Bekijk volle/desktop versie : Verdriet mijn gevoel



10-02-2009, 14:09
ik heb het gevoel dat ik elk moment kan instorten
ik weet niet of ik mijn verhaal moet vertellen of dat ik gewoon opgesloten in mijn kamer moet zitten huilen
maar toch ga ik het proberen en mijn gevoel hier neer te zetten

alles lijkt tegen me te zijn, het lijkt wel alsof ik de schuldige ben
iedereen verdient geliefd te worden toch? dus ik ook, maar waarom heb ik het gevoel dat ik het niet verdien?
soms denk ik dat ik me aanstel en dat ik gewoon alles moet vergeten en de draad weer moet oppakken
maar het probleem is dat als ik de draad weer oppak er altijd weer iets is wat het verpest en ik weer op het begin sta
ik heb alles geprobeerd maar het lukt me gewoon niet
jaren zijn er voorbij gegaan en wie had ooit gedacht dat ik nog steeds precies hetzelfde voel, zo leeg, zo verdrietig
mensen die zeggen dat het met de jaren minder wordt is gewoon bullshit
voor diegene die denken dat het om liefdesverdriet gaat voor een jongen hebben het mis.
het gaat om iemand die veel dichter bij me staat, iemand waarvan ik niet heb gedacht mij zo een pijn te kunnen doen. Diegene is niet vervangbaar
ach ja het is niet belangrijk wie het is, het gaat erom dat ik weer door moet met mijn leven
ik heb ook het recht om te leven en te genieten van mijn leven
als ik terugkijk naar deze afgelopen jaren zie ik meer slechte tijden dan goeie tijden en dit is niet wat ik wil
ik wil met een glimlach weer terugkijken naar het verleden en met een glimlach naar de toekomst kijken
het is misschien mijn fout dat ik van diegene hou maar ik kan mijn gevoel niet zomaar uitzetten

wie kan mij vertellen wat ik moet doen? ik zou je eeuwig dankbaar zijn

11-02-2009, 10:31


Je mag me pm-en als dat makkelijker voor je is.
Ten eerste zal het licht vroeg of laat in je leven doorbreken,
zolang je maar niet opgeeft. Ik begrijp dat het moeilijk is telkens maar
weer te proberen en toch het gevoel hebben alsof je wordt terug getrokken maar dat is niet zo, je wilt het resultaat voelen maar je bent
nog bezig met het verwerken. Je geeft er te veel om, om het zomaar op te
geven vandaar dat je een topic erover opent, waarmee je duidelijk laat zien
dat je de strijd nog lang niet hebt opgegeven. Ik geloof in jou, deel je deze gedachte met mij? Diep in je hart heb je het antwoord al. Je mag je verdrietig voelen en teleurgesteld het hoort er allemaal bij, niks is zo zwart wit, het is meer een grijsgebied. Ik geloof je dat het niet om Liefde gaat, anders zou het je niet zo erg raken maar je bent tot zover gekomen, je bent op de juiste weg. Wil je nou terugkeren? Je zegt dat je je nog steeds hetzelfde voelt, maar dat is alleen je gevoel die je laat weten hoeveel je waard bent, namelijk meer dan ongelukkig zijn, meer dan alleen ellende en op een dag zal het geluk ook aanbreken want je bent er al onderweg naar. Liefs,sahbtie

11-02-2009, 11:42

Citaat door assiya_imani:
Laat het los meid!
Ik weet het.. makkelijk gezegd dan gedaan.
Maar dat kost allemaal tijd stap voor stap kom je er boven op insh!



jaa ik ga het proberen thx meid

11-02-2009, 11:43

Citaat door sahbtie:
Je mag me pm-en als dat makkelijker voor je is.
Ten eerste zal het licht vroeg of laat in je leven doorbreken,
zolang je maar niet opgeeft. Ik begrijp dat het moeilijk is telkens maar
weer te proberen en toch het gevoel hebben alsof je wordt terug getrokken maar dat is niet zo, je wilt het resultaat voelen maar je bent
nog bezig met het verwerken. Je geeft er te veel om, om het zomaar op te
geven vandaar dat je een topic erover opent, waarmee je duidelijk laat zien
dat je de strijd nog lang niet hebt opgegeven. Ik geloof in jou, deel je deze gedachte met mij? Diep in je hart heb je het antwoord al. Je mag je verdrietig voelen en teleurgesteld het hoort er allemaal bij, niks is zo zwart wit, het is meer een grijsgebied. Ik geloof je dat het niet om Liefde gaat, anders zou het je niet zo erg raken maar je bent tot zover gekomen, je bent op de juiste weg. Wil je nou terugkeren? Je zegt dat je je nog steeds hetzelfde voelt, maar dat is alleen je gevoel die je laat weten hoeveel je waard bent, namelijk meer dan ongelukkig zijn, meer dan alleen ellende en op een dag zal het geluk ook aanbreken want je bent er al onderweg naar. Liefs,sahbtie



ja dat geloof ik ook, alleen is het gewoon moeilijk op dit moment
maar bedankt

11-02-2009, 12:52



Citaat door ..Angel..:
ja dat geloof ik ook, alleen is het gewoon moeilijk op dit moment
maar bedankt

Geef de moed niet op, er zijn vele voor je geweest die het wel hebben gered het is maar hoe je instelling in elkaar zit. Veel sterkte.

11-02-2009, 14:27

Citaat door sahbtie:
Geef de moed niet op, er zijn vele voor je geweest die het wel hebben gered het is maar hoe je instelling in elkaar zit. Veel sterkte.



dankjewel meid