Bekijk volle/desktop versie : geboorteakte (lisdeyet??ofzo)



14-02-2009, 17:24
hallo mensen

ik heb een vraagje, ik ben eerder getrouwd voor de nederlandse wet en had toen ook geboorteakte uit marokko moeten halen en had het hier allemaal ingeleverd. inmiddels was ik al gescheiden. en ik ga weer trouwen in juni insha allah. moet ik weer opnieuw de geboorteakte enz. uit marokko halen???? weet iemand dit aub

alvast bedankt!!!

saf

14-02-2009, 17:40



Citaat door safaegirl:
hallo mensen

ik heb een vraagje, ik ben eerder getrouwd voor de nederlandse wet en had toen ook geboorteakte uit marokko moeten halen en had het hier allemaal ingeleverd. inmiddels was ik al gescheiden. en ik ga weer trouwen in juni insha allah. moet ik weer opnieuw de geboorteakte enz. uit marokko halen???? weet iemand dit aub

alvast bedankt!!!

saf


je moet naar de datum kijken of ie nog geldig is ofzo??

succes

15-02-2009, 00:04
so snel achter elkaar trouwen..
sta er van te kijken, maar ik hoop echt dat je je ware hebt gevonden inchallah.. suc6 ..

xx

15-02-2009, 22:32
wahaha ja ik ook eigenlijk maar ik heb nu echt de ware gevonden. hij is zo lieffffffffffffffffffffff en een schatje. we horen bij elkaar, ik heb me nog nooit zo gelukkug gevoeld. en hij ook. en toen dachten we jah dan moeten we met elkaar trouwen. en we zijn er blij mee!! insha allah komt alles goed