Bekijk volle/desktop versie : Baren, baren en dan vervolgens bij je ouders achterlaten!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

10-02-2009, 13:13
Salaam,

Ik hoor de laatste tijd steeds vaker dat kinderen die men gekregen heeft bij zijn/haar ouders achterlaat. Dan heb ik het niet over oppassen overdag, maar gewoon een weekje of meerdere dagen laten logeren bij opoe en omoe om zelf aan het werk te kunnen gaan. Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Waarom zou je het wel doen? en waarom zou je het niet doen?

Onderbouw je mening met argumenten!...

10-02-2009, 13:15


Als het voor een keertje moet in de zoveel tijd dan zou het geen probleem zijn maar om je eigen kinderen voor langere tijd bij je ouders te dumpen vind ik echt niet kunnen.

10-02-2009, 13:15
ik werk zelf full time,. mijn moeder past 3 volle dagen en 2 halve dagen op (overdag)
ik vindt het nog altijd beter dan kinderopvang.

10-02-2009, 13:16
Haramain,

Gesproken over kinderen. Waar zijn de jouwe?

10-02-2009, 13:16


Mijn ouders hebben een kennisje, ze had een dochtertje gekregen die 4 jaar lang van maandag tot vrijdag bij haar moeder in een andere stad was, omdat ze zelf beiden werken, nu is het meisje inmiddels 4 en gaat ze naar school en naar school naar de opvang, maar baby 2 is inmiddels geboren en die gaat nu weer van maandag tot vrijdag naar oma.... en soms is ze zo druk en slaat ze een weekend over.... en ziet ze haar kind dus bijna 2 weken niet...


Mijn mening is neem dan geen kids!!!!

10-02-2009, 13:18

Citaat door Riannah:
ik werk zelf full time,. mijn moeder past 3 volle dagen en 2 halve dagen op (overdag)
ik vindt het nog altijd beter dan kinderopvang.


Ja overdag is een ander verhaal..Althans ben ik van mening dan..
Ik heb nu echt over laten logeren bij opa en oma(of miss. anderen) en zien het kind zelf dan nauwelijks(weekend bijvoorbeeld).

10-02-2009, 13:19

Citaat door caramela:
Mijn ouders hebben een kennisje, ze had een dochtertje gekregen die 4 jaar lang van maandag tot vrijdag bij haar moeder in een andere stad was, omdat ze zelf beiden werken, nu is het meisje inmiddels 4 en gaat ze naar school en naar school naar de opvang, maar baby 2 is inmiddels geboren en die gaat nu weer van maandag tot vrijdag naar oma.... en soms is ze zo druk en slaat ze een weekend over.... en ziet ze haar kind dus bijna 2 weken niet...


Mijn mening is neem dan geen kids!!!!


Waarom moeten ze dan geen kids nemen?Onderbouw je mening..
Hebben ze geen recht op kids?

10-02-2009, 13:19

Citaat door _Oprecht_:
Haramain,

Gesproken over kinderen. Waar zijn de jouwe?


Zelfde plek als waar jou koters zijn!!...

10-02-2009, 13:20

Citaat door haramain:
Zelfde plek als waar jou koters zijn!!...


In mijn eierstokken dus.

10-02-2009, 13:21
ik ben er geen voorstander van, helemaal niet structureel. Hoewel ik mede daarom dus ook niet werk he, want een creche zie ik ook niet echt zitten.

Mijn moeder is alleenstaande en heeft een eigen bedrijfje en al bijna 60 jaar. Af en toe past ze wel eens op, maar niet regelmatig. Het is ook best druk voor haar, helemaal nu ik 2 kids heb. Ik vind het al druk, laat staan iemand van bijna 60 jaar.

10-02-2009, 13:22

Citaat door _Oprecht_:
In mijn eierstokken dus.


hahaha precies!

10-02-2009, 13:22
Ik heb ervoor gekozen om thuis te blijven en voor me kinderen te zorgen. Ik heb er al moeite mee dat ze naar school gaat en dat ik haar los moet laten laat staan dat ik haar een hele week niet zie.

10-02-2009, 13:22



Citaat door haramain:
Ja overdag is een ander verhaal..Althans ben ik van mening dan..
Ik heb nu echt over laten logeren bij opa en oma(of miss. anderen) en zien het kind zelf dan nauwelijks(weekend bijvoorbeeld).


Nee juist niet. 's avonds slapen kinderen en dan merken ze het toch niet. Overdag is juist zwaar voor opa en oma.

10-02-2009, 13:22
Ik stoor me er mateloos aan.

Dit zijn echt halve vrouwen, Bah.

Ik weet dus echt dat ik me kind elke dag zelf avondeten wil geven.

10-02-2009, 13:25

Citaat door Marisah:
ik ben er geen voorstander van, helemaal niet structureel. Hoewel ik mede daarom dus ook niet werk he, want een creche zie ik ook niet echt zitten.

Mijn moeder is alleenstaande en heeft een eigen bedrijfje en al bijna 60 jaar. Af en toe past ze wel eens op, maar niet regelmatig. Het is ook best druk voor haar, helemaal nu ik 2 kids heb. Ik vind het al druk, laat staan iemand van bijna 60 jaar.


Precies!
Wat ik ook dus vaak hoor is dat (sommige)ouders het ook niet aankunnen om voor die koters te zorgen, maar niet anders kunnen. Oppassen zo af en toe vind ik niet eens erg, maar alleen als het niet anders kan.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15