Bekijk volle/desktop versie : beschuldigd door een dierbare (help)



Pagina's : [1] 2

10-02-2009, 13:32
Hallo allemaal,

Misschien dat jullie me kunnen helpen, want ik weet me even geen raad.

Ik mocht achter de laptop van een vriend werken aan een verslag voor school. Nadat ik klaar was, wilde hij zich gelijk aanmelden op msn.
Hij kon zich niet aanmelden en probeerde het vervolgens ontelbare keren. Tussendoor keek hij me nog ernstig aan en vroeg of ik niet wat met zijn msn gedaan heb.
In mijn herinnering lag dat hij offline stond. En ook als hij online was geweest, dan zou ik nog niet in staat zijn om zijn wachtwoord te veranderen. Wellicht wel stiekem kijken naar zijn contactpersonen, maar daar zou het bij blijven!!

De volgende ochtend kreeg ik een smsje dat hij erachter is gekomen wie zijn wachtwoord heeft veranderd en dat het voor hem een dierbaar persoon is die hij vertrouwde. Ik smste natuurlijk uit nieuwsgierigheid wie het volgens hem is?
Hij smste terug dat ik precies weet wie het is.

Dit verklaart natuurlijk dat hij mij verdenkt!
Ik ben het niet geweest, waarom zou ik zoiets naars doen. Iemand zijn privacy inbreken vindt ik zelfs walgelijk.
Heb hem duidelijk gemaakt dat ik het niet ben geweest, tot zweren aan toe..

Hij smste later dat hij op zijn laptop kon zien dat ik het geweest ben. En dat hij me zou vergeven, als ik maar eerlijk bekende.

Hier kan ik natuurlijk niets mee, want ik ga niet toegeven voor iets wat ik niet gedaan heb. Ik heb echt een hekel aan onrecht en beschuldigingen.
Hij is in waarde enorm gedaald bij mij. Maar anderzijds wil ik zijn onrecht verklaren, alleen hoe???

Wat zouden jullie doen?

10-02-2009, 13:43


Kom op jongens, give me some advice!!

10-02-2009, 13:45
Pfff, ik zou daar verder niet eens woorden aan vuil maken. Rot maar op met zulke mensen.

Zeker een gefrustreerde ex die online gekomen is met zijn account en die het wachtwoord gewijzigd heeft. En hij kan zogenaamd zien dat jij het bent geweest? Wat grappig, wist niet dat dat bestond, is ook een bullshit verhaal.

10-02-2009, 13:47
Als hij t niet wil geloven, jammer dan! Het leven is te kort om te lang met zulke mensen bezig te blijven.

10-02-2009, 13:48



Citaat door PG-:
Pfff, ik zou daar verder niet eens woorden aan vuil maken. Rot maar op met zulke mensen.

Zeker een gefrustreerde ex die online gekomen is met zijn account en die het wachtwoord gewijzigd heeft. En hij kan zogenaamd zien dat jij het bent geweest? Wat grappig, wist niet dat dat bestond, is ook een bullshit verhaal.



Pff meidddd... heb geen idee hoe het is gebeurd! Ik weet alleen dat IK het NIET ben!!! Dit is me ook nooit overkomen. Het is zo hatelijk dat hij me verdenkt, terwijl het tegendeel niet te bewijzen is.... i think.
Of mss wel??????
Ik hoop van harte dat iemand me kan helpen.

10-02-2009, 13:50

Citaat door MMonstertje:
Als hij t niet wil geloven, jammer dan! Het leven is te kort om te lang met zulke mensen bezig te blijven.


Ik ken hem heel lang en geloof ook dat hij denkt dat ik het ben.
Hij zou me niet zomaar beschuldigen.
Daarom knaagt het aan me. Ik hoop echt dat hij achter de waarheid komt.

10-02-2009, 13:54

Citaat door HaagseHout:
Ik ken hem heel lang en geloof ook dat hij denkt dat ik het ben.
Hij zou me niet zomaar beschuldigen.
Daarom knaagt het aan me. Ik hoop echt dat hij achter de waarheid komt.



Ik denk dat het veel dieper gaat dan die laptopincident. Je zegt dat hij een dierbare is, ik hoop voor jou dat hij ook zo over jou denkt, want zoals het er nu uitziet is er helemaal geen vertrouwen van zijn kant, kan je dan wel spreken over een dierbare? En dit is maar een klein incidentje, vraag jezelf eens af hoe hij bij complexere zaken zou reageren.

Ik vind het maar kinderachtig, hele drama over msn.

10-02-2009, 13:59

Citaat door HaagseHout:
Pff meidddd... heb geen idee hoe het is gebeurd! Ik weet alleen dat IK het NIET ben!!! Dit is me ook nooit overkomen. Het is zo hatelijk dat hij me verdenkt, terwijl het tegendeel niet te bewijzen is.... i think.
Of mss wel??????
Ik hoop van harte dat iemand me kan helpen.


Eerlijk gezegd zu ik me ook gefrustreerd en kwaad voelen als ik zo beschuldigd zou worden. Je kan hier weinig tegen doen. want tja jij zat achter die laptop dan is het lekker makkelijk voor hem om met zijn vingertje direct naar jou te wijzen.

Probeer het te laten..

10-02-2009, 14:06

Citaat door MMonstertje:
Ik denk dat het veel dieper gaat dan die laptopincident. Je zegt dat hij een dierbare is, ik hoop voor jou dat hij ook zo over jou denkt, want zoals het er nu uitziet is er helemaal geen vertrouwen van zijn kant, kan je dan wel spreken over een dierbare? En dit is maar een klein incidentje, vraag jezelf eens af hoe hij bij complexere zaken zou reageren.

Ik vind het maar kinderachtig, hele drama over msn.


Ja, ik begrijp wel dat hij ermee zit, omdat er volgens hem belangrijke werk en privezaken op staan.
Je hebt wel gelijk dat hij snel zijn conclusie getrokken heeft. Maar goed, daar zal hij zich wel in vergist hebben. Ik weet nu wel dat dit het contact veranderd heeft.

10-02-2009, 14:07

Citaat door PG-:
Eerlijk gezegd zu ik me ook gefrustreerd en kwaad voelen als ik zo beschuldigd zou worden. Je kan hier weinig tegen doen. want tja jij zat achter die laptop dan is het lekker makkelijk voor hem om met zijn vingertje direct naar jou te wijzen.

Probeer het te laten..



Ja meid. bedankt voor de tip.

Ook aan monstertje

10-02-2009, 14:07
Laat hem maar bewijzen dat jij het was

10-02-2009, 14:09

Citaat door Schurk:
Laat hem maar bewijzen dat jij het was


Ja, dat sowieso.

10-02-2009, 14:11



Citaat door HaagseHout:
Ja, dat sowieso.


En daarnaast als hij je niet op je woord gelooft is het je vriend niet dus gewoon afkappen

10-02-2009, 14:23

Citaat door Schurk:
En daarnaast als hij je niet op je woord gelooft is het je vriend niet dus gewoon afkappen


Thanks.. je hebt gelijk..

Zoveel woorden en zoveel zweren om hem te laten geloven dat ik het niet ben. En hij houd stug vol....
Wat voor vriendschap hebben wij dan? Jullie zeggen allemaal hetzelfde, maar ik zag het niet in.
Ik zal hem nu zeker laten weten dat hij me op mijn woord gelooft, of anders c'est fini.

10-02-2009, 14:35

Citaat door HaagseHout:
Thanks.. je hebt gelijk..

Zoveel woorden en zoveel zweren om hem te laten geloven dat ik het niet ben. En hij houd stug vol....
Wat voor vriendschap hebben wij dan? Jullie zeggen allemaal hetzelfde, maar ik zag het niet in.
Ik zal hem nu zeker laten weten dat hij me op mijn woord gelooft, of anders c'est fini.


Precies het is zijn gemis niet het jouwe

Pagina's : [1] 2