Bekijk volle/desktop versie : verloving? !!!



14-02-2009, 17:50
sellaam mensen!!

hoe gaat een verloving te werk?

vertel eens hoe julie julie verloving hebben gehouden!

wat hadden jullie aangetrokken?

14-02-2009, 17:55


Dat is per persoon verschillend.. De een houdt een groot feest met een zaal, negaffa, dj etc.. En de ander houdt gewoon een klein feestje thuis of een etentje.. Sommige geven zelfs helemaal geen feestje.. Het gaat erom wat jij wilt meid! Gewoon een gezellig samenzijn met beide families.. Dat kan door ieder verschillend ingevuld worden..

Ik heb zelf een heel klein feestje gegeven.. Met onze naaste familie leden.. Gewoon thuis.. Geen negaffa geen catering.. Mijn tantes en moeder hebben gewoon zelf eten gemaakt.. Alleen bastilla's hebben we door een vrouwtje laten maken.. Verder gewoon een gezellige avond gehad.. Gegeten, gelachen en gedanst.. En ik had gewoon 1 takshita aan die ik van hem heb gehad en had gewoon mijn hijaab op..


Allah ikemel bel ghair en Insha Allah zal alles goed verlopen!

14-02-2009, 18:03
[QUOTE=lela_alhoceima8;61071775]Dat is per persoon verschillend.. De een houdt een groot feest met een zaal, negaffa, dj etc.. En de ander houdt gewoon een klein feestje thuis of een etentje.. Sommige geven zelfs helemaal geen feestje.. Het gaat erom wat jij wilt meid! Gewoon een gezellig samenzijn met beide families.. Dat kan door ieder verschillend ingevuld worden..

Ik heb zelf een heel klein feestje gegeven.. Met onze naaste familie leden.. Gewoon thuis.. Geen negaffa geen catering.. Mijn tantes en moeder hebben gewoon zelf eten gemaakt.. Alleen bastilla's hebben we door een vrouwtje laten maken.. Verder gewoon een gezellige avond gehad.. Gegeten, gelachen en gedanst.. En ik had gewoon 1 takshita aan die ik van hem heb gehad en had gewoon mijn hijaab op..


Allah ikemel bel ghair en Insha Allah zal alles goed verlopen! [/QUOTE



ooh leuk meid! ik wil het ook gwoon thuis houden. klein gezellig feestje!!

14-02-2009, 18:08

Citaat door Gekke_Riffiaa:





ooh leuk meid! ik wil het ook gwoon thuis houden. klein gezellig feestje!!



Insha Allah meid! Insha Allah zal alles verlopen hoe jij het wilt!

Ik zelf vind een bescheiden verloving ook leuker omdat je dan met je bruiloft meer uit kan pakken.. Tegenwoordig zie je soms het verschil niet tussen een verloving en een bruiloft.. Maar ja, dat is mijn mening!

14-02-2009, 18:13



Citaat door lela_alhoceima8:
Insha Allah meid! Insha Allah zal alles verlopen hoe jij het wilt!

Ik zelf vind een bescheiden verloving ook leuker omdat je dan met je bruiloft meer uit kan pakken.. Tegenwoordig zie je soms het verschil niet tussen een verloving en een bruiloft.. Maar ja, dat is mijn mening!






hahaha wollahilla!!!

14-02-2009, 18:31

Citaat door Gekke_Riffiaa:
hahaha wollahilla!!!




14-02-2009, 23:46

Citaat door lela_alhoceima8:
Dat is per persoon verschillend.. De een houdt een groot feest met een zaal, negaffa, dj etc.. En de ander houdt gewoon een klein feestje thuis of een etentje.. Sommige geven zelfs helemaal geen feestje.. Het gaat erom wat jij wilt meid! Gewoon een gezellig samenzijn met beide families.. Dat kan door ieder verschillend ingevuld worden..

Ik heb zelf een heel klein feestje gegeven.. Met onze naaste familie leden.. Gewoon thuis.. Geen negaffa geen catering.. Mijn tantes en moeder hebben gewoon zelf eten gemaakt.. Alleen bastilla's hebben we door een vrouwtje laten maken.. Verder gewoon een gezellige avond gehad.. Gegeten, gelachen en gedanst.. En ik had gewoon 1 takshita aan die ik van hem heb gehad en had gewoon mijn hijaab op..


Allah ikemel bel ghair en Insha Allah zal alles goed verlopen!


Ik heb dat ook zo gedaan. 1 witte jurk aangehad die ik heb gekregen. Mooie schoentjes, sieraden en natuurlijk mezelf opgemaakt.
Mijn schoonfamilie heeft wel voor de catering gezorgd.

Ik heb hier ook bewust voor gekozen, aangezien ik op the big day alles groots wil aanpakken.

14-02-2009, 23:54

Citaat door Hosnia_lopezz:
Ik heb dat ook zo gedaan. 1 witte jurk aangehad die ik heb gekregen. Mooie schoentjes, sieraden en natuurlijk mezelf opgemaakt.
Mijn schoonfamilie heeft wel voor de catering gezorgd.

Ik heb hier ook bewust voor gekozen, aangezien ik op the big day alles groots wil aanpakken.



Ik heb ook mezelf opgemaakt..
Mijn familie in Marokko vond het raar maar ik wou echt geen negaffa uit Alhoceima.. (Ben in Marokko verloofd..)

Ja ik ook Insha Allah.. Wanneer is jouw big day Insha Allah?