Bekijk volle/desktop versie : Mijn man moet maagd zijn!



Pagina's : [1] 2 3 4

13-02-2009, 16:55
[Gek zeg loop ik later ergens met hem komen we zijn ex tegen die mij met zo een blik aankijkt van; ''Ik heb hem eerder gehad''. ]




No ho's for me!

13-02-2009, 16:57



Citaat door Denhaagia:
[Gek zeg loop ik later ergens met hem komen we zijn ex tegen die mij met zo een blik aankijkt van; ''Ik heb hem eerder gehad''. ]




No ho's for me!

Succes met het zoeken naar een maagdelijke man

13-02-2009, 16:58
I seriously don't care about that...

zolang hij maar inziet dat dat niet is volgens de wetten van Allah (staat in Qur'an dat dat een ernstige zonde is).

Hoedanook, degene is niet verplicht dat te vertellen aan z'n partner (ik zou het eerlijk gezegd niet eens willen weten).

Richt je op belangrijkere dingen, zoals dat hij bidt etc daar kom je veel verder mee.

13-02-2009, 17:02

Citaat door Sobeitje:
Succes met het zoeken naar een maagdelijke man


Desnoods zoek ik hem in indonesie, ik zal hem vinden.

Citaat door Rei7aan:
I seriously don't care about that...

zolang hij maar inziet dat dat niet is volgens de wetten van Allah (staat in Qur'an dat dat een ernstige zonde is).

Hoedanook, degene is niet verplicht dat te vertellen aan z'n partner (ik zou het eerlijk gezegd niet eens willen weten).

Richt je op belangrijkere dingen, zoals dat hij bidt etc daar kom je veel verder mee.


Bidden moet hij zowiezo.

13-02-2009, 17:03



Citaat door Denhaagia:

Bidden moet hij zowiezo.


Of anders overtuigen... als je je best doet kun je best wel (in positieve zin) verandering brengen in het gedrag van anderen.

Daar geloof ik in.

13-02-2009, 17:03

Citaat door benmoslima:
Alhamdoelilah was mijn mannetje nog maagd.. Tegenwoordig is het soubhanna'allah je maagdelijkheid tot het huwelijk behouden niet vanzelfsprekend!


Aah hamdoulilah meid echt knap van je mannetje.

Tegenwoordig is het inderdaad moeilijk hun pikkie niet te volgen en maar wijzen naar de marokkaanse meiden.

13-02-2009, 17:06

Citaat door Rei7aan:
Of anders overtuigen... als je je best doet kun je best wel (in positieve zin) verandering brengen in het gedrag van anderen.

Daar geloof ik in.


Ja ik snap wel wat je bedoelt, zo letterlijk was mijn topic ook niet bedoelt.

Maar als je hier sommige topics leest, die jongens zijn niet eens van plan te stoppen met waar ze mee bezig zijn. Nou met dat soort wil ik dus echt niks te maken hebben, een echte man is degene die zijn lusten in bedwang kan houden.

13-02-2009, 17:07

Citaat door benmoslima:
Ghair insha'allah meid moge Allah swt ons naar het goede leiden en van het kwade behoeden.. amien..


Insha'Allah lieverd .

13-02-2009, 17:08

Citaat door Denhaagia:

Ja ik snap wel wat je bedoelt, zo letterlijk was mijn topic ook niet bedoelt.

Maar als je hier sommige topics leest, die jongens zijn niet eens van plan te stoppen met waar ze mee bezig zijn. Nou met dat soort wil ik dus echt niks te maken hebben, een echte man is degene die zijn lusten in bedwang kan houden.


True... maar nogmaals, je weet niet wat voor personen ze nu werkelijk zijn.

13-02-2009, 17:08
Maagd of geen maagd maakt me al niet meer uit.. als hij maar een leuke persoonlijkheid heeft.

13-02-2009, 17:12

Citaat door Rei7aan:
True... maar nogmaals, je weet niet wat voor personen ze nu werkelijk zijn.


Uit reacties kan je veel halen, allah ou 3allam of ze in het echt ook zo zijn, maar je weet in ieder geval hoe ze erover denken.

Citaat door benmoslima:
Trouwens meid een hele andere vraag je?? Je bent toch van origine Beni touzine? Waar kom je ergens van Beni Touzine vandaan?


Ik kom uit kassita, ben jij ook een tetouzint?

Citaat door Imane_ITF:
Maagd of geen maagd maakt me al niet meer uit.. als hij maar een leuke persoonlijkheid heeft.


Ik hoef echt niet iemand die al 100en wijven onder zich heeft gehad, maar goed meningen verschillen.

13-02-2009, 17:14

Veel suc6 met het zoeken

13-02-2009, 17:14



Citaat door Denhaagia:
Uit reacties kan je veel halen, allah ou 3allam of ze in het echt ook zo zijn, maar je weet in ieder geval hoe ze erover denken.


Ik kom uit kassita, ben jij ook een tetouzint?


Ik hoef echt niet iemand die al 100en wijven onder zich heeft gehad, maar goed meningen verschillen.

Er is natuurlijk wel een grens he.
Maar ik denk echt niet dat er veel mannen zijn die 100(ofzo) meiden hebben gehad...
Plus..die kan je toch goed herkennen, vaak playerig gedrag.

13-02-2009, 17:18

Citaat door mr.niceguy:

Veel suc6 met het zoeken



Wou je zeggen jullie kunnen ze wel vinden en wij niet.

13-02-2009, 17:21

Citaat door Imane_ITF:
Er is natuurlijk wel een grens he.
Maar ik denk echt niet dat er veel mannen zijn die 100(ofzo) meiden hebben gehad...
Plus..die kan je toch goed herkennen, vaak playerig gedrag.

marokkanen kunnen verschillende persoonlijkheden hebben.
Ik ga samen met hem naar de dokter om die maagdenvliesding voor mannen te chekken.

Citaat door benmoslima:
Ik kom uit kassita, ben jij ook een tetouzint?

Ja ben idd ben ook tetouzintje.. zijn jullie ook nog woonachtig in Kassita? Hahahaha oooh wat is het daar zo Borring... Mijn vader komt uit een Ait touzine berg niet zover van Kassita..

Haha ja het is er inderdaad wel saai als je daar de hele vakantie blijft, maar meestal zijn we daar maar een weekje.

Pagina's : [1] 2 3 4