Bekijk volle/desktop versie : Verkrachte vrouw krijgt 100 zweepslagen



11-02-2009, 20:24
Een Saoedische rechter heeft bepaald dat een vrouw een jaar de cel in moet en 100 zweepslagen moet krijgen, nadat ze door een groep mannen verkracht was. De 23-jaar oude vrouw krijgt de straf omdat ze een lift aannam van een man.

De man nam de vrouw mee naar een pand in Jeddah, waar ze door hem en zijn vrienden werd aangevallen en verkracht. Volgens het meisje werd zij hierna zwanger en probeerde een abortus te krijgen. Ze was toen acht weken zwanger, volgens het ziekenhuis.

Overspel

De rechter zei dat de vrouw zich schuldig had gemaakt aan overspel en een jaar de cel in moet. De zweepslagen volgen na de bevalling van de vrouw.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2009/02/verkrachte_vrouw_krijgt_100_zw.html

11-02-2009, 20:31


Schaamteloos die barbaren daar.

11-02-2009, 20:37
ok ze moest nie meegaan maar komaan zweepslagen???!!!
ze moesten eerder die mannen castreren of ik weet niet wat
raar dat dit weer in Saudi-Arabië gebeurt

11-02-2009, 20:58
laat je niet misleiden broeders en zusters door de heer porcus, want hij opent de topic niet ter medelijden voor de vrouwen maar om zijn punt duidelijk te maken,

En ik heb een paar reacties van hem gezien en het is duidelijk dat hij in een ontkenningsfase zit. Hij denkt de islam te haten maar in zijn hart houd ie ervan. Don't be afraid to give over your welcome

Wat betreft die mannen die zullen zwaar gestraft worden voor het hetgeen wat ze hebben gedaan, kijk niet naar deze mannen kijk naar hoe onze profeet was v.z.m.h lees erover ga niet geloven wat mensen uitkramen. Profeet v.z.m.h had zoveel respect voor de vrouw vergeet dat niet!!!

Er zijn mensen die willen verdelen maar gij zullen verdeeld worden

11-02-2009, 21:18


dit bericht is al heel oud ik zag het hier ook ooit ergens.

11-02-2009, 21:20
Die vrouw kreeg gratie van de koning nadat internationale verenigingen van internationale mensenrechten hiermee bemoeide en verschillende landen protesteerden.