Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : aan welke voorwaarden moet je voldoen om van het cwi hulp te krijgen?

mimoena911
10-02-2009, 21:41

wie heeft het antw voor me?

honingbijtje
10-02-2009, 22:56
Kun je je nader toelichten??

mimoena911
10-02-2009, 22:59
ik zal de vraag die ik in me verslag heb typen zoek uit welke voorwaarden je moet voldoen om van het cwi hulp te kunnen krijgen bij het solliciteren

honingbijtje
10-02-2009, 23:06
ik zal de vraag die ik in me verslag heb typen zoek uit welke voorwaarden je moet voldoen om van het cwi hulp te kunnen krijgen bij het solliciteren Je moet in ieder geval als werkzoekende staan ingeschreven bij het CWI, dat inmiddels UWV WERKbedrijf heet. Zij kunnen jou helpen bij het zoeken van een vacature die bij jou past, maar je moet zelf actief opzoek gaan naar werk. Bezoek deze site eens: www.kennisring.nl Hier staat alle info bij de categorie Sociale Zekerheid :goedzo:

Bijtje_
25-02-2009, 00:17

hihi Individu en Samenleving, wat een rotvraag! Ik belde het Cwi en zelfs zij wisten me niet veel te vertellen. Ik kon langskomen maar dan kan ik niet de garantie krijgen dat ik ook echt antwoord krijg.

Lella_Fatima
25-02-2009, 10:14
ik werk er..:) je moet idd ingeschreven staan.. dan zullen ze je helpen met werk zoeken.. of je te trainen.. helpen bij je sollicitatiebrief ect.

mimoena911
27-02-2009, 16:25
hihi Individu en Samenleving, wat een rotvraag! Ik belde het Cwi en zelfs zij wisten me niet veel te vertellen. Ik kon langskomen maar dan kan ik niet de garantie krijgen dat ik ook echt antwoord krijg. ;) egt he