijk!

14-02-2009, 23:11
Oepp!!

14-02-2009, 23:41

Citaat door berberbruidje:
Ja dat klopt meid,

Die zaal van de vrouwen heeft een schuif door die kan dan dicht!! en dan kunnen het 2 zalen worden!, & dan nog eeens van de mannen dus inderdaad totaal 3,

Bij ons zitten er ook dan 2 kamers bij om op te kleden de keuken en de thermoskannen ( van die super grote)


Ik ga even kijken want hoor dit zo vaak dat is niet eerlijk!

Klopt dat hadden ze ook bij mij eraan gedaan. We mogen ook gebruik maken van hun spullen. Dus borden, bestek, thee/koffiekannen etc.

15-02-2009, 12:58
http://www.mijnalbum.nl/Album=OQBPSKVW‏‏‏

salaam meid,

wij hebben daar gewerkt, wat is jou email dan stuur ik jou wat foto's toe.

groetjes,
naima
el amar

15-02-2009, 13:25

Citaat door afrah_elamar:
http://www.mijnalbum.nl/Album=OQBPSKVW‏‏‏

salaam meid,

wij hebben daar gewerkt, wat is jou email dan stuur ik jou wat foto's toe.

groetjes,
naima
el amar

Zou ik ze ook mogen zien

15-02-2009, 13:26
Wij hebben daar ook gewerkt het is een mooie zaal het was een gescheiden bruiloft je hebt een grote ruimte voor de vrouwen en mannen het is zeker een aanrader

Mvg,

Serveersters Elwardat

15-02-2009, 13:26


ik heb daar onlangs geinformeerd en ik heb alles voor de prijs van 1600 aangeboden gekregen. dus vrouwenzaal en mannenzaal en 2 kleedkamers, keuken etc...alleen toen ik die vrouwenzaal zag, d8 k wtf is dit?? plafond is te laag voor almara en de schuifdeuren kunnen niet helemaal open, wat dus een nadeel heeft. namelijk, waar je ook je bruidsstoelen zet, er zal een deel van de zaal zijn die er geen zicht op heeft. De zaal heeft ook 3 balken door het plafond lopen. EN op die balken staan zoveel troep, doosjes, houten dingen etc.. Ook dat zou je catering helemaal weg moeten decoreren.
De mannenzaal is adembenemend, jammer dat ie te klein om als vrouwenzaal te gebruiken

15-02-2009, 13:31
salaam,

zouden jullie mij een pm met jullie email adres kunnen sturen dan stuur ik wat foto's.

groetjes,
el amar

15-02-2009, 13:49

Citaat door afrah_elamar:
salaam,

zouden jullie mij een pm met jullie email adres kunnen sturen dan stuur ik wat foto's.

groetjes,
el amar

Ik heb je een pm gestuurd

Pagina's : [1] 2