Bekijk volle/desktop versie : Raarste vraag ooit die jou is gesteld op een date...



11-02-2009, 12:13
[ Voor ik met mijn vriend ging, kende mijn vriendin een hele knappe marokkaan hij was gewoon smoking hot, ze kende hem al van heel vroeger, en ze zei hij vind je leuk enz ik zeg vooruit why not, het was lekker zomer ik had een jurkje aan en hoge hakken met open tenen en ik had me teentjes roze gelakt, dat doe ik altijd in de zomer ziet er leuk uit vind ik maar ne vingers lak ik niet altijd gewoon soms...anyway we gingen wat drinken buiten heel leuk, en op een gegeven moment vroeg hij: Waarom heb jij je teennagels gelakt en niet je vingernagels? ik zei uhm uhm uhhh uhh geen zin in, toen zei ooh oke jammer ziet er sexy uit ]


Ja vind je het gek dat ik nu met een hollander ga...

11-02-2009, 12:16


Ik kreeg de vraag: úhm weet je toevallig waar ik die uggs pantoffels kan kopen?

True story!

11-02-2009, 12:16



mij is op de eerste date gevraagd of hij een kusje mag..........je begrijpt natuurlijk dat dat ook gelijk een laatste date met hem was....

11-02-2009, 12:19

Citaat door BUTTRAZER:
Ik kreeg de vraag: úhm weet je toevallig waar ik die uggs pantoffels kan kopen?

True story!



Wat zei je? Cosmic Cowboys in de PC, ga nu maar straks zijn ze er niet meer DOEI

11-02-2009, 12:24



Citaat door Lauren:
Wat zei je? Cosmic Cowboys in de PC, ga nu maar straks zijn ze er niet meer DOEI



Ik lachte hem uit, en vertelde hem dat uggs voor homo's zijn

After that, was m'n nummer uit de lucht

11-02-2009, 12:26
mij werd gevraagd

Heb je wissel ik heb alleen vast

11-02-2009, 12:33

Citaat door -Whiteshadow-:
mij werd gevraagd

Heb je wissel ik heb alleen vast



OMG, Dat kan echt niet hoor gatverdamme...