Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid helpt fitness met afvallen



Pagina's : [1] 2

23-03-2004, 16:12
okeej een grote vraag :HELPT FITNESS ALS JE WILT AFVALLEN??????????????????????????? ik benn nu al een maand bezig met fitness en ik merk geen ene reet ervan man echt irii ho0r..!! en ik zit er echt heel erg mee help zeg me hoe ik het moet doen en hoe vaak fitness dan eh alvast bedankt en jullie dieettips zijn van harte welkom bij mij

23-03-2004, 17:40


okeej thnXX meid maar dat eten is ehct moeilijk

23-03-2004, 18:52
Het beste devies als je wilt afvallen is toch meer bewegen en minder eten. En aangezien fitnes onder bewegen valt, zou ik zeggen dat het zou moeten helpen. Maar het kan natuurlijk zijn dat je zo fanatiek fitnesst dat je er spieren van kweekt en spieren wegen veel. Je raakt dan misschien wel vet kwijt, maar dan komt er spier voor in de plaats. Dus dan val je nog niet af. Maar je krijgt waarschijnlijk wel een strakker lijf.

23-03-2004, 18:54
O ja, steevast een flinke patat en een hamburger eten na het fitnessen helpt ook niet echt.

23-03-2004, 19:25


hahahha jaad dat weten we ook wele h dat dat niej helpt

24-03-2004, 15:14
Wat wel zou kunnen helpen is vegetarier worden.

Ten eerste kan vlees nogal vet zijn, vleesvervangers zijn dat meestal minder. En vlees wordt vaak in flinke hoeveelheden boter en dergelijke klaargemaakt. Ook niet echt dunmakend. Linzen bijvoorbeeld kook je in water. Dat scheelt.

Ten tweede dwingt vegetarier worden je tot flink nadenken over je eetpatroon. Je kunt niet domweg vlees weglaten en dan alleen de rest eten. Doordat je moet nadenken ga je vaak vanzelf gezonder en minder vet eten.

Verder heeft geen vlees nog tal van andere voordelen voor jezelf, voor de dieren en de wereld, maar van die voordelen van je niet af. En het ging hier om afvallen.

24-03-2004, 16:48
dankjewel tonk ik eet al geen vlees meer maar wel af en toe kip je weet toch effe genieten maar vlees vin dik niet lekker

27-03-2004, 12:57
ja het ligt eraan wat je doet?
Het beste is een combinatie van krachtoefeningen (spieren kweken) en cardio

Door je spiermassa te laten toenemen, zal je rust-metabolisme verhoogd worden. dit betekent dat je in rust meer energie zul verbruiken. En door cardio (hardlopen, fietsen, etc) zul je vet verbranden. Doe dit op een rustig tempo en minimaal 20 minuten. vetbranding begint namelijk pas na 20 minuten.

En als je daarbij ook nog eens goed oplet op wat je eet, komt het allemaal goed!

succes met alles

27-03-2004, 18:28
ok thnXx gentleman!!!! ik od ealtijd 40 minuten steps en dan 30 minuten loopband en dan train ik me buikspieren toen ik pas was begonnen trainde ik ook beenspieren maar toen kwam k alleen nog erger aan en dat wilde ik niet dus dat doe k nu nie meer! maar op voedsel is ehct moeilijk man

02-03-2011, 14:16
fitness hel goed voor afvallen. door spier training jij verliest vet. goed eten gezond. vel eiwit weinig kolhydrat weinig vet weinig sugar.

kan mij alted bellen of kan langskomen in my fitshop. ik ben fitshop aziz beeklaan 168 den haag

02-03-2011, 16:58

Citaat door Fitshop__Aziz:
fitness hel goed voor afvallen. door spier training jij verliest vet. goed eten gezond. vel eiwit weinig kolhydrat weinig vet weinig sugar.

kan mij alted bellen of kan langskomen in my fitshop. ik ben fitshop aziz beeklaan 168 den haag
Hahahah sorry kon het niet laten maar je tekst is funny.

02-03-2011, 20:28
Als je het echt goed wilt doen dan moet je vooral krachttraningen doen, daar val je echt van af! en krijg je ook een strakere lijf.

02-03-2011, 22:08



Citaat door mocrolayd:
okeej een grote vraag :HELPT FITNESS ALS JE WILT AFVALLEN??????????????????????????? ik benn nu al een maand bezig met fitness en ik merk geen ene reet ervan man echt irii ho0r..!! en ik zit er echt heel erg mee help zeg me hoe ik het moet doen en hoe vaak fitness dan eh alvast bedankt en jullie dieettips zijn van harte welkom bij mij


Als je begint met fitnessen zul je spieren kweken ook al doe je alleen cardio dus aankomen (hooguit 3kilo) Maar je buik en benen zullen strakker worden. Trouwens om voorderingen te meten kun je het beste je buik en benen opmeten met een meetlint. Gewicht alleen zegt weinig. Je kunt bij een sportschool trouwens ook je vetpercentage meten.

04-03-2011, 20:25

Citaat door Fitshop__Aziz:
fitness hel goed voor afvallen. door spier training jij verliest vet. goed eten gezond. vel eiwit weinig kolhydrat weinig vet weinig sugar.

kan mij alted bellen of kan langskomen in my fitshop. ik ben fitshop aziz beeklaan 168 den haag



ik wil vanaf morgen elk avond een uur op de crostrainer staan alleen wat is beter uurtje na het eten of kwartier/half uur voor het eten??


Wie o wieee heefft er antwoord voor mij

04-03-2011, 20:33
veeel fietsen etc dann wel pas je eetschema aan.

Pagina's : [1] 2