Bekijk volle/desktop versie : Najib Amhali bekritiseert Nederlandse filmindustrie



Pagina's : [1] 2 3 4

12-02-2009, 09:53
Amhali bekritiseert Nederlandse filmindustrie

Novum) - Najib Amhali beschuldigt de Nederlandse filmindustrie van vriendjespolitiek. Volgens de komiek kiezen casting directors steeds dezelfde acteurs voor films. "Is er een nieuwe film uit, zie je weer Carice van Houten of Daan Schuurmans. Daar is niks op tegen", zegt Amhali in het schoolmagazine CJP. "Maar ik denk weleens: goh, zit die en die er nou wéér in?"

Volgens de komiek is de filmindustrie in Nederland een klein wereldje waarin iedereen elkaar kent. "Als je goed bevriend bent met een casting director, belt hij jou als eerste op."

De 37-jarige cabaretier speelde onlangs nog een hoofdrol in de film 'Spion van Oranje', die sinds 1 februari in de Nederlandse bioscoop draait. Eerder was Amhali te zien in de komedie 'Shouf Shouf Habibi!'


Bron: http://film.nieuws.nl/546170/amhali_bekritiseert_nederlandse_filmindustrie

12-02-2009, 10:01


Arme Najib ..

12-02-2009, 10:25
Het is wel waar wat hij zegt.

12-02-2009, 10:29
Natuurlijk werkt dat zo.., dat zou Najib, die zelf uit een clan / familie cultuur komt, toch moeten weten?

12-02-2009, 10:29



Citaat door muggezifter:
Trouwens wie is deze najib die zich een forse subsidiestroom in zijn richting wil ?



....en toch lachen we allemaal om zijn grappen....

12-02-2009, 10:30

Citaat door muggezifter:
Meneer Najib gaat zijn films maar in marokko maken. Hier zijn zijn prullen niet gewenst .


Maar ondertussen zit je stiekem op youtube de comedy filmpjes van Najib te bekijken en te lachen om zijn grappen.

12-02-2009, 10:32
Ja welcome to showbiz. Er is in Nedeland trouwens niet veel keus. En de meeste acteurs/actrices zijn echt waardeloos in vergelijking met bijvoorbeeld Britse en Frans acteurs.

12-02-2009, 10:44
Ze bellen mij ook nooit

12-02-2009, 11:28

Citaat door muggezifter:
Meneer Najib gaat zijn films maar in marokko maken. Hier zijn zijn prullen niet gewenst .




Stiekem creer je wel buikspieren door zijn grappen.

12-02-2009, 11:32

Citaat door muggezifter:
Ik vind dat leden zoals hij onmiddellijk uitgezet dienen te worden.



Wat jij vindt doet er toe niet, hij zit er al. En je kan je leven gaan haten, want hij heeft een Marokkaanse maar ook een Nederlandse identiteit.

12-02-2009, 11:33

Citaat door muggezifter:
ik ken het palezwijn niet en wil niks met dat soort moordenaars te maken hebben.


Moordenaars?

12-02-2009, 11:36

Citaat door Moorse_Zeerover:
Amhali bekritiseert Nederlandse filmindustrie

Novum) - Najib Amhali beschuldigt de Nederlandse filmindustrie van vriendjespolitiek. Volgens de komiek kiezen casting directors steeds dezelfde acteurs voor films. "Is er een nieuwe film uit, zie je weer Carice van Houten of Daan Schuurmans. Daar is niks op tegen", zegt Amhali in het schoolmagazine CJP. "Maar ik denk weleens: goh, zit die en die er nou wéér in?"

Volgens de komiek is de filmindustrie in Nederland een klein wereldje waarin iedereen elkaar kent. "Als je goed bevriend bent met een casting director, belt hij jou als eerste op."

De 37-jarige cabaretier speelde onlangs nog een hoofdrol in de film 'Spion van Oranje', die sinds 1 februari in de Nederlandse bioscoop draait. Eerder was Amhali te zien in de komedie 'Shouf Shouf Habibi!'


Bron: http://film.nieuws.nl/546170/amhali_bekritiseert_nederlandse_filmindustrie


najib heeft volkomen gelijk. helaas geldt dat principe wereldwijd, alleen is het arsenaal vaste acteurs in de vs bijvoorbeeld groter dan hier. wel heb je daar ook regisseurs die met alternatieve acteurs werken, zoals de coen brothers bijvoorbeeld. voor dat vrije filcircuit is in nederland te weinig ruimte en budget.

maar najib... goed dat je het aan de kaak stelt! ik kan carica van houten ook niet meer zien en ik vind haar een zeer middelmatig actrice. er zijn er honderden die het beter doen en duizenden die net zo goed zijn als zij.

12-02-2009, 11:36



Citaat door muggezifter:
300.000 alleen al in dafur.


flikker jij eens van je stokpaard af, zeg.

12-02-2009, 11:37

Citaat door muggezifter:
Laat meneer najib opsodemieteren naar zijn rotsgebergte. daar hoort dat tuig thuis.


najib hoort bij nederland. rot zelf op.

12-02-2009, 11:38
van Najib naar Darfur ...........da's geen toffe humor.

Pagina's : [1] 2 3 4