Bekijk volle/desktop versie : Het dierenrijk, liefde en relaties



Pagina's : [1] 2 3

14-02-2009, 20:19
Ik zat vandaag dus animal planet te kijken (op valentijnsdag? ja op valentijnsdag, ik doe niet aan relaties daar ik een vrome moslim ben)... en het stond in het teken van valentijnsdag.

Het ging erover hoe vrouwelijke dieren zich aangetrokken voelen tot hun mannelijke wederhelften.
Mannen met de opvallendste kleuren, grootste bos haren,grootste geweien etc.. vielen het meeste in de smaak


en toen had ik het! DAAROM zijn vrouwen zulke oppervlakkige wezentjes, die vallen op alles wat glinstert en twinkelt!.. de buitenkant dus.

we hebben veel van het dierenrijk te leren over ons eigen gedrag. Conclusie: vrouwen zijn onnozele oppervlakkige wezentjes.

14-02-2009, 20:23


Mannen zijn ook zo

14-02-2009, 20:26

Citaat door _onbekendje_:
Mannen zijn ook zo

hater

14-02-2009, 20:27

Citaat door _onbekendje_:
Mannen zijn ook zo



volgens het dierenrijk xxxxxx we alles wat een gat heeft?

NOTE: we blijven wel bij onze eigen ras, julie neigen nogal echte primaten te nemen? weirdo's ..

14-02-2009, 20:29



Citaat door maroccia17:

je ot... meer kapsones dan ik ooit zou kunnen hebben

14-02-2009, 20:29
Hm, erg herkenbaar. Marokkaanse mannen hebben in real life gouden kettingen, ringen, spijkerbroeken met heel groot Dolcé and Havanna. Ze doen er alles aan om op te vallen.



Citaat:
Mannen met de opvallendste kleuren, grootste bos haren,grootste geweien etc.. vielen het meeste in de smaak

14-02-2009, 20:30

Citaat door 2Die:
volgens het dierenrijk xxxxxx we alles wat een gat heeft?

NOTE: we blijven wel bij onze eigen ras, julie neigen nogal echte primaten te nemen? weirdo's ..

ouch!

14-02-2009, 20:32

Citaat door Victoire:
Hm, erg herkenbaar. Marokkaanse mannen hebben in real life gouden kettingen, ringen, spijkerbroeken met heel groot Dolcé and Havanna. Ze doen er alles aan om op te vallen.

en de wijfjes lopen erachteraan

14-02-2009, 20:32
Ik wachtte al op het moment dat je een punt maakte van je verhaal.

Nou, leuke en vooral intressante intrepertatie

14-02-2009, 20:32

Citaat door ADHDtje:
hater

Is waarheid

Citaat door 2Die:
volgens het dierenrijk xxxxxx we alles wat een gat heeft?

NOTE: we blijven wel bij onze eigen ras, julie neigen nogal echte primaten te nemen? weirdo's ..

Wat bedoel je met ''Jullie'' ?

14-02-2009, 20:35

Citaat door _onbekendje_:
Is waarheid

Wat bedoel je met ''Jullie'' ?



jullie als in de zin van .. njaa ..

hoe zal ik dit zeggen ..

moeilijk hoor ..

ehm ..

njaa vrouwen

14-02-2009, 20:36

Citaat door ADHDtje:
en de wijfjes lopen erachteraan


Precies, de 'wijfjes'. De echte vrouwen wachten op hun Leeuw. In mijn dierenrijk is The King of the Jungle geen Marokkaan

14-02-2009, 20:37



Citaat door 2Die:
jullie als in de zin van .. njaa ..

hoe zal ik dit zeggen ..

moeilijk hoor ..

ehm ..

njaa vrouwen



Sommige vrouwen

14-02-2009, 20:37

Citaat door Nawal-Zina:
Ik wachtte al op het moment dat je een punt maakte van je verhaal.

Nou, leuke en vooral intressante intrepertatie

ik bouw het altijd langzaam op ja

14-02-2009, 20:38

Citaat door Victoire:
Precies, de 'wijfjes'. De echte vrouwen wachten op hun Leeuw. In mijn dierenrijk is The King of the Jungle geen Marokkaan



Wat moet een marokkaan in een jungle? .. dat jij barbaars wilt leven is jouw eigen keuze.

Pagina's : [1] 2 3