Bekijk volle/desktop versie : Bloedbad na huwelijk!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

11-02-2009, 09:28
Huwelijk eindigt in bloedbad
Uitgegeven: 11 februari 2009 09:21
Laatst gewijzigd: 11 februari 2009 09:21

PATNA - De liefde tussen twee jonge Indiërs heeft geleid tot een gruwelijke moordpartij.

Acht familieleden van de 21-jarige bruidegom Ratan Mandal werden neergeschoten en onthoofd omdat de man het had gewaagd om in het geheim te trouwen met Kanchan Kumari, een 18-jarig meisje uit een hogere kaste. De lijken werden vervolgens gedumpt in een rivier.

Dat meldde de politie woensdag. De moorden werden gepleegd in de noordoostelijke deelstaat Bhagalpur, die berucht is vanwege de wetteloosheid en eerwraak.





Familieleden

Vijftien verdachten zijn aangehouden. Het zijn bijna allemaal familieleden van het meisje.

De geliefden besloten in het geheim te trouwen omdat ze bang waren dat ze nooit toestemming van hun ouders zouden krijgen voor hun huwelijk.

Het nieuws lekte uit, waarop de rijke familie van de bruid de arme familie van de bruidegom uitnodigde, zogenaamd om een oplossing te vinden voor het conflict.

Bron

11-02-2009, 09:44



Citaat door deVerdeler:
Huwelijk eindigt in bloedbad
Uitgegeven: 11 februari 2009 09:21
Laatst gewijzigd: 11 februari 2009 09:21

PATNA - De liefde tussen twee jonge Indiërs heeft geleid tot een gruwelijke moordpartij.

Acht familieleden van de 21-jarige bruidegom Ratan Mandal werden neergeschoten en onthoofd omdat de man het had gewaagd om in het geheim te trouwen met Kanchan Kumari, een 18-jarig meisje uit een hogere kaste. De lijken werden vervolgens gedumpt in een rivier.

Dat meldde de politie woensdag. De moorden werden gepleegd in de noordoostelijke deelstaat Bhagalpur, die berucht is vanwege de wetteloosheid en eerwraak.





Familieleden

Vijftien verdachten zijn aangehouden. Het zijn bijna allemaal familieleden van het meisje.

De geliefden besloten in het geheim te trouwen omdat ze bang waren dat ze nooit toestemming van hun ouders zouden krijgen voor hun huwelijk.

Het nieuws lekte uit, waarop de rijke familie van de bruid de arme familie van de bruidegom uitnodigde, zogenaamd om een oplossing te vinden voor het conflict.

Bron


Waarmee jij maar wilt zeggen : de Islam is zo barbaars nog niet ...

11-02-2009, 09:54

Citaat door oeps:
Waarmee jij maar wilt zeggen : de Islam is zo barbaars nog niet ...


wat heeft het hindoeisme met dit te maken????

11-02-2009, 09:57

Citaat door lap_doek:
wat heeft het hindoeisme met dit te maken????



Tja, dat is eigenlijk wel een goede vraag.

Ik vond het alleen opmerkelijk dat DeVerdeler zomaar een verhaal uit India plaatst wat niets van doen heeft met Marokko, Nederland of de Islam. En ik vroeg me af wat hij daarmee precies voor heeft.

11-02-2009, 09:58



Citaat door oeps:
Tja, dat is eigenlijk wel een goede vraag.

Ik vond het alleen opmerkelijk dat DeVerdeler zomaar een verhaal uit India plaatst wat niets van doen heeft met Marokko, Nederland of de Islam. En ik vroeg me af wat hij daarmee precies voor heeft.


Dit is nieuws, als je het niet leuk vindt moet je er niet op reageren.

11-02-2009, 10:00
Waar mensen toe in staat zijn, BAH BAH.

11-02-2009, 10:07

Citaat door oeps:
Tja, dat is eigenlijk wel een goede vraag.

Ik vond het alleen opmerkelijk dat DeVerdeler zomaar een verhaal uit India plaatst wat niets van doen heeft met Marokko, Nederland of de Islam. En ik vroeg me af wat hij daarmee precies voor heeft.


Wat een droogkloot ben jij.. tro7ed deyes

11-02-2009, 10:18

Citaat door Class.ified:
Wat een droogkloot ben jij.. tro7ed deyes



Goed toch ? Of niet ?

11-02-2009, 10:18
die indiers sporen em ook nie helemaal ej

11-02-2009, 10:57
Mensen geen ruzie maken!

Mijn intentie is goed. Hindoestan heeft bijna altijd een hypocriete kijk op de moslims en de Islam. Dus neem ik zijn functie even over en roep ik hem ter verantwoording op wat zijn medegelovige doen in de naam van de Kastensysteem.

Ik weet heus wel dat dit allemaal cultuurgebonden is.

11-02-2009, 11:05
die mensen sporen niet joh met hun kastenstelsel gedoe

11-02-2009, 11:07
Vreselijk dat 2 mensen die van elkaar houden het geluk niet wordt gegund!
Iedere ouder wil toch dat hun kind gelukkig is? Verkeerd gedacht dus.

11-02-2009, 11:10



Citaat door deVerdeler:
Huwelijk eindigt in bloedbad
Uitgegeven: 11 februari 2009 09:21
Laatst gewijzigd: 11 februari 2009 09:21

PATNA - De liefde tussen twee jonge Indiërs heeft geleid tot een gruwelijke moordpartij.

Acht familieleden van de 21-jarige bruidegom Ratan Mandal werden neergeschoten en onthoofd omdat de man het had gewaagd om in het geheim te trouwen met Kanchan Kumari, een 18-jarig meisje uit een hogere kaste. De lijken werden vervolgens gedumpt in een rivier.

Dat meldde de politie woensdag. De moorden werden gepleegd in de noordoostelijke deelstaat Bhagalpur, die berucht is vanwege de wetteloosheid en eerwraak.





Familieleden

Vijftien verdachten zijn aangehouden. Het zijn bijna allemaal familieleden van het meisje.

De geliefden besloten in het geheim te trouwen omdat ze bang waren dat ze nooit toestemming van hun ouders zouden krijgen voor hun huwelijk.

Het nieuws lekte uit, waarop de rijke familie van de bruid de arme familie van de bruidegom uitnodigde, zogenaamd om een oplossing te vinden voor het conflict.

Bron



Oh my GOD.


Die arme mensen msakien.

11-02-2009, 11:17
Allahoemaiseer! Amien.

11-02-2009, 11:53

Citaat door deVerdeler:
Mensen geen ruzie maken!

Mijn intentie is goed. Hindoestan heeft bijna altijd een hypocriete kijk op de moslims en de Islam. Dus neem ik zijn functie even over en roep ik hem ter verantwoording op wat zijn medegelovige doen in de naam van de Kastensysteem.

Ik weet heus wel dat dit allemaal cultuurgebonden is.



Ik wist het ! Ik snapte meteen je bedoeling ! Maar het is ook een beetje terugpesten, hè ? Maar goed, het werkt wel.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6