Bekijk volle/desktop versie : bedplassen



Pagina's : [1] 2

10-02-2009, 21:44
Lieve dames,

ik ben ten einde raad. Ik weet het niet meer en zie alles triest in. Ik ben 24 jaar n plas af en toe nog steeds in bed. Ik ga over 2 maanden trouwen en ik denk erover om het nie meer door te laten gaan ofuit te stellen, omdat ik mezelf niet op deze manier wakker zie worden naast mijn toekomstige.

Kan iemand mij raadgeven, want ik weet het allemaal echt niet meer

10-02-2009, 21:46


ben je hiervoor naar de huisarts geweest? Kennelijk heeft je blaas een probleempje...

10-02-2009, 21:47
Ben je ervoor naar de huisarts geweest? Zoniet, doen!

10-02-2009, 21:48
Ik neem aan dat je er alles aan hebt gedaan om het te stoppen. Leg het je verloofde uit.

10-02-2009, 21:48


wat erg voor je meid, ben je al naar de huisarts geweest? Het is niet echt normaal om op jou leeftijd nog in je bed te plassen. Ligt het misschien aan je bekkenbodemspieren (sluitspier van de blaas)?
Verder vind ik het geen reden om je huwlijk af te blazen. Als je man van je houd dan accepteerd hij het heus wel. desnoods met tena lady? slapen
sterkte meid

10-02-2009, 21:49
Ga naar de huisarts en laat je voorlichten.

10-02-2009, 21:50
http://www.bedplassen.org/nieuws/details.asp?nieuws=39

10-02-2009, 21:50
ik ben naar de huisarts geweest. Eerst een hele lange poos niks eraan gedaan, maar nu heb ik een doorverwijzing gekregen om een plaswekker te gaan halen, maar ik ben zo bang dat het te laat is, ik heb nog maar 2 maanden te gaan

10-02-2009, 21:52

Citaat door Probleempje24:
ik ben naar de huisarts geweest. Eerst een hele lange poos niks eraan gedaan, maar nu heb ik een doorverwijzing gekregen om een plaswekker te gaan halen, maar ik ben zo bang dat het te laat is, ik heb nog maar 2 maanden te gaan




Koop die plaswekker en ga er mee aan de gang. Als je niet op tijd de zaak onder controle hebt, dan zul je het je echtgenoot, nu nog verloofde, moeten uitleggen. Als hij van je houdt, is het geen enkel probleem en zal hij je bijstaan en steunen om dit probleempje de baas te worden.

Veel succes en héél veel plezier en geluk met je echtgenoot, nu nog verloofde.

10-02-2009, 21:52
Er bestaat een neusspray hiervoor.

Geloof me, het werkt echt!

Vraag het na bij de apotheek of huisarts


Anders de wekker zetten- methode??

10-02-2009, 21:54
Dank jullie wel voor jullie reacties lieve dames!!

Als jullie eens wisten hoe k me voelde: in 1 woord: WAARDELOOS

Ik ga proberen om iets van een training te krijgen in combinatie met die wekker en ik hoop zo dat ik er voor 2maanden vanaf kom.

ps: ik kan het echt niet aan mijn verloofde vertellen, uit schaamte vooral.

Zijn er geen andere manieren om er vanaf te komen, een snellere manier?

10-02-2009, 21:55

Citaat door Probleempje24:
Dank jullie wel voor jullie reacties lieve dames!!

Als jullie eens wisten hoe k me voelde: in 1 woord: WAARDELOOS

Ik ga proberen om iets van een training te krijgen in combinatie met die wekker en ik hoop zo dat ik er voor 2maanden vanaf kom.

ps: ik kan het echt niet aan mijn verloofde vertellen, uit schaamte vooral.

Zijn er geen andere manieren om er vanaf te komen, een snellere manier?



Geduld meiske.

10-02-2009, 21:55


Bij ons in de famillie kwam het ook voor. Een nicht van mij had het ook en plaste ook echt veel in haar bed.

Ze trouwde ook rond haar 20ste en raakte zwanger maar sinds haar zwangerschap is het nooit meer gebeurd omdat je heel licht slaapt.

Ik weet 1 ding zeker en dat is dat het over gaat maar wanneer dat is bij iedereen anders.

Succes meid en het is nooit te laat dus ga voor de plaswekker.

10-02-2009, 21:56

Citaat door Madame_Louisa:
Huisarts, !!

wie weet kun je een training krijgen of iets dergelijks. Er is heus wel wat aan te doen ! Gaat het trouwens om echt grote plassen(net als in de wc), of zijn het meer druppels?


Kijk, het is niet dat het elke dag voorkomt, maar toch zo af en toe. Ik weet zeker dat als ik de bruiloft doorzet, ik geen oog dich kan doen snachts

10-02-2009, 21:57

Citaat door _Lourdes_:
Geduld meiske.



Dank je wel schat, marokko.nl geeft me toch wel steun

Pagina's : [1] 2