Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Extensions 1113 euro???



Pagina's : [1] 2 3 4

13-02-2009, 22:11
Wilde graag extensions zetten en ging er vanuit dat het rond de 800 euro zou zijn, ik belde vandaag naar de bewuste kapper en die vertelde me dat het me ongeveer 1113 euro zou kosten voor 150 stuks.
De extensions worden dan geparmanent omdat ik krullen heb en kunnen dan gerust 9 maanden in mijn haar blijven zitten als ik het goed verzorg.
Zouden jullie het doen?.............ik twijfel zo erg aan de ene kant heb ik dan een mooie lange volle bos, zoals mijn eigen haar vroeger was, maar aan de andere kant is het toch een megabedrag wat weggegooid geld zou kunnen zijn, maar daar ga ik niet vanuit omdat het een kapper is met een goede naam.

13-02-2009, 22:15


Ik zou het persoonlijk zelf niet doen! Het is veel te veel geld, je hebt misschien wel een volle bos krullen, maar na 9 maanden ben je weer terug bij af, kun je weer hetzelfde bedrag neerleggen (vicieuze cirkel).... DON'T DO IT!!!

13-02-2009, 22:20
Ja daar dacht is dus ook aan, dan moest ik november er weer naartoe om ze eruit te halen, maar als je zo''n bos haar gewend bent is dat pijnelijk.
En o ja de kapper vertelde dat ik maandelijks er ook nog eens voor terug moest komen om het te fohnen enz. voor de goede onderhoud van t haar.

13-02-2009, 22:33
Ik zou het niet doen, het is teveel geld.
En zoals je zelf al hebt gezegd zul je maandelijks het moeten onderhouden, wat je weer geld gaat kosten!

13-02-2009, 22:40


Inderdaad....... mis mijn lange krullen maar mijn eigen stomme schuld moest ik het maar niet honderd keer verven en knippen en permanenet stylen.

Denk beter dan maar voor de clips inn te gaan, maar ben niet handig met ze erin te zetten

13-02-2009, 23:12
1113 euro

ticket naar marokko
nieuwe kleren
cadootjes voor je zelf

kortom niet doen te veel geald weet je wel wat je daar allemaal mee kan doen

13-02-2009, 23:18
hahaha ja daar dacht ik dus ook aan, maar een mooie bos lang haar heb je continu plezier van.........zit nu naar de clips-inn te zoeken, maar waar ga ik die vinden in gekruld en dan nog eens mijn aparte haarkleur

13-02-2009, 23:33
en niet te vergeten is het haram ( ik wil niet de party-pooper zij, maar even ter antentie van)

13-02-2009, 23:48

Citaat door gemini_91:
en niet te vergeten is het haram ( ik wil niet de party-pooper zij, maar even ter antentie van)


ik weet het en respecteer je waarschuwing, maar ik verlang nu enkel naar iets wat ik al persoonlijk van mezelf had.

13-02-2009, 23:59
Ik zou het niet doen. Is veel te veel geld. En het is niet iets waar je altijd plezier van hebt.

14-02-2009, 00:07

Citaat door Rokana:
ik weet het en respecteer je waarschuwing, maar ik verlang nu enkel naar iets wat ik al persoonlijk van mezelf had.


Wat is er gebeurd met je eigen volle bos?

14-02-2009, 00:16

Citaat door Jongedame_:
Wat is er gebeurd met je eigen volle bos?


2 jaar terug ging ik naar zo'n chineze kapper en liet mijn haar permanent stylen. Ik vertelde haar nog nadrukkelijk ik heb mijn haar pas geverfd is dat een probleem? zei: nee,nee kein prublem. na een paar uur was het niet heel mooi styl geworden maar leek ik op een gefohnde schaap. ik moest kort daarna mijn haar net als Annie knippen en sindsdien nog 5 keer moeten knippen omdat mijn krullen nog niet terug waren gekomen.
Ik heb nu bobline gekruld haar, maar voel me zo kaal. ik heb in mijn leven nooit een sjaal hoeven dragen totdat ik naar die chinees ging
Ik ben nu zo uitgekeken op mijn korte haar en heb echt van alles geprobeerd van Ghassoul,Priorin,super haargroeiformule van den Tuinen tot vitamine B complex forte.

Ik moet geduld hebben, maar dat heb ik nu niet meer. Ik zie zoveeeeeeeel kapsalons die het voor goedkoper doen bij marktplaats, maar zijn ze wel te vertrouwen is een tweede vraag.

14-02-2009, 00:45


williee

NIET NIET NIET DOEN

heb jy geld teveel ofso?

14-02-2009, 01:11
Doneer aan mij, ik kan wel tig nuttigere dingen bedenken waar ik dat geld aan kan besteden.

14-02-2009, 01:38
nee ben nog steeds niet rijk hahaha maar wil het zooooooo graag dan maar minder geld aan andere onnodige dingen zoals kleding uitgeven. ik ben nu geobsedeerd door die extensions.

Pagina's : [1] 2 3 4