Bekijk volle/desktop versie : bed met ombouw



13-02-2009, 09:20
Hallo allemaal, weet iemand waar ik zo'n bed kan kopen, dus bed met kasten boven, ik zie ze niet meer in de winkels, maar heb niet bij alle winkels gezocht dus misschien weet iemand waar ik zo'n bed kan ophalen. alvast bedankt voor de reacties.

13-02-2009, 09:24


Ik heb een ombouwslaapkamer en ik wil er van af, omdat mijn slaapkamer te klein is naar verhouding. Qua ruimte kun je er zoveel in kwijt, maar bij ons is er verder weinig loopruimte helaas. Mocht je interesse hebben dan pm me maar.

13-02-2009, 09:24
Is dat voor jezelf??

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik ze vreselijk vind. Het idee dat er een kas boven je hoofd staat.....

Maar dat is iets wt ik vind. Succes met het vinden?

13-02-2009, 09:26

Citaat door Lief_Zomaar:
Is dat voor jezelf??

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik ze vreselijk vind. Het idee dat er een kas boven je hoofd staat.....

Maar dat is iets wt ik vind. Succes met het vinden?



Dat snap ik niet???

13-02-2009, 09:31



Citaat door faatje76:
Dat snap ik niet???


Wat snap je niet....Je moet zo wat op je bed staan om spullen op te bergen in de kasten die boven je hoofdhangen.

Dat idee staat mij niet. Wanneer ik lig te slapen dat ineens iets uit de kast valt......Of als je iets wilder dan normaal met je mannetje bezig ben....

Ik weet niet vind het niets....

13-02-2009, 09:36

Citaat door Lief_Zomaar:
Wat snap je niet....Je moet zo wat op je bed staan om spullen op te bergen in de kasten die boven je hoofdhangen.

Dat idee staat mij niet. Wanneer ik lig te slapen dat ineens iets uit de kast valt......Of als je iets wilder dan normaal met je mannetje bezig ben....

Ik weet niet vind het niets....


Oh bedoel je zo. Ik dacht dat je bedoelde dat ze echt boven je hoofd hangen zeg maar, want dat is het niet. De kasten bevinden zich aan het hoofduiteinde.

En wat het dikbedrukte betreft, de kasten staan zo stevig als ....nou ja een kast. Het is verder een erg zwaar en stevig bed hoor!

13-02-2009, 09:38
heb je een plaatje van zoiets ?

ff tsjekken waar het over gaat

13-02-2009, 09:40

Citaat door NuFFniet:
heb je een plaatje van zoiets ?

ff tsjekken waar het over gaat




nee nie tbij de hand, maar het wordt ook wel hoogbouw slaapkamer genoemt. Je hebt een bed en de kasten, zijkasten, spiegelkasten, nachtkasten en bovenkasten zitten eromheen, alles aan mekaar vast zeg maar. Heb je nu een idee??

13-02-2009, 09:40

Citaat door NuFFniet:
heb je een plaatje van zoiets ?

ff tsjekken waar het over gaat



Ik weet niet hoe ik plaatjes moet plaatsen?? anders had ik het gedaan!

13-02-2009, 09:41
zoiets ?






13-02-2009, 09:43
ja die witte heb ik precies in die opstelling alleen de mijne is van licht beukenhout.

13-02-2009, 09:45
Repect voor de mensen die dit hebben, maar ik vind het echt afschuwelijk.

Ik heb niet eens een kledingkast in mijn slaapkamer....omdat ik dat niet mooi vind.
Wij hebben 2 hele grote kasten in aparte kamer....... dat is zehma onze inloopkat...