Bekijk volle/desktop versie : Kinderen



Pagina's : [1] 2

12-02-2009, 13:52
hallo dames,
hoe veel kinderen hebben jullie ik ben namelijk benieuwd, hoe het is om drie kinderen te hebben. ben aan het twijfelen

12-02-2009, 14:01



Citaat door bentbladie:
hallo dames,
hoe veel kinderen hebben jullie ik ben namelijk benieuwd, hoe het is om drie kinderen te hebben. ben aan het twijfelen



Ik heb 3 kinderen. ben er supertrots op echt waar. Maaaaaar het kan ook heel erg druk zijn. Ik werk namelijk ook en dan is het soms wel even vechten. Werk jij ook?

12-02-2009, 14:02
ja ik werk ook mag weten wat je hebt

12-02-2009, 14:03
en hoeveel jaren zit er tussen elk kind

12-02-2009, 14:09



Citaat door bentbladie:
en hoeveel jaren zit er tussen elk kind



2 meiden en een jongen. Tussen de eerste 2 kinderen 2.5 jaar en de derde 11 maanden later. erg snel dus. hebben we bewust gedaan. Ze zijn nu 5 jaar 3.5 jaar en 2 jaar.

12-02-2009, 14:12
Hoi,

Ik heb 2 jongens, de oudste is 10 jaar en de jongste 4 jaar.
Kan heel druk zijn, kan ik je vertellen....2 jongens.
Ze kunnen echt ruw met elkaar omgaan(en dan lachen ze er nog bij).
Dus........voor mij is 2 de max

12-02-2009, 14:13
Ja vandaar die drukte dat begrijp ik may, ik ben aan het twijfelen mischien waneer de tweede naar school gaat dan derde nemen

12-02-2009, 14:16

Citaat door nouria-79:
Hoi,

Ik heb 2 jongens, de oudste is 10 jaar en de jongste 4 jaar.
Kan heel druk zijn, kan ik je vertellen....2 jongens.
Ze kunnen echt ruw met elkaar omgaan(en dan lachen ze er nog bij).
Dus........voor mij is 2 de max





goh nouria daar zit een groot leeftijds verschiel tussen, maar heb je niet stiekem kriebel voor een meisje eventueel?

12-02-2009, 14:16
ik heb 2 jongentjes Alhamdolilah..

de oudste is 5 en de jongeste wordt dinsdag 4.

ik kan je vertellen dat het best wel druk is, maar is zeker geen obstakel om geen derde te nemen...

InchaAllah nog een derde erbij zou mooi zijn nu ze beide naar school gaan....

12-02-2009, 14:18
ik heb 3 meiden waar ik enorm blij mee ben.. maar soms waaaaaahhhhh!!!

dan is het druk, werk, huishouden, kids

12-02-2009, 14:21
MachaAllah warda...

Helpen ze je niet dan????

geintje. hoe oud zijn ze als ik vragen mag????

12-02-2009, 14:23
Ik vindt ondanks dat het druk is helemaal geweldig. vooral als we allemaal thuis zijn en samen aan tafel. Superleuk. Dat meen ik. Ondanks dat het soms zwaar is. Als ik het opnieuw mocht doen had ik het gedaan. Voor dat je het weet zijn ze groot en zitten ze op school. Ik ben nog jong en kan dan ook dingen voor mezelf plannen als ik eenmaal uit de luiers ben. Ze krijgen ook allemaal genoeg aandacht en komen alhamdoulilah niks te kort. het is belangrijk dat kinderen voldoende aandacht krijgen. Als dat niet haalbaar is moet je het niet doen natuurlijk. Soms zie je mensen baren en die kinderen dwarrelen maar wat rond. Dat vindt ik erg en dan heb ik zoiets waarom neem je de kinderen.

12-02-2009, 14:28



Citaat door may:
Ik vindt ondanks dat het druk is helemaal geweldig. vooral als we allemaal thuis zijn en samen aan tafel. Superleuk. Dat meen ik. Ondanks dat het soms zwaar is. Als ik het opnieuw mocht doen had ik het gedaan. Voor dat je het weet zijn ze groot en zitten ze op school. Ik ben nog jong en kan dan ook dingen voor mezelf plannen als ik eenmaal uit de luiers ben. Ze krijgen ook allemaal genoeg aandacht en komen alhamdoulilah niks te kort. het is belangrijk dat kinderen voldoende aandacht krijgen. Als dat niet haalbaar is moet je het niet doen natuurlijk. Soms zie je mensen baren en die kinderen dwarrelen maar wat rond. Dat vindt ik erg en dan heb ik zoiets waarom neem je de kinderen.



ja daar ben ik het helemaal mee eens!

12-02-2009, 14:30
Hier nog een mama van 3 kinderen.

Ik vind het heerlijk en het is prima te doen. Mijn oudste 2 zijn een meisje van bijna 7, jongetje van 5 en babyzoontje van 9 maanden oud.

Ik werk daarnaast nog 2 dagen per week en dat gaat prima zo. De oudste 2 zijn lekker zelfstandig en gaan al naar shool dus heb ik zo alle tijd voor de jongste.

12-02-2009, 14:31

Citaat door may:
Ik vindt ondanks dat het druk is helemaal geweldig. vooral als we allemaal thuis zijn en samen aan tafel. Superleuk. Dat meen ik. Ondanks dat het soms zwaar is. Als ik het opnieuw mocht doen had ik het gedaan. Voor dat je het weet zijn ze groot en zitten ze op school. Ik ben nog jong en kan dan ook dingen voor mezelf plannen als ik eenmaal uit de luiers ben. Ze krijgen ook allemaal genoeg aandacht en komen alhamdoulilah niks te kort. het is belangrijk dat kinderen voldoende aandacht krijgen. Als dat niet haalbaar is moet je het niet doen natuurlijk. Soms zie je mensen baren en die kinderen dwarrelen maar wat rond. Dat vindt ik erg en dan heb ik zoiets waarom neem je de kinderen.



Jaa dat spreekt voor zich...

Mijn kinderen zijn soms echt om niet uit te staan, maar toch is het altijd moeilijk voor mij om ze te straffen..

Ik doe het wel, maar mijn liefde voor ze overwint toch de woede in me..

Ze krijgen meer aandacht dan ik aan mezelf of me man schenk..zoveel hou ik van ze.....


Ze zijn mijn Alles......

Pagina's : [1] 2